Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Varovaiset onnittelut plussanneille! 😍

ON: TÀÀllĂ€ dpo12 enkĂ€ edes testaa enÀÀ koska testit ollu negaa niin ei ne enÀÀ tĂ€ssĂ€ vaiheessa positiiviseksi muutu. Uuteen kiertoon siis tuossa viimeistÀÀn viikonloppuna ja sitten pitĂ€isikin syödĂ€ niitĂ€ Letroja kp 3-7. JĂ€nnĂ€ , ettĂ€ mitĂ€hĂ€n ne saa aikaan. Ei varmaan mitÀÀn kummoista. Ovis kuiten tulee joka kierrossa muutenkin. Esikoinen on Clomifen-alkuinen mutta silloin mulla olikin ongelmia siinĂ€, ettei ovista tullu. đŸ€·â€â™€ïž
TÀÀllĂ€ on tĂ€nÀÀn dpo12, ja vasta nyt testi nĂ€ytti selkeĂ€sti positiivista. VielĂ€ eilen oli niin hailakan hailakka viiva, ettĂ€ olisi melkein mennyt negastakin. Toivoa siis on kunnes menkat alkaa. 😊

Minulla on myös tullut ovulaatio aina itsestÀÀn mutta juuri tÀssÀ kierrossa oli ensimmÀistÀ kertaa mukana letrot kierronpÀivillÀ 3-7. En tiedÀ olivatko ne tÀssÀ se merkittÀvÀ tekijÀ, ettÀ plussa tuli, mutta ilmeisesti niistÀ voi olla hyötyÀ vaikka ovuloikin luonnostaan. Myös keltarauhastuki oli nyt kÀytössÀ.

Sormet ristissĂ€, ettĂ€ muuttuu vielĂ€ plussaksi ja jos ei niin ensi kierrolla letrot toisivat apua. đŸ€žâ€ïž

TÀÀllĂ€ on tĂ€nÀÀn dpo12, ja vasta nyt testi nĂ€ytti selkeĂ€sti positiivista. VielĂ€ eilen oli niin hailakan hailakka viiva, ettĂ€ olisi melkein mennyt negastakin. Toivoa siis on kunnes menkat alkaa. 😊

Minulla on myös tullut ovulaatio aina itsestÀÀn mutta juuri tÀssÀ kierrossa oli ensimmÀistÀ kertaa mukana letrot kierronpÀivillÀ 3-7. En tiedÀ olivatko ne tÀssÀ se merkittÀvÀ tekijÀ, ettÀ plussa tuli, mutta ilmeisesti niistÀ voi olla hyötyÀ vaikka ovuloikin luonnostaan. Myös keltarauhastuki oli nyt kÀytössÀ.

Sormet ristissĂ€, ettĂ€ muuttuu vielĂ€ plussaksi ja jos ei niin ensi kierrolla letrot toisivat apua. đŸ€žâ€ïž
okei! mulla vaan kaikki raskauden alut on nĂ€kyny jo dpo 8-9, ettĂ€ sen suhteen nyt pitĂ€isi nĂ€kyĂ€ jo jotain. 😅 mutta toki voin testata sitten jos ei menkat ala. Mulla luteaali aika tarkaan se 14-15 pĂ€ivÀÀ 🙏

Kaikki hyvin, mutta sain nyt itselleni kammon siitĂ€ ettĂ€ menkat pitĂ€isi alkaa lauantaina ja pelkÀÀn ettĂ€ ne todella alkaa silloin tai pĂ€ivĂ€n myöhĂ€ssĂ€ đŸ„ș En tiedĂ€ miksi nyt pelkÀÀn tota, varmaan siksi ettĂ€ plussasin aikaisemmin mitĂ€ ikinĂ€. Ei ole kyllĂ€ yhtÀÀn menkkatuntemuksia, mutta silti 😼‍💹 Onko teillĂ€ muilla nyt plussanneilla jo menkkojen alku mennyt ohi?
Mulla olis pitĂ€nyt alkaa menkat eilen ja ihmettelen ettei ole tullut pisaraakaan verta. Mulla on ainakin 3x tullut tiputtelua kun menkat olis pitĂ€nyt alkaa mut nyt ei nĂ€y đŸ€­ Onko sulla pitkĂ€ kierto? Mulla 27pv ja tein sen plussan 26/27, oli niin vahva et olisi varmasti nĂ€kynyt jo 25/27 tai ehkĂ€ jo 24. Kemiallisessa en saanut pregcheck kuin haalean viivan ja menkat alkoi 2 vai 3pv myöhĂ€ssĂ€.

Mulla olis pitĂ€nyt alkaa menkat eilen ja ihmettelen ettei ole tullut pisaraakaan verta. Mulla on ainakin 3x tullut tiputtelua kun menkat olis pitĂ€nyt alkaa mut nyt ei nĂ€y đŸ€­ Onko sulla pitkĂ€ kierto? Mulla 27pv ja tein sen plussan 26/27, oli niin vahva et olisi varmasti nĂ€kynyt jo 25/27 tai ehkĂ€ jo 24. Kemiallisessa en saanut pregcheck kuin haalean viivan ja menkat alkoi 2 vai 3pv myöhĂ€ssĂ€.
Mulla kierto 27 pĂ€ivÀÀ. Tein ekan hailun plussan kiertopĂ€ivĂ€nĂ€ 23. JĂ€nskĂ€ttÀÀ. Aattelin etten testaa tĂ€nÀÀn mut oli pakko tehdĂ€ toi one step ja onhan se vahvistunut selvĂ€sti kun toissapĂ€ivĂ€nĂ€ sai tihrustaa. Ja eilinen rfsu vieressĂ€ joka nĂ€köjÀÀn rapistuu toi viiva pois 😆

Liitteet

• IMG20240417103236.jpg
    IMG20240417103236.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 126
Mulla kierto 27 pĂ€ivÀÀ. Tein ekan hailun plussan kiertopĂ€ivĂ€nĂ€ 23. JĂ€nskĂ€ttÀÀ. Aattelin etten testaa tĂ€nÀÀn mut oli pakko tehdĂ€ toi one step ja onhan se vahvistunut selvĂ€sti kun toissapĂ€ivĂ€nĂ€ sai tihrustaa. Ja eilinen rfsu vieressĂ€ joka nĂ€köjÀÀn rapistuu toi viiva pois 😆
Kemiallisessa ei ainakaan yleensĂ€ paljon viivat vahvistu đŸ˜ŠđŸ‘đŸ» MĂ€ en viime kuun kemiallisen takia halunnut testata enÀÀ aikaisin, Ă€rsytti jos tulis taas kemiallinen đŸ„Č

Kokeili pregchec, varmasti nĂ€kyis jo siinĂ€ki 😊

@Henskuu toi kemiallinen on mulle ihan uusi juttu, 7 vuotta sit oon testannut normitestillĂ€ kun menkat on jÀÀnyt pois. Siksi tĂ€ssĂ€ aloin ressaamaankin 😬

Meinasin testata sen pc kun menkat pitÀisi lauantaina alkaa. Nyt seuraillen noiden one steppien vahvistumista kun niitÀ tossa vielÀ jokunen on ja on vertailla edellisen pÀivÀn viivaan.

@Henskuu toi kemiallinen on mulle ihan uusi juttu, 7 vuotta sit oon testannut normitestillĂ€ kun menkat on jÀÀnyt pois. Siksi tĂ€ssĂ€ aloin ressaamaankin 😬

Meinasin testata sen pc kun menkat pitÀisi lauantaina alkaa. Nyt seuraillen noiden one steppien vahvistumista kun niitÀ tossa vielÀ jokunen on ja on vertailla edellisen pÀivÀn viivaan.
MĂ€ oon aina ollut himotestaaja mut toi viime kuun kemiallinen oli elĂ€mĂ€ni eka. Mietin et liittyykö sekin jotenkin ikÀÀn? đŸ€”

MĂ€ oon aina ollut himotestaaja mut toi viime kuun kemiallinen oli elĂ€mĂ€ni eka. Mietin et liittyykö sekin jotenkin ikÀÀn? đŸ€”
Hyvin paljon mahdollista. Itsekin jotenkin ikÀÀ ressaan nyt eri tavalla kuin silloin nuorena en pelÀnnyt keskenmenoa juuri lainkaan.

Hyvin paljon mahdollista. Itsekin jotenkin ikÀÀ ressaan nyt eri tavalla kuin silloin nuorena en pelÀnnyt keskenmenoa juuri lainkaan.
MĂ€ oon ollu kaikissa raskauksissa varma keskenmenosta kun mulla ollut 4/5 raskaudesta tiputteluvuotoa. En oo koskaan saanut rentoa alkuraskautta tota yhtĂ€ raskautta lukuunottamatta đŸ€Ł Stressitasot ollu ihan pilvissĂ€ aina.

JĂ€nniĂ€ aikoja đŸ€© toivottavasti kaikilla pysyy matkassa loppuun asti đŸ„°

ON: TÀÀllÀ kp25 ja eilen olin varma ettÀ menkat alkaa tÀnÀÀn.. Noh ei vielÀ nÀy.. toki vÀsymys on huipussaan, ja toki taas hetkellinen työstressipiikki.. mut harvemmin se mun kohdalla venyttÀÀ kiertoa...yleensÀ lyhenee.. JÀnnÀ jos nyt menee tavallaan mulle normaaliin 29 pÀivÀÀn.. ku tÀs viimeisen vuoden aikana kierto on ollut vain 24 pÀivÀÀ.. keskenmenon jÀlkeen siis.. nytpÀ siitÀkin koettelemuksesta on vuosi.. eka positiivinen raskaustesti ja keskenmeno samalla kertaa..
Mut joo.. nyt ei ole ollut pienintĂ€kÀÀn yritystĂ€ joten raskaus ei voi nyt viivĂ€styttÀÀ vuodon alkua... Tai noh liekö edes vielĂ€ myöhĂ€ssĂ€kÀÀn.. đŸ€·â€â™€ïž tai voisko olla ozempicin syytĂ€... đŸ€”

Kaikki hyvin, mutta sain nyt itselleni kammon siitĂ€ ettĂ€ menkat pitĂ€isi alkaa lauantaina ja pelkÀÀn ettĂ€ ne todella alkaa silloin tai pĂ€ivĂ€n myöhĂ€ssĂ€ đŸ„ș En tiedĂ€ miksi nyt pelkÀÀn tota, varmaan siksi ettĂ€ plussasin aikaisemmin mitĂ€ ikinĂ€. Ei ole kyllĂ€ yhtÀÀn menkkatuntemuksia, mutta silti 😼‍💹 Onko teillĂ€ muilla nyt plussanneilla jo menkkojen alku mennyt ohi?
On, mutta silti tuntuu ettÀ sydÀn hyppÀÀ joka kerta muutaman lyönnin yli kun kÀyn pissalla tai muuten tunnen jotain valumista. Menkkaoireita ei kyllÀ erityisemmin ole vaikka pieniÀ alavatsatuntemuksia kyllÀ muuten.

Niin paljon onnea plussanneille! ❀❀❀

TÀhÀn aaltoon haluaisin mukaan! :wav

... vaikka mehĂ€n ei siis yritetĂ€. Muka. Muuten vain mies tullut sisĂ€lle monta kertaa tĂ€ssĂ€ kierrossa 🙊
VĂ€hĂ€n sama ku meillĂ€ đŸ€Ł Poistatin kierukan ja sovittiin et jossain kohtaa vauva, mut jĂ€nnĂ€sti ehkĂ€isy jĂ€i sit kuitenkin. Juuri edellisten menkkojen aikaan sit kysyin ettĂ€ onko se hetki niinkun nyt kun ei meillĂ€ ole ehkĂ€isyĂ€ ja latasin tiskiin iĂ€n tuomat haasteet niin sovittiin ettĂ€ tulee jos on tullakseen. Ei yrittĂ€mĂ€llĂ€ yritetĂ€. Ovista en tikuttanut, seurailin vain flota ja omaa kroppaa kertomatta miehelle mistÀÀn ettei tuu ressiĂ€. Ja pam. Heti raskaana 😅 YllĂ€tin kyllĂ€ itseni ja varmaan miehenkin aika tĂ€ysillĂ€ 😄

TÀÀllĂ€ ehkĂ€ dpo12, negatiivinen testitulos. Kp26/27-28. Tuntuu, ettĂ€ alkais menkat, mutta niin tuntui sillonkin kun olin raskaana. TÀÀ turvotus on jotain kamalaa. EhkĂ€ dhea vaikuttaa sitten, jos ei ole raskaana. Who knows
 Onneks on maanantaina hoitosuunnittelu, kun tÀÀ ei onnistunut kuitenkaan.

VĂ€hĂ€n sama ku meillĂ€ đŸ€Ł Poistatin kierukan ja sovittiin et jossain kohtaa vauva, mut jĂ€nnĂ€sti ehkĂ€isy jĂ€i sit kuitenkin. Juuri edellisten menkkojen aikaan sit kysyin ettĂ€ onko se hetki niinkun nyt kun ei meillĂ€ ole ehkĂ€isyĂ€ ja latasin tiskiin iĂ€n tuomat haasteet niin sovittiin ettĂ€ tulee jos on tullakseen. Ei yrittĂ€mĂ€llĂ€ yritetĂ€. Ovista en tikuttanut, seurailin vain flota ja omaa kroppaa kertomatta miehelle mistÀÀn ettei tuu ressiĂ€. Ja pam. Heti raskaana 😅 YllĂ€tin kyllĂ€ itseni ja varmaan miehenkin aika tĂ€ysillĂ€ 😄
mulla vĂ€hĂ€n samanlainen yllĂ€tys tuossa kuopuksen yrittĂ€mistĂ€ aloittaessa, kun mies ei oikeastaan yhtÀÀn lasta vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ olisi halunnut mutta sain hĂ€net ylipuhutta ja kerroin, ettĂ€ esikoistakin ex-miehen kanssa yritettiin vuosi ennen ku tĂ€rppĂ€s. EttĂ€ kun nyt lopetan pillerit niin kyllĂ€ siinĂ€ aikaa menee ennen ku tulee; ettĂ€ ota nyt vain ihan rauhassa. No miten kĂ€vi; pillereiden jĂ€lkeen heti ekasta kierrosta raskaaksi đŸ€©đŸ˜… itselle todellinen yllĂ€tys ja miehelle oikeasti jĂ€rkytys 🙊 hĂ€llĂ€ meni kyllĂ€ aika pitkÀÀn ennen kuin oikeasti sisĂ€isti asian pikku hiljaa.

Mutta nyt taas tĂ€tĂ€ kolmosta yrittĂ€essĂ€ onki mennyt vuosi keskenmenoineen ja tĂ€ssĂ€ ajatustyötĂ€ jo tehnyt ettei enÀÀ vauvaa tule 🙏 toki ikÀÀkin nyt kohta 40v.

MeillĂ€ kesti ekan saaminen aikanaan 11kk. Ajaltetiin et seuraavatkin vie aikaa, no ei ole vienyt đŸ€­ Toka tuli toisesta kierrosta. Kolmas ja neljĂ€s ekasta. NeljĂ€ttĂ€ ennen oli kierukka ja olin 35v (2vko vko pÀÀstĂ€ tĂ€ytin 36v) kun menin poistaa sen. Jopa Th varoitteli et nyt kun ikÀÀ on ni saattaa kestÀÀ, joo 4vko pÀÀstĂ€ soitin et raskaana ollaan đŸ€ŁđŸ€Ł Nyt jĂ€nnĂ€ nĂ€hdĂ€ ku edelleen nopeasti raskaudun mut saako enÀÀ vauvaa syliin tĂ€ssĂ€ iĂ€ssĂ€.

MeillĂ€ kesti ekan saaminen aikanaan 11kk. Ajaltetiin et seuraavatkin vie aikaa, no ei ole vienyt đŸ€­ Toka tuli toisesta kierrosta. Kolmas ja neljĂ€s ekasta. NeljĂ€ttĂ€ ennen oli kierukka ja olin 35v (2vko vko pÀÀstĂ€ tĂ€ytin 36v) kun menin poistaa sen. Jopa Th varoitteli et nyt kun ikÀÀ on ni saattaa kestÀÀ, joo 4vko pÀÀstĂ€ soitin et raskaana ollaan đŸ€ŁđŸ€Ł Nyt jĂ€nnĂ€ nĂ€hdĂ€ ku edelleen nopeasti raskaudun mut saako enÀÀ vauvaa syliin tĂ€ssĂ€ iĂ€ssĂ€.
toivotaan ettĂ€ kaikki menee hyvin ❀

Siis mitĂ€?! Mun kierto alko tĂ€nÀÀn! Nyt olis kp26 vasta! Miten voi olla? Vaikuttaakohan mun dhea tai kilpirauhasen lÀÀkitys, kun sitĂ€ nostettiin (ei oo ennen vaikuttanu). Vmp! Eli mun kierto oli kp25! Oikeesti nyt. Eli hoitoon vasta tokokuussa sitte. đŸ€ŹđŸ˜­đŸ˜€đŸ˜©
Pakko kysyÀ ettÀ miksei hoitoa voida nyt tehdÀ?

Takaisin