Meillä mies ei siis kuulemma edes haluaisi kolmatta Ei tosin ole tätä täysin suoraan sanonut, vaan "pelkää" raskautta tms. Mä olen sanonut, että toivoisin vielä lasta (tai vaikka montaakin, mutta se ei liene enää mahdollista) ja etten ehkäisyä syö tai kierukkaa tms. Asenna. Kuitenkin, kun ehkäisy on jäänyt miehen vastuulle, niin ensin mentiin kondomilla, sitten keskeytetyllä, sitten varmoilla päivillä ja nyt... Ei millään En nyt hirveästi oo tätä puheeksi nostanut, sanonut vain ettei minua haittaisi raskaaksi tulo tai se, että tulee sisälle. Ajattelen, että kyllä yli 40v. kahden lapsen isä jo tietää, miten lapsia voi tullaVähän sama ku meillä Poistatin kierukan ja sovittiin et jossain kohtaa vauva, mut jännästi ehkäisy jäi sit kuitenkin. Juuri edellisten menkkojen aikaan sit kysyin että onko se hetki niinkun nyt kun ei meillä ole ehkäisyä ja latasin tiskiin iän tuomat haasteet niin sovittiin että tulee jos on tullakseen. Ei yrittämällä yritetä. Ovista en tikuttanut, seurailin vain flota ja omaa kroppaa kertomatta miehelle mistään ettei tuu ressiä. Ja pam. Heti raskaana Yllätin kyllä itseni ja varmaan miehenkin aika täysillä
Meillä ensimmäistä vauvaa tehtiin pari vuotta, toinen tuli kerrasta. Tässä kierrossa raskauteen sinällään on hyvät mahdollisuudet, mutta en tiedä, vieläkö voisi niin hyvä tuuri käydä. Olen kuitenkin melkein 37v ja reilusti ylipainoinen. Kierto on pitkä, enkä tiedä, ovuloinko edes. Kai se mahdollista silti on