Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä
Aamupäivällä testattu Dpo 12 tai 13, viiva vahvistunut eilisestä illasta, testi preg check 25. Nyt on siis Kp 27/27(tai 28). Kauhee stressi, pitkiä päiviä (tai viikkoja tulossa jos ei oo kemiallinen taas) 🤭 Oireita on paljon 😁
IMG_5546.jpeg
 

Liitteet

  • IMG_5548.jpeg
    IMG_5548.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 27
Mua vaan turvottaa ihan liikaa ja maha on sellanen ”hei olen raskaana”. Mä pyysin miestä ottaa kaupasta pari pregceckin liuskaa. Testaan kuitenki ehkä huomenna sit olis dpo10 ehkä. Ei tää turvotus ny oo ihan ok! Ihan kauhee pallo ja vähä jotai ns mahakipua tai ihmeellistä tuntemusta… jos nyt en oo raskaana nii jo on kumma. Hitsi että on vaikeeta tää elämä. Ja väsyttää niin paljon! 🌜…tai sit tää on joku megalomaaninen ummetus 🤷🏼‍♀️
Pidän peukkuja plussanneille, että viivat vahvistuvat 🩷 Tarrasukkia!
 
Mua vaan turvottaa ihan liikaa ja maha on sellanen ”hei olen raskaana”. Mä pyysin miestä ottaa kaupasta pari pregceckin liuskaa. Testaan kuitenki ehkä huomenna sit olis dpo10 ehkä. Ei tää turvotus ny oo ihan ok! Ihan kauhee pallo ja vähä jotai ns mahakipua tai ihmeellistä tuntemusta… jos nyt en oo raskaana nii jo on kumma. Hitsi että on vaikeeta tää elämä. Ja väsyttää niin paljon! 🌜…tai sit tää on joku megalomaaninen ummetus 🤷🏼‍♀️
Pidän peukkuja plussanneille, että viivat vahvistuvat 🩷 Tarrasukkia!
Mulla toi turvotus oli ihan eka oire et kuulostaa hyvältä 👌🏻🤭 Myöhemmin tajusin et mulla on nenä ollut monta päivää aivan tukossa ja se on mulla aiemminkin ollut raskausoire ja hyvin ärsyttävä sellainen 😂 Toivon sulle plussaa huomenna 💕
 
Mä vedin tossa viimeisen päivän töissä vatsaa sisään kun turvotti ihan järjettömästi. Illalla oli vatsalihakset kipeenä. Nyt onneksi lomaviikko ja katotaan miten sit turvottelee kun töihin pitäisi palata. Mut aivan jäätävää kyllä tää turvotus.
 
Mä vedin tossa viimeisen päivän töissä vatsaa sisään kun turvotti ihan järjettömästi. Illalla oli vatsalihakset kipeenä. Nyt onneksi lomaviikko ja katotaan miten sit turvottelee kun töihin pitäisi palata. Mut aivan jäätävää kyllä tää turvotus.
Sama mulla, ahdistaa kaikki housut ja oma olo kaikin puolin. Tiedän kokemuksesta et tää ei lähde pois pitkään aikaan 😬
 
Toivottavasti tietäisi teille plussia! 🤩
Mulla alkaa menkkaturvotus iskemään, taas vaihteeksi.. alushousuja myöten kaikki painaa ja ahdistaa.. Noh itsellä helpottaa kohta... 🙈
 
Ja jos tää on menkkaturvotusta niin ei helkkari sentään…! Mutta negatiivinen testi tuli, mutta nyt on vasta dpo10. Oon kyllä valmis pettymään jo, mutta miks tää pms on sit tällästä? Siis huh huh… Nooo antaa nyt olla… mun piti olla testaamatta, mutta nopeasti se mieli muuttuu… 😀😀 ehkä torstaina uudestaan…
 
@Kumipuu

Mä oon 38v, mies 40v ja tää viides lapsi, edellisen sain kun oli 36v ja se tuli heti yk 1 😍 Viime kierto oli yk 2 ja siitä se kemiallinen, tää oli nyt yk 3 josta vahva plussa et nopeesti raskaudun edelleen 😂 Keskenmeno oli kans yk 2, kunpa ei nyt osuisi taas kohdalle. Laskettu aika on nyt 24.12 mut jos kaikki menee hyvin ni syntyy kyllä vähän ennen sitä 🤭
 
Se olis sit lapsi nro 4 🥰 En kyllä mitenkään usko, että tää kävi yhtä nopeasti kuin nuorempana... Yk2, ikää 37, mies 41 ja siinä se nyt on. Ja joo, sama la kuin pojalla oli 28.12., tosin syntyi jouluaattona 😄 Tää on meidän eka yhteinen 😍
Ja mun yhdellä lapsella la 22.12, syntyi 16.12 😂 Hyvin lähellä tätä raskautta siis 🤭
 
@Kumipuu

Mä oon 38v, mies 40v ja tää viides lapsi, edellisen sain kun oli 36v ja se tuli heti yk 1 😍 Viime kierto oli yk 2 ja siitä se kemiallinen, tää oli nyt yk 3 josta vahva plussa et nopeesti raskaudun edelleen 😂 Keskenmeno oli kans yk 2, kunpa ei nyt osuisi taas kohdalle. Laskettu aika on nyt 24.12 mut jos kaikki menee hyvin ni syntyy kyllä vähän ennen sitä 🤭
Mulla nuorin täyttää 7v, eli olin 30 vuotiaana edellisen kerran raskaana 😄
 
Ylempi eilinen testi, alempi tänään. On vahvistunut taas vaikka väliä vain vrk 😳 Alan kohta pelkää kaksosia näiden viivojen ja oireiden takia, olisi ihan painajainen omalla kohdalla 🤭 Jäi vielä 2 testiä ja digi, sit lopetan tän testaamisen ellei ala vuoto ja lupaan et en jaa enää tänne enempää kun näö nyt on tarpeeksi selvät viivat jo 😅
IMG_5620.jpeg
 
:Face Without Mouth: En malttanut olla testaamatta aamulla kun satuin heräämään ajoissa, ja elämäni ensimmäinen plussa-viivahan sieltä tuli! :Slightly Smiling Face: Oon ollut koko päivän vähän muissa maailmoissa enkä oo ehkä vieläkään oikein sisäistänyt asiaa, mahdotonta olla miettimättä tulevia vaikkei tiedäkään pysyykö tämä matkassa. Mut ehkä haaveilu on tässä tilanteessa terveellistä.

Muoks. Näyttäisi vahvistuvan! Hihii :Upside Down Face:
 

Liitteet

  • IMG_20240416_062742.jpg
    IMG_20240416_062742.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 41
  • IMG_20240418_071312.jpg
    IMG_20240418_071312.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 11
Muokattu viimeksi:
:Face Without Mouth: En malttanut olla testaamatta aamulla kun satuin heräämään ajoissa, ja elämäni ensimmäinen plussa-viivahan sieltä tuli! :Slightly Smiling Face: Oon ollut koko päivän vähän muissa maailmoissa enkä oo ehkä vieläkään oikein sisäistänyt asiaa, mahdotonta olla miettimättä tulevia vaikkei tiedäkään pysyykö tämä matkassa. Mut ehkä haaveilu on tässä tilanteessa terveellistä.
Jeee ihanaa, varovaiset onnittelut ja tarrasukkia 🤩
 
Sain just elämäni ensimmäiset plussat ja olo on epätodellisen, onnellisen ja paniikin välimaastosta. Toissapöivänä alkoi tulla jo sellaisia oloja (huonovointisuutta ha tissit hieman kipeät, joita normaalisti ei ole kumpaakaan) ja ajattelin, että näinköhän ois tärpännyt. Eilinen testi oli vielä niin haalean haalea, että olin ihan varma kuvittelevani sen, että siinä muka jotain näen. Tänä aamuna jännitti todella paljon tehdä testiä, mutta niin vain sieltä tuli viivat näkyviin sekä One stepiin että RFSU:hun. Nyt sitten kovasti vain toivotaan, että kaveri pysyisi matkassa. 🤞🤞🤞
 

Liitteet

  • IMG_7796.jpeg
    IMG_7796.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 45
  • IMG_7795.jpeg
    IMG_7795.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 43
Kaikki hyvin, mutta sain nyt itselleni kammon siitä että menkat pitäisi alkaa lauantaina ja pelkään että ne todella alkaa silloin tai päivän myöhässä 🥺 En tiedä miksi nyt pelkään tota, varmaan siksi että plussasin aikaisemmin mitä ikinä. Ei ole kyllä yhtään menkkatuntemuksia, mutta silti 😮‍💨 Onko teillä muilla nyt plussanneilla jo menkkojen alku mennyt ohi?
 
Varovaiset onnittelut plussanneille! 😍

ON: Täällä dpo12 enkä edes testaa enää koska testit ollu negaa niin ei ne enää tässä vaiheessa positiiviseksi muutu. Uuteen kiertoon siis tuossa viimeistään viikonloppuna ja sitten pitäisikin syödä niitä Letroja kp 3-7. Jännä , että mitähän ne saa aikaan. Ei varmaan mitään kummoista. Ovis kuiten tulee joka kierrossa muutenkin. Esikoinen on Clomifen-alkuinen mutta silloin mulla olikin ongelmia siinä, ettei ovista tullu. 🤷‍♀️
 
Takaisin
Top