Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä
Varovaiset onnittelut plussanneille! 😍

ON: Täällä dpo12 enkä edes testaa enää koska testit ollu negaa niin ei ne enää tässä vaiheessa positiiviseksi muutu. Uuteen kiertoon siis tuossa viimeistään viikonloppuna ja sitten pitäisikin syödä niitä Letroja kp 3-7. Jännä , että mitähän ne saa aikaan. Ei varmaan mitään kummoista. Ovis kuiten tulee joka kierrossa muutenkin. Esikoinen on Clomifen-alkuinen mutta silloin mulla olikin ongelmia siinä, ettei ovista tullu. 🤷‍♀️
Täällä on tänään dpo12, ja vasta nyt testi näytti selkeästi positiivista. Vielä eilen oli niin hailakan hailakka viiva, että olisi melkein mennyt negastakin. Toivoa siis on kunnes menkat alkaa. 😊

Minulla on myös tullut ovulaatio aina itsestään mutta juuri tässä kierrossa oli ensimmäistä kertaa mukana letrot kierronpäivillä 3-7. En tiedä olivatko ne tässä se merkittävä tekijä, että plussa tuli, mutta ilmeisesti niistä voi olla hyötyä vaikka ovuloikin luonnostaan. Myös keltarauhastuki oli nyt käytössä.

Sormet ristissä, että muuttuu vielä plussaksi ja jos ei niin ensi kierrolla letrot toisivat apua. 🤞❤️
 
Täällä on tänään dpo12, ja vasta nyt testi näytti selkeästi positiivista. Vielä eilen oli niin hailakan hailakka viiva, että olisi melkein mennyt negastakin. Toivoa siis on kunnes menkat alkaa. 😊

Minulla on myös tullut ovulaatio aina itsestään mutta juuri tässä kierrossa oli ensimmäistä kertaa mukana letrot kierronpäivillä 3-7. En tiedä olivatko ne tässä se merkittävä tekijä, että plussa tuli, mutta ilmeisesti niistä voi olla hyötyä vaikka ovuloikin luonnostaan. Myös keltarauhastuki oli nyt käytössä.

Sormet ristissä, että muuttuu vielä plussaksi ja jos ei niin ensi kierrolla letrot toisivat apua. 🤞❤️
okei! mulla vaan kaikki raskauden alut on näkyny jo dpo 8-9, että sen suhteen nyt pitäisi näkyä jo jotain. 😅 mutta toki voin testata sitten jos ei menkat ala. Mulla luteaali aika tarkaan se 14-15 päivää 🙏
 
Kaikki hyvin, mutta sain nyt itselleni kammon siitä että menkat pitäisi alkaa lauantaina ja pelkään että ne todella alkaa silloin tai päivän myöhässä 🥺 En tiedä miksi nyt pelkään tota, varmaan siksi että plussasin aikaisemmin mitä ikinä. Ei ole kyllä yhtään menkkatuntemuksia, mutta silti 😮‍💨 Onko teillä muilla nyt plussanneilla jo menkkojen alku mennyt ohi?
Mulla olis pitänyt alkaa menkat eilen ja ihmettelen ettei ole tullut pisaraakaan verta. Mulla on ainakin 3x tullut tiputtelua kun menkat olis pitänyt alkaa mut nyt ei näy 🤭 Onko sulla pitkä kierto? Mulla 27pv ja tein sen plussan 26/27, oli niin vahva et olisi varmasti näkynyt jo 25/27 tai ehkä jo 24. Kemiallisessa en saanut pregcheck kuin haalean viivan ja menkat alkoi 2 vai 3pv myöhässä.
 
Mulla olis pitänyt alkaa menkat eilen ja ihmettelen ettei ole tullut pisaraakaan verta. Mulla on ainakin 3x tullut tiputtelua kun menkat olis pitänyt alkaa mut nyt ei näy 🤭 Onko sulla pitkä kierto? Mulla 27pv ja tein sen plussan 26/27, oli niin vahva et olisi varmasti näkynyt jo 25/27 tai ehkä jo 24. Kemiallisessa en saanut pregcheck kuin haalean viivan ja menkat alkoi 2 vai 3pv myöhässä.
Mulla kierto 27 päivää. Tein ekan hailun plussan kiertopäivänä 23. Jänskättää. Aattelin etten testaa tänään mut oli pakko tehdä toi one step ja onhan se vahvistunut selvästi kun toissapäivänä sai tihrustaa. Ja eilinen rfsu vieressä joka näköjään rapistuu toi viiva pois 😆
 

Liitteet

  • IMG20240417103236.jpg
    IMG20240417103236.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 48
Mulla kierto 27 päivää. Tein ekan hailun plussan kiertopäivänä 23. Jänskättää. Aattelin etten testaa tänään mut oli pakko tehdä toi one step ja onhan se vahvistunut selvästi kun toissapäivänä sai tihrustaa. Ja eilinen rfsu vieressä joka näköjään rapistuu toi viiva pois 😆
Kemiallisessa ei ainakaan yleensä paljon viivat vahvistu 😊👍🏻 Mä en viime kuun kemiallisen takia halunnut testata enää aikaisin, ärsytti jos tulis taas kemiallinen 🥲
 
Mulla kierto 27 päivää. Tein ekan hailun plussan kiertopäivänä 23. Jänskättää. Aattelin etten testaa tänään mut oli pakko tehdä toi one step ja onhan se vahvistunut selvästi kun toissapäivänä sai tihrustaa. Ja eilinen rfsu vieressä joka näköjään rapistuu toi viiva pois 😆
Kokeili pregchec, varmasti näkyis jo siinäki 😊
 
@Henskuu toi kemiallinen on mulle ihan uusi juttu, 7 vuotta sit oon testannut normitestillä kun menkat on jäänyt pois. Siksi tässä aloin ressaamaankin 😬

Meinasin testata sen pc kun menkat pitäisi lauantaina alkaa. Nyt seuraillen noiden one steppien vahvistumista kun niitä tossa vielä jokunen on ja on vertailla edellisen päivän viivaan.
 
@Henskuu toi kemiallinen on mulle ihan uusi juttu, 7 vuotta sit oon testannut normitestillä kun menkat on jäänyt pois. Siksi tässä aloin ressaamaankin 😬

Meinasin testata sen pc kun menkat pitäisi lauantaina alkaa. Nyt seuraillen noiden one steppien vahvistumista kun niitä tossa vielä jokunen on ja on vertailla edellisen päivän viivaan.
Mä oon aina ollut himotestaaja mut toi viime kuun kemiallinen oli elämäni eka. Mietin et liittyykö sekin jotenkin ikään? 🤔
 
Mä oon aina ollut himotestaaja mut toi viime kuun kemiallinen oli elämäni eka. Mietin et liittyykö sekin jotenkin ikään? 🤔
Hyvin paljon mahdollista. Itsekin jotenkin ikää ressaan nyt eri tavalla kuin silloin nuorena en pelännyt keskenmenoa juuri lainkaan.
 
Hyvin paljon mahdollista. Itsekin jotenkin ikää ressaan nyt eri tavalla kuin silloin nuorena en pelännyt keskenmenoa juuri lainkaan.
Mä oon ollu kaikissa raskauksissa varma keskenmenosta kun mulla ollut 4/5 raskaudesta tiputteluvuotoa. En oo koskaan saanut rentoa alkuraskautta tota yhtä raskautta lukuunottamatta 🤣 Stressitasot ollu ihan pilvissä aina.
 
Jänniä aikoja 🤩 toivottavasti kaikilla pysyy matkassa loppuun asti 🥰

ON: Täällä kp25 ja eilen olin varma että menkat alkaa tänään.. Noh ei vielä näy.. toki väsymys on huipussaan, ja toki taas hetkellinen työstressipiikki.. mut harvemmin se mun kohdalla venyttää kiertoa...yleensä lyhenee.. Jännä jos nyt menee tavallaan mulle normaaliin 29 päivään.. ku täs viimeisen vuoden aikana kierto on ollut vain 24 päivää.. keskenmenon jälkeen siis.. nytpä siitäkin koettelemuksesta on vuosi.. eka positiivinen raskaustesti ja keskenmeno samalla kertaa..
Mut joo.. nyt ei ole ollut pienintäkään yritystä joten raskaus ei voi nyt viivästyttää vuodon alkua... Tai noh liekö edes vielä myöhässäkään.. 🤷‍♀️ tai voisko olla ozempicin syytä... 🤔
 
Kaikki hyvin, mutta sain nyt itselleni kammon siitä että menkat pitäisi alkaa lauantaina ja pelkään että ne todella alkaa silloin tai päivän myöhässä 🥺 En tiedä miksi nyt pelkään tota, varmaan siksi että plussasin aikaisemmin mitä ikinä. Ei ole kyllä yhtään menkkatuntemuksia, mutta silti 😮‍💨 Onko teillä muilla nyt plussanneilla jo menkkojen alku mennyt ohi?
On, mutta silti tuntuu että sydän hyppää joka kerta muutaman lyönnin yli kun käyn pissalla tai muuten tunnen jotain valumista. Menkkaoireita ei kyllä erityisemmin ole vaikka pieniä alavatsatuntemuksia kyllä muuten.
 
Niin paljon onnea plussanneille! ❤️❤️❤️

Tähän aaltoon haluaisin mukaan! :wav

... vaikka mehän ei siis yritetä. Muka. Muuten vain mies tullut sisälle monta kertaa tässä kierrossa 🙊
Vähän sama ku meillä 🤣 Poistatin kierukan ja sovittiin et jossain kohtaa vauva, mut jännästi ehkäisy jäi sit kuitenkin. Juuri edellisten menkkojen aikaan sit kysyin että onko se hetki niinkun nyt kun ei meillä ole ehkäisyä ja latasin tiskiin iän tuomat haasteet niin sovittiin että tulee jos on tullakseen. Ei yrittämällä yritetä. Ovista en tikuttanut, seurailin vain flota ja omaa kroppaa kertomatta miehelle mistään ettei tuu ressiä. Ja pam. Heti raskaana 😅 Yllätin kyllä itseni ja varmaan miehenkin aika täysillä 😄
 
Vähän sama ku meillä 🤣 Poistatin kierukan ja sovittiin et jossain kohtaa vauva, mut jännästi ehkäisy jäi sit kuitenkin. Juuri edellisten menkkojen aikaan sit kysyin että onko se hetki niinkun nyt kun ei meillä ole ehkäisyä ja latasin tiskiin iän tuomat haasteet niin sovittiin että tulee jos on tullakseen. Ei yrittämällä yritetä. Ovista en tikuttanut, seurailin vain flota ja omaa kroppaa kertomatta miehelle mistään ettei tuu ressiä. Ja pam. Heti raskaana 😅 Yllätin kyllä itseni ja varmaan miehenkin aika täysillä 😄
mulla vähän samanlainen yllätys tuossa kuopuksen yrittämistä aloittaessa, kun mies ei oikeastaan yhtään lasta välttämättä olisi halunnut mutta sain hänet ylipuhutta ja kerroin, että esikoistakin ex-miehen kanssa yritettiin vuosi ennen ku tärppäs. Että kun nyt lopetan pillerit niin kyllä siinä aikaa menee ennen ku tulee; että ota nyt vain ihan rauhassa. No miten kävi; pillereiden jälkeen heti ekasta kierrosta raskaaksi 🤩😅 itselle todellinen yllätys ja miehelle oikeasti järkytys 🙊 hällä meni kyllä aika pitkään ennen kuin oikeasti sisäisti asian pikku hiljaa.

Mutta nyt taas tätä kolmosta yrittäessä onki mennyt vuosi keskenmenoineen ja tässä ajatustyötä jo tehnyt ettei enää vauvaa tule 🙏 toki ikääkin nyt kohta 40v.
 
Vähän sama ku meillä 🤣 Poistatin kierukan ja sovittiin et jossain kohtaa vauva, mut jännästi ehkäisy jäi sit kuitenkin. Juuri edellisten menkkojen aikaan sit kysyin että onko se hetki niinkun nyt kun ei meillä ole ehkäisyä ja latasin tiskiin iän tuomat haasteet niin sovittiin että tulee jos on tullakseen. Ei yrittämällä yritetä. Ovista en tikuttanut, seurailin vain flota ja omaa kroppaa kertomatta miehelle mistään ettei tuu ressiä. Ja pam. Heti raskaana 😅 Yllätin kyllä itseni ja varmaan miehenkin aika täysillä 😄
Meillä kesti ekan saaminen aikanaan 11kk. Ajaltetiin et seuraavatkin vie aikaa, no ei ole vienyt 🤭 Toka tuli toisesta kierrosta. Kolmas ja neljäs ekasta. Neljättä ennen oli kierukka ja olin 35v (2vko vko päästä täytin 36v) kun menin poistaa sen. Jopa Th varoitteli et nyt kun ikää on ni saattaa kestää, joo 4vko päästä soitin et raskaana ollaan 🤣🤣 Nyt jännä nähdä ku edelleen nopeasti raskaudun mut saako enää vauvaa syliin tässä iässä.
 
Meillä kesti ekan saaminen aikanaan 11kk. Ajaltetiin et seuraavatkin vie aikaa, no ei ole vienyt 🤭 Toka tuli toisesta kierrosta. Kolmas ja neljäs ekasta. Neljättä ennen oli kierukka ja olin 35v (2vko vko päästä täytin 36v) kun menin poistaa sen. Jopa Th varoitteli et nyt kun ikää on ni saattaa kestää, joo 4vko päästä soitin et raskaana ollaan 🤣🤣 Nyt jännä nähdä ku edelleen nopeasti raskaudun mut saako enää vauvaa syliin tässä iässä.
toivotaan että kaikki menee hyvin ❤
 
Siis mitä?! Mun kierto alko tänään! Nyt olis kp26 vasta! Miten voi olla? Vaikuttaakohan mun dhea tai kilpirauhasen lääkitys, kun sitä nostettiin (ei oo ennen vaikuttanu). Vmp! Eli mun kierto oli kp25! Oikeesti nyt. Eli hoitoon vasta tokokuussa sitte. 🤬😭😤😩
Pakko kysyä että miksei hoitoa voida nyt tehdä?
 
Takaisin
Top