Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lääkejutskista voin omalta osalta todeta, että itse kannattaa tsekata sopivuus raskauteen/yrittämiseen liittyen tosi tarkkaan ja vielä tarkistaa viimeisimmistä ohjeista. Ja tsekata myös puolison käyttämät lääkkeet.

Mun puolisolla on krooninen sairaus kera parin liitännäissairauden. Hänellä on historian saatossa ollut monenlaisia löäkkeitä käytössään. Aikaisemmin ekaa lasta yrittäessä hän varmisteli hoitavilta tahoilta että onhan asia on ja eihän lääkkeet vaikuta, kaiken piti olla ok. Oltiin just sovittu että nyt aletaan yrittämään kun meille sitten miehen oman valppuden kautta selvisi, että yksi hänellä käytössä oleva lääke onkin todettu nyt lähiaikoina vaaralliseksi sikiölle. Aiheuttaa isoilla prosenttitodennäköisyyksillä epämuodostumia ja vaikka mitä kauheaa.

Jotta päästiin aloittamaan, piti puolison lopettaa lääke ja olla muistaakseni 4kk tai 6 kk ilman lääkettä ennen yrittämisen aloitusta. Aluksi luultiin että otetaan silloinen yritys ihan rennosti mutta eipä se sitten niin mennytkään. Puolison kunto laski kun lääke lopetettiin, sitten vaan urakalla yrittämään varoajan jälkeen että mahd pian pääsisi aloittamaan lääkkeen uudelleen..
 
Täällähän on taas mielenkiintoisia keskusteluja. Olisikohan minullakin estrogeenitasot nousseet Royal gelen ja ubikinolin ansiosta, koska rintoja on pakottanut hienoisesti kohta yli kuukauden, eli sen ajan kun olen noita popsinut.. nyt on menossa tässä kierrossa dpo3 kait 🤔 oon yrittänyt ottaa taas tän asian rennommin, niin en ole niin tarkkaan laskenut.. ovista kyllä tikutin, mutta en merkannut kalenteriin ylös...
Ja nyt sitten yrittää flunssa iskeä.. 😖 yritän juoda kuumaa mehua hunajalla ja levätä, että tämä menisi nopeaan ohi... Lauantaille olisi ollut mukavaa ohjelmaa.. mutta taitaa jäädä nyt välistä.. 🤧
 
Kesäheinä85: itse en ollut kuullutkaan Royal Geleestä aiemmin, nyt yritystä aloittaessa googlasin ja ajattelin ostaa seuraavaan kiertoon jos tässä ei tärppiä tule. Mistä tuota Royal Geleä voi ostaa, onko sitä vaan jossain luontaistuoteliikkeissä vai onko mahkuja löytää myös esim Prismasta?

itsellä nyt nähtävästi dpo5 menossa. Eka kierto pillereiden jälkeen, mahdollisista hyvin varhaisista oireista ei osaa kyllä sanoa suuntaan tai toiseen. Helposti pystyn kuvittelemaan itselleni hivenen herkemmät rinnat, erikoisia oloja jne mutta järjellä ajateltuna suurin osa lienee ihan omaa kuvitelmaa 😅 ja/tai normaalia hormoonitoimintaa, johon pillereiden aikaan ei ole tottunut.
 
Takaisin
Top