Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onpa jännä toi km jälkeen rintojen arkuus! Mistähän toi johtuu jos sullakin samaa sen jälkeen Mulla nyt jo 23/27 eikä vieläkään rinnat arat, muissa kierroissa ollut 6-8pv ennen menkkoja. Et olisko nyt menossa ohi, jos kroppa vaan meni jotenkin ihan sekaisin keskenmenosta? Mulla kans alkaa usein ovulaatiosta turvotus eikä mee ohi ennen kuin menkat ollut pari päivää, välillä niin ärsyttävää olla nainenToi Oura kiinnostaa muakin.
Mua turvottaa kokoajan. Luin just mun vihkoo mihin olin kirjannu raskauden alun oireita , niin siellä oli just tästä että oli semmonen tosi turvonnu pallo-olo ja saunassa oli ollu tukalaa olla (keskenmenohan niistä tuli mut…). Mä ajattelin kyllä tänään mennä saunaan ja ”avantoon”. Varmaan hyvin jäät jo sulaneet…
Vv:a tulee edelleen aika paljon ja väsyttää. Mun rinnat on musta vähän turvonneet. Mutta taas kerran, nää voi olla pms-oireita. Toki ei ehkä toi vv… Yleensä alkaa oleen kuivempaa…
Kp19/27-28. Dpo 5. Olin viimeks tehnyt dpo10 r-testin ja siinä ei ollu viivaa, lopulta sit olin vähän raskaana… En tiiä miten maltan olla testaamatta. Jos testais dpo12…
Mulla muuten kans noiden km:jen jälkeen tullu toi rintojen arkuus ennen menkkoja! Mikä homma…
Mulla myös endo. Välillä mietin että se varmaan huijaa noiden oireiden suhteen tosi kovin Onko sulla paha endo? Mulla onneksi hyvin lievä...Täällä mennään aika samoissa kuin @Sandra84 ja @Kumipuu, menossa taitaa olla nyt dpo6. Torstaina oli ovis+ ja inseminaatio. Mulla oli kans eilen vihlovaa kipua alavatsalla ja munasarjoissa ja lisäksi tuntui sellaista jomotusta nivusissa ja oikeastaan peräsuolen alueellaki. Mietin että onkohan nämä nyt sitten endoa vai kiinnittymiskipuja. Vv on mullakin nyt selkeästi runsaampaa kuin koskaan ennen, mutta mietin että voiko johtua letroista ja irroituspiikistä jotka tähän kiertoon sain.
Ei se varmaan pahimmasta päästä ole, mutta on tympeästi sellaisessa paikassa että kipuilee paljon ja esim. vessakäynnit on menkkojen aikaan aika kivuliaita. Munasarjoissa ei onneksi ole pesäkkeitä.Mulla myös endo. Välillä mietin että se varmaan huijaa noiden oireiden suhteen tosi kovin Onko sulla paha endo? Mulla onneksi hyvin lievä...
Mulla ei ollut minkäänlaista pms oireita vatsan turvotusta lukuunottamatta ennen keskenmenoa, kroppani meni ilmeisesti täysin rikki sen jälkeenTäällä taustalla jännään ja tsemppaan
Mulla on kans muuttunut kesken menon jälkeen PMS oireet... Vahvistuivat mokomat, rinnat turpoaa vähän ja aristaa.. jne oviksesta menkkoihin sen 10-12 päivää.. nyt samat oireet, vaikkei pienintäkään mahdollisuutta stressata raskautta, kun ei oo jaksettu edes touhuilla tässä kierrossa
Haluan testata! En halua testata! Ihan kamalaa tämä päättämättömyys
Mutta tänä aamuna olen käynyt jo kahdesti vessassa joten joka tapauksessa pitäisi odotella useampi tunti. Ja tarkalleen ottaen menkat ei vielä myöhässä kun viime kierto oli 36 päivää ja nyt mennään 34:ssä. Lämmöt nousi 14 päivää sitten ja edelleen ylhäällä, tosin voi olla että olen epätoivon vimmalla puristanut mittaria kainalossa kun en halua että ne laskee.