Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä myös yksi +35 kuumeilija ilmoittautuu joukkoon. Yritystä takana nyt reilu vuosi ja viime kuussa oli ensimmäinen inseminaatio. Tänään tai huomenna pitäisi ovistestiin pärähtää taas plussa ja tie vie toiseen inseminaatioon. Eilen iski päälle aivan kaamea nuha, toivottavasti se ei vaikuta inseminaatioon. :/

Kummasti tämä lapsihaave ja kaikki siihen liittyvä vaan vie tilaa ajatuksissa. Välillä pitää ihan väkisellä yrittää miettiä muita juttuja, ettei koko ajan ajatukset pyörisi kaiken maailman lisäravinteissa ja kierron päivissä. :)

Tsemppiä kaikille yritykseen, toivottavasti saadaan ketjuun monta plussaa tänä vuonna!

Ei ihan vielä ovis. Flo ennustaa sunnuntaille ovista, niin ehkäpä se silloin on. Huomenna varmaan vois tulla positiivinen ovistesti 🧐

Liitteet

• IMG_8263.jpeg
    IMG_8263.jpeg
    73.6 KB · Katsottu: 41
Ovis oli näppituntumalla viikonloppuna (pe-su). Hirveesti nipistellyt ja ollut repäisykipuja ja turvottaa jo aamusta nyt oviksen jälkeen. En innostu näistä vielä ku oon huomannut että mulla on joka kierto aivan erilainen. Ei voi yhtään vertailla 🤦🏼‍♀️ Mut nyt oli mielestäni hyvin selkeät ovisoireet niin pidetään peukkuja 🩷

Onpa tylsää odotella menkkoja ja seuraavaa ovulaatiota, onneksi on kevät ja hyviä kelejä niin kiva ulkoilla 😁 Tänään kp 22 ja kierto luultavasti 27-28pv. Raskautta en tästä kierrosta odota, mahdollisuus siihen olis todella pieni kun ei olla ovulaation tähdätty (tietoinen valinta) ja sit ollaan sairasteltu.
Mitä muille kuuluu, onko kellään loppukierron jännitys meneillään? 😊

Muokattu viimeksi:
Mulla alko menkat tänään.. 🙄 toisaalta helpotus, oli vain päivän myöhässä, eli kroppa toimii edelleen suht ajallaan 😅 toisaalta tietty pettymys, ja tässä kierrossa kipeytyy tissit viikko sitten, mikä on kyllä ihan uus pms oire, aiemmin tiesi että on raskaana ko tissit kipeyty.. no mutta tästä taas uuteen kiertoon! Pitää vaan keskittyä nyt itsensä (ja nuitten jo olemassa olevien lasten😀) hoitoon!! Mukavaa päivää kaikille! 🤗

Täällä kp17 ja eilen oli ovistestit jopa vähän vahvempia, joten oliskohan se viimein nyt oviksen aika käsillä 🤩 tänään en pääse testaamaan kuin illalla joten sittenpä näkee onko eilisestä haalistuneet. Lämpöjä aloin seuraamaan, josko nekin kertoisi sitten onko ovuloinut ollenkaan. Mulla on nyt ohjeistus aloittaa Terolut joka tapauksessa kp18-19, joten toivotaan vaan että se ovis olis nyt viimeistään tänään niin silloin olis ainakin optimoitu yritykset 🤭 vähän epäilen että kroppa on vaan ihan sekaisin, enkä ole saanut itteäni niskasta kiinni sen verran että olisin vähentänyt ruokavaliosta hiilareita ym. joten sen suhteen ei oo kyllä optimaaliset olosuhteet. Mutta katsotaan mitä tulee…

Liitteet

• 1712723976411.png
    1712723976411.png
    1 MB · Katsottu: 44
Mitä muille kuuluu, onko kellään loppukierron jännitys meneillään? 😊
Mulla kp28/29-35, ovulaatio lämpöjen perusteella jotain 9-13 päivää sitten. Mutta ei tunnu että hirveästi tarviisi jännittää kun lämmöt oli tänä aamuna laskussa eikä ole ollut mitään erityisempiä vatsatuntemuksia :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Eiköhän ne menkat sieltä vähän kerrassaan (viikonloppuna/ensi viikolla) ala, vaikka pms-oireet vielä loistavatkin poissaolollaan.

Täällä dpo4, tarkistin vielä tosta premomista, että näin pitäs olla. Vv on ainakin paksumpaa, turvottaa ja hengästyttää lenkillä erilailla ja väsyttää. Nää kaikki voi olla kyllä varmaan pms-oireitakin. Mä en usko enää mihkää 😀
Pohdin, että teen dpo 10 ehkä raskaustestin. Itsensä kiduttamista ehkä, mutta aikaisemmin on näkynyt silloin muistaakseni. Ei oo enää ku reilu 1,5vk hoidon suunnitteluunkin! Sitä ennen selvii tää kierto. Jos nyt ei tärppää, niin jännittää, että voidaanko alottaa kierto seuraavasta!🤞Otin eilen kyl melatoniinia, toivottavasti se ei haittaa mitää. Oon nukkunu niin huonosti tässä pari päivää! Kevät 🙌🏻
Saa nähdä mitä mömmöjä ne laittaa mulle sit hoidois. Viimeks oli se menopur…

Täällä DPO5. Ja tänään se lapsettomuuslääkärin eka käynti 🙊 vähän jännittää! mulla vähän mietityttää kun piti ne lomakkeet täyttää ja siellö tieten ne painot ja pituudet muun muassa piti täyttää. Toivottavasti painoa ei nyt siellä aleta jankkaamaan ainakaan numeroina, koska se on tosi ahistavaa 😥 painoindeksi on koholla mutta alle kuiten sen mikä se raja on mikä pitää olla että pääsee hoitoihin. Miehen kanssa ei olla koskaan minun painosta juteltu silleen numeroina eikä hän tiedä sitä (enkä usko että kiinnostaakaan), koska näkeehän sitä päällepäin ihmisen ulkomuodon 😅🙈

Mulla on dpo 9 menossa ja ihan tutun oireetont. Dpo 13 alkaa kuukautiset ja sit vihdoin alkaa eka IVF- kierros. Eli tässä kierrossa jopa odotan kuukautisia, tosin ollaan tietenkin talleteltu, et periaatteessa olis mahis luomuplussaankin, mut niitä mahiksia on ollut jo niin monta kertaa, et uskoa siihen ei oikein ole!
@Rimpukka , mulla ei ainakaan painosta muuten puhuttu mitään. Piti vaan käydä vaa'alla ja he kirjas sen ylös!

Mulla on dpo 9 menossa ja ihan tutun oireetont. Dpo 13 alkaa kuukautiset ja sit vihdoin alkaa eka IVF- kierros. Eli tässä kierrossa jopa odotan kuukautisia, tosin ollaan tietenkin talleteltu, et periaatteessa olis mahis luomuplussaankin, mut niitä mahiksia on ollut jo niin monta kertaa, et uskoa siihen ei oikein ole!
@Rimpukka , mulla ei ainakaan painosta muuten puhuttu mitään. Piti vaan käydä vaa'alla ja he kirjas sen ylös!
joo niin se tehtiin onneksi mullaki 🙏

Täällä on yhdet menkat ollu ja nyt pitäisi seuraavien alkaa, jos kierto on normalisoitunut. Ei vielä ole oireita, pitää varmaan ensi viikolla varmuuden vuoksi raskaustesti tehdä, jos ei kuulu. En usko raskauteenkaan, kierto voi hyvin olla sekaisin pillereiden jälkeen, mutta eihän sitä ikinä tiedä! Esikoisestakin raskaus oli lähes oireeton.

Mulla alkoi keskenmenon jälkeen pms oireena rintojen arkuus monta päivää ennen menkkoja (joskus tosi nuorena oli sama oire mut siitä lähes 20v et en tiedä mitä on tapahtunut 😂). No nyt yhtäkkiä sitä ei ole vielä tullut ja valkovuotoa on tosi runsaasti joka päivä ja kauhee palelu iltaisin. Raskauden mahdollisuus pieni ja oon syönyt Buranaa ainakin 2x pv ni eiköhän menkat ala ma tai ti 🤭
Onko kellään Oura käytössä? Jos ni seuraatteko lämmön kehitystä? Mä seuraan mut en luota niihin kyllä yhtään.
Tsemppiä kaikille hoitoihin meneville ❤️

Toi Oura kiinnostaa muakin.

Mua turvottaa kokoajan. Luin just mun vihkoo mihin olin kirjannu raskauden alun oireita 🤪, niin siellä oli just tästä että oli semmonen tosi turvonnu pallo-olo ja saunassa oli ollu tukalaa olla (keskenmenohan niistä tuli mut…). Mä ajattelin kyllä tänään mennä saunaan ja ”avantoon”. Varmaan hyvin jäät jo sulaneet…

Vv:a tulee edelleen aika paljon ja väsyttää. Mun rinnat on musta vähän turvonneet. Mutta taas kerran, nää voi olla pms-oireita. 😖 Toki ei ehkä toi vv… Yleensä alkaa oleen kuivempaa…
Kp19/27-28. Dpo 5. Olin viimeks tehnyt dpo10 r-testin ja siinä ei ollu viivaa, lopulta sit olin vähän raskaana… En tiiä miten maltan olla testaamatta. Jos testais dpo12… 😀

Mulla muuten kans noiden km:jen jälkeen tullu toi rintojen arkuus ennen menkkoja! Mikä homma…

@Sandra84 täällä mennään aika samoissa, joku dpo 5 tai 6.... Vielä pitää malttaa 😅 Mulla erona aiempiin kiertoihin, että kivut on todella alhaalla, nivusissa, jopa toosassa vihloo ja tulee repäisykipuja. Pientä menkkajuilintaa myös, mutta sekin on alhaalla. Yleensä se tulee päivää ennen kuukautisia ja on todella koko vatsassa. Pidetään peukkuja meille 🥹

@Sandra84 täällä mennään aika samoissa, joku dpo 5 tai 6.... Vielä pitää malttaa 😅 Mulla erona aiempiin kiertoihin, että kivut on todella alhaalla, nivusissa, jopa toosassa vihloo ja tulee repäisykipuja. Pientä menkkajuilintaa myös, mutta sekin on alhaalla. Yleensä se tulee päivää ennen kuukautisia ja on todella koko vatsassa. Pidetään peukkuja meille 🥹
Siis mullakin tuntuu nivusissa! Mulla vihloi silloin oviksen aikoihin, mutta ainakaan nyt ei oo mitää. Sillon kun tulin ekaa kertaa raskaaks, mulla vihlas to yöllä niin kovaa, että heräsin siihen ja luulin, että alko jotkut magalomaaniset menkat, mutta ei mitää. Sit ihmettelin sen perjantain ja tajusin la aamulla, että ei halvattu se saatto olla kiinnittymiskipua! Aika silleen myöhään kuitenkin… se oli vissiin se kipu kp29 torstaina ja sit kp30 tajusin tehdä sen testin vasta… Ainakin tällaista dataa mun flossa oli. En todellakaan hepuloinu ja testannu ennen aikojaan! Oltiin siinä kohtaa yritetty noin 10-11kk… nyt kaks vuotta takana ja kaks km… nyt oon testaillu jo tyyliin dpo9… Jos nyt vaan malttais 🥹
Todellakin iso peukku kaikille! Perkule on tää raastavaa!!!😅

Takaisin