Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jokainen raskaus on käsittääkseni erilainen, niin voi kai alkukin olla. 🤔 Onko nyt sitten kuinka mones dpo? 14?
Tee vielä ylihuomenna uudestaan jos vuoto ei ala, sitten pitäisi näkyä vahvistuuko viiva.
Tsemppiä!
 
Mä tein clearblun testin ja se sanoi ”ei raskaana”. Kierto ei ole alkanut kuitenkaan. Pc ei antanut viivaa samasta aamupissasta. Taitaa olla kemiallinen. Ostan varmaan silti testejä tänään, jos einkierto nyt ala. Tässä mietin mitä kivaa tekis, kun tässä lomalla on liikaa aikaa ajatella. Tajusin, että onneks se ivf-suunnittelu on kahden viikon päästä, jos tää on kemiallinen. Kp30/27-28
 
Kannattaa toivoa siihen asti, että vuoto alkaa. Mulla jäi yks vuoto välistä.. enkä ollut raskaana... Pcos tai ikä syynä.. tai tää yrittäminen sekoittaa . Tai työstressi... Noh.. ovistesti näytti eilen melkeinpä plussaa ja tänään ollut haaleampia.. joten eiköhän se eilen ollut plussa.. kp14 siis, ja nyt kp15, talleteltiin kp13 ja tänään luvassa myös.. saapa huomata riittääkö... Testailemaan pääsen vasta aikaisintaan loppiaisena... 🤔
 
Kp31/27-28, ei viivaa. Nyt ärsyttää. Semmosta menkkajomotusta ja kipua, mutta ei menkkoja. Eilen illalla oli kans. Eikä testiin viivaa. Nyt en enää testaa. Olis kiva tietää missä mennään. 🫣
Pahoittelut 😔
Mulla alkoi kemiallisessa menkat n. Viikon myöhässä. Silloin kuin vuoto alkoi oli r.testissä vielä punainen viiva mut nopeasti sen vuodon alkamisen jälkeen viiva hävisi. Uskoisin että sulla alkaa vuoto ihan muutaman päivän sisään jos viiva testistä jo hävinnyt.
Toivottavasti tärppää pian uudestaan, yleensä sanotaan niin että kemiallisen jälkeen keho olisi hedelmällisempi.
 
Toivon parasta. Mulla on 10.1. IVF-suunnittelu, tässä ehtii oleen yks kierto ennen hoitoo. Jotenki haluaisin, että se olis se onnistunut kierto. Varmaan selviää lisää Taysissa. Pitää kuvailla uudestaan mun kohtuja, että onko siellä väliseinä. Se voi kai vaikeuttaa tosiaan kiinnittymistä. Vähän pelottaa ja jönnittää. Kaikenlisäks mua pelottaa mennä puntarille. Oon syöny paljon suklaata jouluna. Nyt ruotuun. Painoo pitäs saada alas kuulemma, mutta mä oon yrittäny kaikki konstit. Mua pelottaa, että siellä on taas sama lääkäri, joka sai mut itkeen viimeks. Mä sain painon tippuun, mut sit se taas nousi. Varmaan tän kemiallisen takia.
Mä varmaan juon uutena vuotena sitä punaviiniä….
 
Juuri näin @Sandra84 , positiivisen kautta ❤️ saa toki välillä äristä ja murista ja olla pettynyt.
Uusi vuosi ja uudet kujeet, ja hoidot, jospa niistä olisi apua! Ja selviäisi onko kohtu väliseinällä vai mikä siinä nyt on niin vaikeaa ultrassa nähdä 🤔
 
Täällä KP 14 ja vihdoin selkee ovisplussa! Eilen kun tuli kerran tasavahvat ja sit NS. negojaniin olin ihan sekasin, että mitä mitä....mutta että varmaan kannattaa laskea sitten tästä päivästä niin että ovis olis huomenna🤔 eli tänään olis vasta ovisplussa. Toisessa kuvassa eilinen epäselvä tilanne.
 

Liitteet

  • IMG_20231230_150130.jpg
    IMG_20231230_150130.jpg
    790.2 KB · Katsottu: 47
  • IMG_20231229_134236.jpg
    IMG_20231229_134236.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 46
Täällä KP 14 ja vihdoin selkee ovisplussa! Eilen kun tuli kerran tasavahvat ja sit NS. negojaniin olin ihan sekasin, että mitä mitä....mutta että varmaan kannattaa laskea sitten tästä päivästä niin että ovis olis huomenna🤔 eli tänään olis vasta ovisplussa. Toisessa kuvassa eilinen epäselvä tilanne.
No toi on ainakin selkeästi plussa 😃 ei muuta kuin tärppionnea 👌🏻
 
Olisin Beanen omalla kohdalla sanonut eilistä plussaksi, kun mulla ei oo kertaakaan tullut tummempaa testiviivaa mitä kontrolli.. mutta ehkä sun kohdalla huippu sit todellakin on tänään 😊
Peukkuja että tuottaa tulosta!

Minä nukahdin äsken sohvalle 🥱 silmät ei vaan pysyneet istuallaankaan auki, niin kellahdin sitte tunnin torkuille 🤪
Kp18 ja dpo4-5 🤔
 
Olisin Beanen omalla kohdalla sanonut eilistä plussaksi, kun mulla ei oo kertaakaan tullut tummempaa testiviivaa mitä kontrolli.. mutta ehkä sun kohdalla huippu sit todellakin on tänään 😊
Niin joko ovis tänään tai varmastikin viim.huomenna tuskin ylihuomiseen enää menee. Kivutkin on ohi jo. Niitä sellaisia nippailuja oli ja vähän menkkatuntemuksia. Nippailut oli nyt tällä kertaa molemmin puolin joka mulle uutta🤔 selkeästi sekä oikealla että vasemmalla.
 
Täällä nyt kolme eri testiä tehty ja kaikissa kyllä selvä plussa, mutta olo on aivan epävarma ja -todellinen. Ja vaikka viivat on selvät niin haluaisin vielä vahvemman 🙈 Sitä vaan nyt toivoisi, että tämä pysyisi, vuoto ei alkaisi ja viikkoja kuluisi sen verran, että voisi mennä varhaisultraan…
Onnea kaikille alkavaan vuoteen ❤️
 
@Beanen jos molemmilla puolilla kypsyy ja irtoaa munasolun, niin siinähän olisi mahkut kaksosille 🤩
Se olis kyllä meille vähän suoraan sanoen kauhistus kun lapsia kuitenkin jo seitsemän! Ja en tiedä kuinka mun leikattu maha kun on verkko mahassa niin kestäis semmosta et joutus kyllä tosi ennen aikasena synnyttään☹️
 
Takaisin
Top