Sandra84
Piirimestaruustason postaaja
Noh, mä olen 39 ja silti uskon vielä onnistumiseen, toki mulla ei ole vielä yhtäkään lasta. Pidä lippu korkealla! Mulla meni vuosi ekaan tärppiin… Tsemppiä! Ootko käyny verikokeissa? AMH, TSH, d-vitamiini, ferritiini?:) Pysy vahvana!Täällä kuumeilee nyt 39 vuotias, kahden lapsen äiti. Kuopus sai alkunsa heti pillereiden poisjätön jälkeen (v. -21) ja nyt tämä kolmas ei millään lähde alkuun ovikset tulee ainakin testien mukaan joka kuukausi, ja menkat alkaa 14 päivää oviksen jälkeen. Kunnalliseen saa ottaa yhteyttä vasta 2/24, kun yritystä tulee vuosi täyteen. Huh. Tosi kuluttavaa tämä yrittäminen. Kaksi kemiallista raskautta myös mahtunut tähän reiluu puoleen vuoteen. En tiedä, voiko tässä enää edes lisääntyä vai pitäisikö vain lopettaa yrittäminen kun tuntuu niin vaikealle. ikää on jo niin paljon niin noinko edes enää kehityskelpoisia munasolujakaan jäljellä yhtään.
Kp15 - Omanapailua: Sain ovistestiin viivat! Jes! Nyt vaan mietin, että miten kannattaa tallettelut… Eilen, tänään, ylihuomenna? Riittääkö? Pitäiskö olla neljän yrityksen putki? Elämän vaikeita valintoja.