Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kesäheinä85 @Sandra84 @Emilia1983@ täällä myös yksi luteaalivaiheessa, olettaisin että dpo3-6 mutta varmuutta ei tällä kertaa ole kun lämpöjen mittailu ei tässä kierrossa onnistunut. Pientä alavatsan tuikkimista on ollut useana päivänä mutta muuten ei isompia oireita. Yritän olla lataamatta tähän kiertoon hirveästi toiveita vaikka mahdotontahan se km-kierron jälkeen taitaa olla - tiputtelu jatkui menkkojen jälkeen ihan oletettua ovista edeltäviin päiviin eli selvästi vielä kroppa vähän poikkeustilassa. Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon tiistai-perjantai-akselilla, testaan vasta sit jos selvästi myöhässä.

Kp15, täällä vissiin vasta nyt ovis hollilla! Monitori näyttää kolmatta korkean hedelmällisyyden päivää. Tallettelua ti ja ke, en tiedä jaksaako tänään. Olis varmaan hyvä. 😀 Eilenkää ei olis jaksanu, mut jaksettii🤭 Aurinko kun vilahtelee, niin auttaa jaksamaan. Taas sellainen olo, että olis jo perjantai. Aika rankkaa ollu töissä. Ja urheilun parissa. Vähä semmonen olo, että oonko tulossa kipeeks. Allergialääkettä piti alkaa ottaan… Siitepölykausi alkaa jo 🙈🤷🏼‍♀️
Ovista oon koittanu tikuttaa, mutta ei onnistu PC:llä nyt. Tänään koitan vielä. Ja varmaa huomenna. Katsotaan miten tässä käy… Olisin ehkä se repro-testin halunnut varata, mutta jos ei saa ovista kii, niin en kai voi varata…

Eiks tää ny ole jo ovis? Oon tullu jo niin sokeeks näille.

Liitteet

• IMG_8093.jpeg
    IMG_8093.jpeg
    224.9 KB · Katsottu: 61
Kaikenlaisia tuntemuksia muniksissa. Tässä pohdin, että oonko tulos kipeeks ja että mitä jos tärppää? Meenkö mä silti vielä urheilukisoihin, missä on vaarana kaatua… Tämä selviää pari päivää ennen kisaa. Aika hurja juttu, jos joutuu sanomaan, että sori en pääse. Vaikuttaa muihinkin 🙈 Ei sen puoleen, yhdet kisat vedin raskaana 2023 kun olin tietämättäni raskaana.

@Kesäheinä85 @Sandra84 @Emilia1983@ täällä myös yksi luteaalivaiheessa, olettaisin että dpo3-6 mutta varmuutta ei tällä kertaa ole kun lämpöjen mittailu ei tässä kierrossa onnistunut. Pientä alavatsan tuikkimista on ollut useana päivänä mutta muuten ei isompia oireita. Yritän olla lataamatta tähän kiertoon hirveästi toiveita vaikka mahdotontahan se km-kierron jälkeen taitaa olla - tiputtelu jatkui menkkojen jälkeen ihan oletettua ovista edeltäviin päiviin eli selvästi vielä kroppa vähän poikkeustilassa. Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon tiistai-perjantai-akselilla, testaan vasta sit jos selvästi myöhässä.
Heips! Mulla ennustaa Premom kiertoa 26 vrk mittaiseksi.
Nyt ovulaatiotesti oli plussa kp 14 joten tänään siitä laskien on dpo 5 jos ovulaatio oli samana päivänä. Ovulaatiokivut oli samana päivänä. Jännitetään yhdessä siis!
Minullakin oli tuikkimista pari päivää ja se loppui. Mun menkat voi siis alkaa 1.3 kp 27. Kp 26 voisin testailla eli ensi viikon perjantaina. Viime raskaus (meni kesken ikävä kyllä 11/24) näky silloin pregcheckillä.

Ja enpä tajunnut sitten, että pitäisi olla Dextraa varten apteekin testi. Ei oo kuulemma luotettava kaupan testi. Öö. Meen sit vielä töiden jälkeen hakeen apteekista testiä. Nyt tuli kyllä haaleempi viiva.

Mä en tiedä mistä saisin nyt heti aamuksi tohon monitoriin testin! Niitä ei saa kaupasta kai! 🥵 Sekin riittäis…

Liitteet

• IMG_8107.jpeg
    IMG_8107.jpeg
    31.4 KB · Katsottu: 103
Joku viivanpaikka sieltä melkein nyrjäytti aamulla silmät (tuli minuutissa näkyviin), eli ainakin tiirailtavaa sain! 😄 Harmittavasti punertavaa väriä en erota.. Pienellä jännityksellä silti odottelen mitä näyttää huomenna.

Aika kovia vatsakipujakin taas ollut, sen puolesta ei mikään kovin odottava fiilis.
Tänään siis dpo11, kp 29. Veikkaisin myöhäisemmän oviksen heittäneen kierron jonnekin 30-32 päivän paikkeille.

Liitteet

• CYMERA_20250221_153737.jpg
    CYMERA_20250221_153737.jpg
    49.5 KB · Katsottu: 92
Ja enpä tajunnut sitten, että pitäisi olla Dextraa varten apteekin testi. Ei oo kuulemma luotettava kaupan testi. Öö. Meen sit vielä töiden jälkeen hakeen apteekista testiä. Nyt tuli kyllä haaleempi viiva.

Mä en tiedä mistä saisin nyt heti aamuksi tohon monitoriin testin! Niitä ei saa kaupasta kai! 🥵 Sekin riittäis…
Ei se taida enää aamulla plussaa näyttää kun nytkin on tuon verran vaalentunut... Ei taida Dextralle kelvata sekään... 😔

Toivottavasti riittää sitten tiistain ja keskiviikon tallettelut, koska mies onkin myöhään uuden työpaikan virkistyshommissa… Hän ei ota niin tosissaan enää tätä projektia tai ota stressiä… Mua harmittaa, koska hän sanoi tulevansa ajoissa. Aina sama tyhjä lupaus pari kertaa vuodessa. 🤭 mut jos eilen ja tänään oli ovistestissä viivat, niin eiks tänään olis vielä ollu hyvä… Ehkä huominen mahdollinen tallettelu auttaa…

Toivottavasti riittää sitten tiistain ja keskiviikon tallettelut, koska mies onkin myöhään uuden työpaikan virkistyshommissa… Hän ei ota niin tosissaan enää tätä projektia tai ota stressiä… Mua harmittaa, koska hän sanoi tulevansa ajoissa. Aina sama tyhjä lupaus pari kertaa vuodessa. 🤭 mut jos eilen ja tänään oli ovistestissä viivat, niin eiks tänään olis vielä ollu hyvä… Ehkä huominen mahdollinen tallettelu auttaa…
Eikö se tänään sit irtoa todennäköisesti, vielä ehtii..! ☺️ Tai jos olis jo irronnut, niin 24h aikaikkunaan vielä menee, kannattaa tänään vielä hyödyntää! 👍

Noniin, onpas kuitenkin! Hyvä hyvä @Sandra84 !
Jospa se siinä 24-48 tunnin sisällä plussasta ovis tapahtuu, niin pitäisi tänäänkin mahd. vielä ehtiä 👌🏻
Ja eikös siittiöt voi elellä päiviä munanjohtimissa väijymässä, joten piinailu alkaa sullakin.. 🙈

Takaisin