Jep siis todellakin ymmärrän ton digien stressin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hienoa! Hyvin vahvistunut!Avasin nyt nuo, onhan tuo selvästi vanhempi... en kyllä osta ikinä enää digejä, stressiä aiheuttavat vaan![]()
Yhdysvalloissa myydän digitesteja vain netissä, ihan sen takia että vääriä tuloksia niistä tulee.Avasin nyt nuo, onhan tuo selvästi vanhempi... en kyllä osta ikinä enää digejä, stressiä aiheuttavat vaan![]()
Mielenkiinnosta kysyn että mitä bsalpaajaa ja mihin?Aloitan tänää beetasalpaajat ja maanantain vielä sisätautien päivystykseen kattomaan muut lääkkeet. Hcg oli normaaliin kohdun sisäiseen raskauteen sopiva kuulemma .![]()
Mulla on siis kilpirauhasen liikatoimintaa. Siinö oli jotain sekoilua ja nyt vasta lääkärit tajus et oon kipee.. siis kun kävin jo marraskuun alussa kokeissa , enne raskautta jo, mut nyt vasta alko tapahtuu ku pommitin lääkärii että oon raskaana ja tää tilanne on mikä on.Mielenkiinnosta kysyn että mitä bsalpaajaa ja mihin?
Aaa okei, eiku mietin vaan kun mulla runsasta lisälyöntisyyttä ni kardiologi sano että propralia vältetään erityisesti ekalla kolmanneksella vaikka siis kuuluukin sallittuihin lääkkeisiinMulla on siis kilpirauhasen liikatoimintaa. Siinö oli jotain sekoilua ja nyt vasta lääkärit tajus et oon kipee.. siis kun kävin jo marraskuun alussa kokeissa , enne raskautta jo, mut nyt vasta alko tapahtuu ku pommitin lääkärii että oon raskaana ja tää tilanne on mikä on.
Nyt aluksi määrä ton propralin sydämen tykytykseen, verenpaineeseen ja niihin oireisiin. Maanantaina pääsen jonnekin sisätautien polillle nii se määrää sit lisää lääkkeitä. Vähän jännittää pysyykö bebe mukana tässä mut pitää toivoo parasta.
Joo siis kyl ihan hirveesti tykytti jatkuvastija lyöntejä jää väliin ja verenpaineetki ihan katossa. Et ei silleenkään ois voinu olla. No toivotaan et kaikki kuitenkin hyvin.Aaa okei, eiku mietin vaan kun mulla runsasta lisälyöntisyyttä ni kardiologi sano että propralia vältetään erityisesti ekalla kolmanneksella vaikka siis kuuluukin sallittuihin lääkkeisiinmut toki ei hyvä jos kovasti tykyttelyä ja verenpaineet korkealla.
Joo eiköhän oo! Mullakin just noita väliin jäämisiä, n. 17000/vrk:ssa eli paljonJoo siis kyl ihan hirveesti tykytti jatkuvastija lyöntejä jää väliin ja verenpaineetki ihan katossa. Et ei silleenkään ois voinu olla. No toivotaan et kaikki kuitenkin hyvin.
Joo nyt on ainaki yleisesti parempi olo. Rupes olee vähän tukalaa jo.Joo eiköhän oo! Mullakin just noita väliin jäämisiä, n. 17000/vrk:ssa eli paljontsemppiä ja kaikki menee varmasti hyvin
![]()
Jep ja ovat kyllä ärsyttäviä. Mitään syytä niille ei oo löydettyJoo nyt on ainaki yleisesti parempi olo. Rupes olee vähän tukalaa jo.
Oho! Sulla on kyl tosi paljon. Mul on ollu ihan joitain muutamia.
Minulla ei ole tuoretta tietoa, mutta ainakaan 5-6 vuotta sitten ei mitattu. Tai no ei se ollut silloin edes niin tunnettuakaan (en tiennyt ferritiinistä yhtään mitään.) Itse aion kyllä nyt ottaa asian puheeksi ja kysyä onko mahdollista mitata. Jos ei niin otan sitten terveysasemaan yhteyttä.En nyt oikein tiedä minkä otsikon alle tää olis mennyt niin kysyn nyt taas kokeneemmilta ja viisaammilta tulevasta
Mitataanko ferritiini neuvolan/lääkärin kautta jossain vaiheessa raskautta? Vai kannattaako vaan suoraan mennä Puhti-palvelun kautta mittauttamaan? Koska olis sellainen hyvä aika sille?![]()
Mulla mitattiin neuvolan lähetteellä labrassa ferritiini ihan loppuraskaudessa vuonna 2020, kun sormenpäästä otettu hemoglobiini oli 99. Ferritiini tais olla 11, ohjeistus 100mg/vrk lisäraudan syömiseen tuli.En nyt oikein tiedä minkä otsikon alle tää olis mennyt niin kysyn nyt taas kokeneemmilta ja viisaammilta tulevasta
Mitataanko ferritiini neuvolan/lääkärin kautta jossain vaiheessa raskautta? Vai kannattaako vaan suoraan mennä Puhti-palvelun kautta mittauttamaan? Koska olis sellainen hyvä aika sille?![]()
Toivottavasti on harmitonta!Onpas tylsää, kun tulee pientä vuotoa. Voi olla hyvin vielä kiinnittymisvuotoa, mutta silti aina ahdistavaa. Ikääkin kun on jo niin tietoisuus keskenmenosta on koko ajan läsnä.
Se on tosi ahdistavaa! Mullakin oli juuri pientä tuhrua ehkä päivän ajan, mutta toivon että se jäi nyt siihen. Yllättävän kovaakin vuotoa voi ilmeisesti tulla, vaikka raskaus edistyisi ihan normaalisti.Onpas tylsää, kun tulee pientä vuotoa. Voi olla hyvin vielä kiinnittymisvuotoa, mutta silti aina ahdistavaa. Ikääkin kun on jo niin tietoisuus keskenmenosta on koko ajan läsnä.
vm.tiktok.com