Yleistä jutustelua 💬

Ideoita mitä voisin syödä kun mikään ei maistu eikä mitään tee mieli. Kamala olo taas😵‍💫
Mulla samaa. Makaan edelleen sängyssä, ei huvita nousta koska pahoinvointi iskee heti. Nuudelia teki eilen mieli ja oli ihanaa, kunnes oksensin ne ulos. Ei teee mieli enää… kylmä omenamehu on ihanaa, samoin mehujää.

Uusille tervetuloa mukaan ja onnittelut😍!

Ompa ikävä kuulla että osalla todella voimakasta pahoinvointia😵‍💫 pystyiskö jäädytettyjä viinirypäleitä syömään?🤔 vaikee se on varmaan mitään syödä jos kaikki yököttää😩 tsemiä🙏

Onnea kaikille uusille plussaajille! 🥰

Tarttis aktivoitua kirjottelemaan että pääsisi salaiselle puolelle myös jossain vaiheessa 🤭

Tsemppiä pahoinvoiville! Tuli kans mieleen että jotkut hiukan jäiset hedelmäpalat vois olla aika jees pahoinvointiin.. 🤔

Onnea uusille plussanneille ja tervetuloa❣️🥰

@Lisbe91 olet ollut ajatuksissa, miten siellä mahtoi mennä ultrassa 🤗 Hyvin jännittäviä aikoja. Itsellä huomenna myös edessä 😵🥰

Tänään vielä yövuoroon. Ollut taas etomispäivä, kaikki vähän vastenmielistä. Nuo @Nyyti2 ehdottamat rypäleet voisi toimia.. 🤭

Tuoremehu jääkylmänä on kyllä aika hyvä pelastaja ollut 👍🏻

Oivoi tota pahoinvointia. Sitä en oota kyl yhtää. Esikoisen raskaudessa oksentelin pari viikkoo aina työmatkat ja töissäkin. Mulla ei oo mitää oireita. Mut oon nii alussa. Tai nyt vissii 5+1. Ei siis tunnu ollenka siltä et oisin raskaana.

Minä en yhtään muista missä vaiheessa pahoinvointi on alkanut aiemmin, mut se oli kyllä kamalaa😵

Muistin tänään neuvolaankin soittaa, mutta eipä sieltä sitten kukaan soittanut takaisin. Loppuviikon olenkin aamuvuorossa ja töissä en voi sellaisia puheluita puhua ilman että joku kuulisi, eli venyy ensi viikkoon sekin🙈

Jee ihanaa kun on tullut uusia mukaan 🧡
Itse tänään jouduin lähtemään töistä kun meinasin kahdesti pyörtyä😳 ei ikinä tällaista. Hb vain 85 että ehkä se syynä😫 ja vihdoin ultra huomenna, kyllä odotan 😍 aamulla 6.50 labroihin, aamu alkaakin jo aikasin 😝

Minä täällä viimme viikolla valittiin, että ei ole minkälaista pahoinvointia ja ei tunne ollenkaan, että olen raskaana.
Tänään 7+1 alkoi pahoinvointi ja järkyttävä päänsärky.

Ikävoin kuntosalia, kun olen ollut nyt viikon pois. En tiedä milloin pääsen, kun pahoinvointi iski ☺️

Syke nähtiin 😊 ei muuttunut viikot! Ihan sama 6+4! Ja on kyllä niin suuri helpotus ❤️ sullakin Elliephant huomenna jo!
Aivan mahtavaa ❣️
Joo kyllä huomenna , yövuoro tässä välissä ja pitäis yrittää pari tuntia sitten nukkua ennen neuvolaa ja ultraa 🤭

Esikoinen nuhassa ja vähän lämpöilee, niin ei mene huomenna hoitoon vaan mies jää kotiin. Harmittaa vaan kun sitten menen yksin sinne ultraan vaikka kovin miehen oisin mukaan halunnut ja hänkin ois mukaan ollut tulossa 😔 Ja sitten kun meille ei saa ketään esikoista katsomaan, toki ei tahdota kenenkään muun perheeseen tautia 😅

Ideoita mitä voisin syödä kun mikään ei maistu eikä mitään tee mieli. Kamala olo taas😵‍💫
Mulla menee tuc-keksit alas, ja hedelmät jääkaappikylmänä pieniksi paloiteltuna. Tuorepuristetut hedelmämehut on kans ihanan raikkaita. Mietin että vauvojen hedelmämössöt olis varmaan kans hyviä.

Huvittaa miten kuvittelin olevani terveellisellä ruokavaliolla kun ei kerran ollu mitään mielitekoja. Nyt ongelma on se että en mä tän pahoinvoinnin kanssa pysyy alkaa mitään salaatteja kokkailemaan. Hyvä kun jaksan ne hedelmät pilkkoa ja sit pitää päästä vaakatasoon. Eli syön mitä saa valmiina paketista naamaan.🫤

Eileen tuli rypäleiden himo. Lähettin miehen kauppa ja opettin miten ne kaikista rapeammat löytyvät. Osaasi 😁 Mandaarinit myös sellaiset mikä auttavat.
Näkkärit, ruissipsit, korput

Cracotte Täysjyvä leipäcrackereitä​

Ne myös hyviä, tomaattilla tai kurkulla ja myös juustoa päälle 🙂

Itse tein lohipasta-parmeggiano (alussa valkosipulin paistaminen aiheutti pahoinvoinnin, mutta onneksi ruoka maistui)

Mulla on ollut raskaus niin alussa että mitään tommosia ruuan hankaluuksia ei oo ollu. Paitsi kahvi on maistunut aivan kammottavalle. En tiiä miten en oo siitä tajunnu aatella et voisin olla raskaana

Mulla on ollut raskaus niin alussa että mitään tommosia ruuan hankaluuksia ei oo ollu. Paitsi kahvi on maistunut aivan kammottavalle. En tiiä miten en oo siitä tajunnu aatella et voisin olla raskaana
Minulla kolmannen raskauden aikana lopetin kokonaan kahvi juomiseen melkein 3 vuodeksi (kun tyttö sai rinta yli 2v ja en halunut silloin juoda)
Nyt sama homma, yhden kahvin juon ja sekin ei maistu hyvältä (enneen raskautta join 3 päivässä,, mutta minun 3 kahvia on kun jonkun yksi kahvi 🙂). Minun mies aina sanonut, että se maistu kun kuuma maito 😁

Takaisin