Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onpa kamalaa, paljon voimia! Toivon että ensi kerralla olisi raskaus oikeassa paikassa ja kestäisi loppuun asti, todellakin sen jo ansaitsisitte.Ihanaa joulua kaikille.
Meillä valitettavasti ei ollut hyviä uutisia tiedossa, vaan raskaus oli kohdunulkoinen. Vähän ikävämpi joulu.

Ihanaa joulua kaikille.
Meillä valitettavasti ei ollut hyviä uutisia tiedossa, vaan raskaus oli kohdunulkoinen. Vähän ikävämpi joulu.
Oi Tsemppiä ootteluunOnko kaikki siirtynyt jo salaiselle puolelle keskustelemaan? Mulla on huomenna varhaisultra, jos siellä kaikki ok niin ehkä mäkin sit uskallan jo pyytää sinne pääsyä.
Leikkinurkassa on helppo kasvattaa viestimäärääMäkin odottelen että sais viestimäärän kasaan ja pääsis salaiselle puolelle![]()
En ole mäkään sinne vielä ole hakenut,Onko kaikki siirtynyt jo salaiselle puolelle keskustelemaan? Mulla on huomenna varhaisultra, jos siellä kaikki ok niin ehkä mäkin sit uskallan jo pyytää sinne pääsyä.
Täytyykin muistaa käydä siellä kirjoittelemassa!Leikkinurkassa on helppo kasvattaa viestimäärää
Ja ainakin itse luen kaikki viestit tältäkin puolelta (ja yritän vastaillakin), kiva kun tulee vielä lisää porukkaa![]()
Sama homma täälläkinMäkin odottelen että sais viestimäärän kasaan ja pääsis salaiselle puolelle![]()
Nyt vaan ahkerana kirjoitellaan ni kohta on viestit täynnäSama homma täälläkinMennytkin koko päivä täällä surffaillessa
![]()
NiinpäNyt vaan ahkerana kirjoitellaan ni kohta on viestit täynnä![]()
Joo siellä ollu vähä enemmän nyt puhetta!Täällä on vissiin aika hiljaista jo. Kaikki siirtyneet salaiselle puolelle?![]()