Yleistä höpinää

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pogo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo mie oon tehnyt miljoona testiä kanssa just sen vuoksi et asia on vaikea sisäistää monen vuoden plussattomuuden jälkeen.
Ehkä stressaan vähän turhankin paljon mutta en voi yksinkertaisesti itselleni mitään 😄

Oonkohan mä tehny 5 testiä 🤔 Ja kuudes jemmassa. Huvin ja kannatuksen vuoksi, kiva nähdä kun viivat vahvistuu ja digissä luvut.

Se digitesti oli liian helppo, olihan se nyt nähtävä ja tihrusteltava niitä viivojakin. 🤭

Oho, täällähän on vastauksia!😄 Tarkoitus ei ollut siis arvostella, ajattelin kysyä, kun tuumin sitä josko se viivojen vahvistuminen kertoisi jostain muustakin kun esim siltä että ei ole varmaan kemiallinen ym😊

Tänä aamuna tehty taas testi, hyvin viiva vahvistunut 🥰. Kuinka monta testiä te ootte tehneet tän lokakuisen odotusaikana? Itellä nyt 6 testiä tehty 3 päivän aikana 😅

Mie tein yhteensä neljä, viimeisimpänä viikkodigin vielä viime viikolla ja näytti sen 3+ 🥰

Voi hitto. Tänään on se vähäinenkin rintojen arkuus kadonnut ja ei ole etonut yhtään, myös yllättävän virkeä olo ollut verrattuna eilisen kuolemanväsymykseen. Nyt pelottaa 😭
Ei kannata vielä murehtia.. olot voi niin aaltoilla.. 🌈

Mulla oli muistaakseni ekassa raskaudessa aikalailla oireetonta alku, siis jotain pienta ja sit taas ei mitään. Ja kaikki meni hyvin. Toivotaan tarrasukkia pikkuselle.

Voi hitto. Tänään on se vähäinenkin rintojen arkuus kadonnut ja ei ole etonut yhtään, myös yllättävän virkeä olo ollut verrattuna eilisen kuolemanväsymykseen. Nyt pelottaa 😭
Juuri tästä samasta tuonne oireisiin kirjoitin. Virkeä olo minulla ei kylläkään ole. Mutta se ei merkkaa mitään.

Just vielä aamulla tein digin ja se näytti 3+.. ja rupesin miettimään jos joillekkin kavereille kertoisin asiasta. Ja sitten lähtikin matto taas alta 😳😂 ei auta kun odotella mitä huominen tuo tullessaan 😔

Älä menetä toivoo 🙂 itellä ainakin olot sahailee, välillä ne tulee ja välillä ne menee. Varsinkin toi arkuus, etovaa oloa ei oo edes ollut mutta hajuaisti on kyllä herkillä.

Toi pahoinvointi on pääsääntöisesti voimakkaita 8-9 viikoilla ,kun hormonitasot kipuavat korkeimmilleen🤢 Ja sitten on niitä joilla ei välttämättä ole lainkaan huonoa oloa koko raskauden aikana ja kaikki ok.

Muokattu viimeksi:
Toi pahoinvointi on pääsääntöisesti voimakkaita 8-9 viikoilla ,kun hormonitasot kipuavat korkeimmilleen🤢 Ja sitten on niitä joilla ei ole välttämättä ole lainkaan huonoa oloa koko raskauden aikana ja kaikki ok.
Öyh, sitä odotellessa 🙈 Tuo pahoinvointi on kyllä semmonen ystävä, etten yhtään pistäisi pahaksi vaikka ei tulisikaan tässä raskaudessa

Just vielä aamulla tein digin ja se näytti 3+.. ja rupesin miettimään jos joillekkin kavereille kertoisin asiasta. Ja sitten lähtikin matto taas alta 😳😂 ei auta kun odotella mitä huominen tuo tullessaan 😔
Toivotaan parasta, jospa olot vaan aaltoilee❤️

Ensimmäinen neuvola nyt varattuna 28.2.

Meillä viimeksi hälytti nt-seulat, että sitä itse odotan hieman pelonsekaisin tuntein. Miehen kanssa kyllä puhuttiin, että otettaisko omakustanteisesti nipt, jos nyt seulat ei hälyttäisikään. Minkälaisia ajatuksia muilla?

Meillä viimeksi hälytti nt-seulat, että sitä itse odotan hieman pelonsekaisin tuntein. Miehen kanssa kyllä puhuttiin, että otettaisko omakustanteisesti nipt, jos nyt seulat ei hälyttäisikään. Minkälaisia ajatuksia muilla?
Minä teetin edellisessä raskaudessa omakustanteisesti nipt:n, koska tuli vaan sellainen tunne ja huoli asiasta. Yksityisen gynekologi kirjoitti lähetteen hyvin huolettomasti, "näitä nyt välillä otetaan, jos huolettaa". Yllätyslöydöksenä trisomia 18 ja geneettinen keskeytys rv 12. Nt-ultrassa, joka tehtiin ennen keskeytystä, niskaturvotusta oli lähes 5 mm päälaelta selkään saakka. Tässä raskaudessa saan nipt:n jo ikäperusteisesti ja ton taustankin takia, mut jollen saisi, niin teettäisin yksityisellä.

Eli, jos teillä on huoli ja ajatus siitä, että pitäisi teettää, niin teettäisin. Omalla kohdalla se kannatti ja sinänsä henkisesti hirveä toivotun elävän raskauden keskeytys tehtiin verrattain pienillä viikoilla.

Meillä mies toivoo niptiä tehtäväksi ja ymmärrän kyllä häntä, vaikken itse osaa olla asiasta huolissani. Meillä oli hoidoissa hedelmöittymisen jälkeen haasteena hitaasti jakautuvat solut, mikä saattais liittyä kromosomipoikkeavuuksiin. Eli hyvin todennäköisesti mennään niptiin.

Takaisin