Yleistä höpinää

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pogo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikös sanota , et varhasil viikoil alkio hyvin suojas ja kaatumiset yms ei pitäs mitää aiheuttaa? Mä just lensin lenkil persiilleni ku oli hiekoittamaton kohta ja pelästyin et aiheutuko siitä nyt jotain. Vähän maha tärähti ja pienesti vihlo, mut nauraeski tosiaan viel arkuutta mahas ton hoidon jäljiltä🙈

Eikös sanota , et varhasil viikoil alkio hyvin suojas ja kaatumiset yms ei pitäs mitää aiheuttaa? Mä just lensin lenkil persiilleni ku oli hiekoittamaton kohta ja pelästyin et aiheutuko siitä nyt jotain. Vähän maha tärähti ja pienesti vihlo, mut nauraeski tosiaan viel arkuutta mahas ton hoidon jäljiltä🙈
Se on siellä unikonsiemenen kokoisena kunnon ”limakalvopatjalla” 🤭 eli tuskin mitään aiheutuu 😄 yhh, punktion jälkeen lentäminen kuulostaa ikävältä juurikin vihlasuiden/hoito-oireiden vuoksi 🙈

Mä olen mennyt persiilleni ihan kunnolla neljännen raskauden aikaan noin1,5 kk ennen tytön syntymää. Voin sanoa että sattui jonkun verran. Kävin näytillä mutta kaiken todettiin olevan hyvin.

Itse olen jatkanut vielä kontaktilajini parissa, kun vasta parin millimetrin kokoisesta alkiosta puhutaan. En tiedä sitten kuinka kauan. Ehkä kuukauden vielä?

Itse olen jatkanut vielä kontaktilajini parissa, kun vasta parin millimetrin kokoisesta alkiosta puhutaan. En tiedä sitten kuinka kauan. Ehkä kuukauden vielä?
Minkälaisesta kontaktilajista puhutaan? Itse lopetin Hapkidon, jossa tehdään periaatteessa ihan kaikkea kamppailuun kuuluvaa. Toki harrastan urheilua muuten. En sinänsä itse olisi huolissani, mutta seurani miehet eivät varmasti haluaisi minua parikseen jos tietäisivät että olen raskaana 😅 osalle tekee nytkin tiukkaa treenata naisen kanssa niin voisi olla hankalaa esim potkia raskaana olevaa naista.

Minkälaisesta kontaktilajista puhutaan? Itse lopetin Hapkidon, jossa tehdään periaatteessa ihan kaikkea kamppailuun kuuluvaa. Toki harrastan urheilua muuten. En sinänsä itse olisi huolissani, mutta seurani miehet eivät varmasti haluaisi minua parikseen jos tietäisivät että olen raskaana 😅 osalle tekee nytkin tiukkaa treenata naisen kanssa niin voisi olla hankalaa esim potkia raskaana olevaa naista.

Pallopeli! Vähän olen kamppailulajejakin harrastellut. Niihin en nyt mene, mutta ajattelin vielä muutaman viikon palloilla.

Johtuukohan vielä hoitojen kiusaamista munasarjoista vai mistä kun nyt jo tuntuu, että ikävä makoilla lattialla mahalteen. Esikoosesta pystyin helposti sinne puoleen väliiin asti, et kai tää noist hoidoist johtuu kun näin aikasin tuntuu epämiellyttävältä🤔

Johtuukohan vielä hoitojen kiusaamista munasarjoista vai mistä kun nyt jo tuntuu, että ikävä makoilla lattialla mahalteen. Esikoosesta pystyin helposti sinne puoleen väliiin asti, et kai tää noist hoidoist johtuu kun näin aikasin tuntuu epämiellyttävältä🤔
Varmaan hoidoista johtuvaa 🤞🏻

Mä uskon kans että ois hoidoista johtuva. Mä olen itse pystynyt nukkumaan patjalla mahallaan yli puolivälin mutta kovalla lattialla ei ole pystynyt enää niin pitkään olemaan.

Varmaan hoidoista johtuvaa 🤞🏻
Oliks sulla viel täs kohtaa arkuutta ja turvotust mahas? Ja sit hyvä.ku toi hoitoturvotus.vaihtuu alkuraskausturvotukseen😅

@Pogo no en kyl nyt muista makoilinko koval lattial mihi asti mut joo sängyl ja hieronnas pystyin kyl pitkälle. Kun toiset sanoo et jo aiemmin epämukavaks.

Muokattu viimeksi:
Oliks sulla viel täs kohtaa arkuutta ja turvotust mahas? Ja sit hyvä.ku toi hoitoturvotus.vaihtuu alkuraskausturvotukseen😅

@Pogo no en kyl nyt muista makoilinko koval lattial mihi asti mut joo sängyl ja hieronnas pystyin kyl pitkälle. Kun toiset sanoo et jo aiemmin epämukavaks.
Oli ihan kauhee turvotus. En tiedä oliko se hoidoista vai raskaudesta, mut olin ihan ilmapallo ja mahakin sekasin ekat viikot. Mulla myös aika pitkään repi muniksia etenkin kiertoliikkeissä.

Mäkin voisin hypätä tässä kohtaa mukaan. Kolmisen viikkoa olen keskustelua jo seurannut eli siitä asti, kun raskautta aloin epäilemään. Nyt on 7+1 ovulaatiotuntemuksista, jonka ilmoitin myös neuvolaan. Onneksi siellä kelpasi tämä, kuten esikoisen kohdalla, koska kiertoni on lyhyempi kuin 28 pv. Esikoinen syntyi pari päivää ennen laskettua aikaa ovulaatiosta laskettuna, joten en halua melkein viikon heittoa. Tänään käytiin varhaisultrassa, jossa mitat oli 7+2, mutta taitaa olla pieni mittavirhe.

Toista siis odotellaan saapuvaksi hetken yrittämisen jälkeen. Täällä näkyikin pari tuttua nimeä esikoisen ajalta.

Itse taisin jalkapallon pelaamisen lopettaa noin 20 viikolla keskimmäisen aikoihin.
@Antzeliina - kerro lisää:smiling face with heart-eyes: Kävitkö höntsäämässä vain, vai harjoitteilemassa? Vai ihan peleissä? Tiesivätkö pelikaverit, että osasivat olla varovaisia? Kävin tänään höntsäämässä. Pallo tuli vatsaankin, ei lainkaan kovaa, vaan otin jotenkin suhteellisen hiljaisen syötön alas vatsalla. En siitä säikähtäisi 4+5. Mutta peleissähän taas voi tapahtua mitä vain. Viikonloppuna olisi peli, enkä yhtään tiedä miten suhtautua. Voiko 3 mm alkio vahingoittua jos tulee isku mahaan? En muista onko mulla koskaan edes tullut, mutta sellainen on mahdollista koska tahansa. Muuten olen tässä voimaillut ja vedellyt leukoja. Tänään väsytti kovasti ja otin hyvin rauhallisesti.
:thumbs-up:

@Antzeliina - kerro lisää:smiling face with heart-eyes: Kävitkö höntsäämässä vain, vai harjoitteilemassa? Vai ihan peleissä? Tiesivätkö pelikaverit, että osasivat olla varovaisia? Kävin tänään höntsäämässä. Pallo tuli vatsaankin, ei lainkaan kovaa, vaan otin jotenkin suhteellisen hiljaisen syötön alas vatsalla. En siitä säikähtäisi 4+5. Mutta peleissähän taas voi tapahtua mitä vain. Viikonloppuna olisi peli, enkä yhtään tiedä miten suhtautua. Voiko 3 mm alkio vahingoittua jos tulee isku mahaan? En muista onko mulla koskaan edes tullut, mutta sellainen on mahdollista koska tahansa. Muuten olen tässä voimaillut ja vedellyt leukoja. Tänään väsytti kovasti ja otin hyvin rauhallisesti.
:thumbs-up:
Meillä on semmoinen höntsäjoukkue. En kertonut joukkuetovereille kun siinä vaiheessa kun jäin pois. Viimeisellä harkkakerralla tein kuperkeikankin kentällä, kun vähän väännettiin joukkuekaverin kanssa. Nyt olen enemmän kesäharrastaja. Paitsi ensikesä jää nyt välistä. Olen aktiivisesti 10v harrastanut nuorempana. Nyt vaa tämmöinen silloin tällöin harrastaja

Tulen vähän jo kurkistelemaan tänne lokakuisiin😊 Eilen haalea plussa ja tänään (3+6) aamusta jo vahvempi. Pitää vielä digitesti ainakin tehdä🤭 Laskettu aika laskurien mukaan 30.10 eli saa nähdä onko oikeasti loka-vai marraskuinen.
Jos kaikki menee hyvin niin tämä on meille toinen lapsi ja esikoiseen tulisi tasan 3v ikäeroa.

Mä keksin tänään tulla kurkkimaan tänne ja hirveetä kyytiä oon yrittänyt lueskella ja päästä vähän kärryille missä mennään, kuka kukin on jne.

Oon voinut aika hyvin, hetkittäistä etomista, ja nyt huomasin että tää tekstin pikaselailu aiheuttaa pöklöä oloa :D

Plussasin itse jo jokin aika sitten mutta oon tälläkin kertaa hyvin maltillisesti lähtenyt mukaan keskusteluihin.

Lokakuun alulle odotellaan tätä meidön pikkukakkosta. Epätodelliset fiilikset, jotka toivottavasti konkretisoituu ensi viikolla omakustanteisessa varhaisultrassa :Person With Folded Hands:

Takaisin