Leikkasin nyt hätäpäissäni yksistä sukista sen kapean resoriosuuden ja vähän suoraa neulosta mukaan, semmoiset rinkulat siis, ja laitoin ne sitten terällisten puolipotkuhousujen päälle nilkkoihin, nyt pysyy paikallaan, eikä kuitenkaan kiristä liikaa. Pojalla hikoilee joskus jalat kuitenkin, niin jos on liian pitkät nuo puolipotkuhousujen lahkeet, niin jalka jää jumiin sinne lahkeeseen ja pojan potkiessa sitten koko housut pikku hiljaa liikkuu alas päin.
Mä laitan sukat aina lahkeiden päälle, eihän se nyt kovin tyylikästä ole, mutta pääasia on, että pojalla pysyy varpaat lämpöisinä. Mulla on parit sellaiset paksumpaa neulosta olevat sukat, joissa on pitkähkö varsi, ne on pysyneet kaikkein parhaiten siinä lahkeen päällä ollessaan jalassa. En ole niitä itse ostanut, vaan sain lahjoituksena, niin en osaa sanoa, mistä sellaisia saisi. Jos laitan lahkeen alle ne sukat, niin ei ole väliä, mitkä sukat on, ne lähtee aina alta aikayksikön pois kun poika touhottaa.
Huvitti tuossa aamulla, kun poika heräsi yöunilta tosi hyväntuulisena, ja roudasin pojan sitten omaan sänkyyni imetystä varten, ja kun tajusi, että olen kaivamassa tissiä esille, alkoi komentaa oikein pontevasti mua, että nyt vauhtia :D Sellaisia aika kovaäänisiä "aa" -ääniä tuli, ei mitenkään itkuisia, vaan ihan selkeästi komentava sävy oli niissä :D Olihan pojalla tietenkin kova nälkä kun nukkui niin pitkästi ilman ruokaa, miltei 9 tuntia. Aika luksusta kyllä :)