Yleistä höpinää

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Agnés
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon voimia Amparo :'( ja kovasti voimia ja tsemppiä uuteen yritykseen <3

Surullista kuultavaa täällä. :/ :( Itse pitäis vielä 10 päivää jaksaa odottaa varhaisultraan, miten tän ajan saa kulumaan? Meillä 2 vuotta aktiivista yritystä miehen kanssa takana (yhdessä 5+ vuotta, ei ikinä ehkäisyä), kohdunulkoinen raskaus 12/15. Sitä ennen exän kanssa km 09. Tämä kaveri saanut alkunsa inseminaatiolla ja pelottaa, että meneekö kaikki hyvin, vai mitä tapahtuu.. :( :'(

MuuMuu. Tsemppiä..Uskon ja toivon et pikkuinen on sulla tarrannut kovasti kiinni. :Heartred

Hohhoijjaa, nyt kun pääsin siitä yrjötaudista eroon, niin alkoi tulemaan näköhäiriöitä ja sahalaitoja. :o Soitin terveysneuvontaan ja kysyin, miten paljon saa syödä paracetamolia. Nappasin sen gramman ja tunniksi pötköttelemään pimeään. Helpotti, mutta pahoinvointi jäi. Nyt sit en taaskaan tiiä onko tää raskauspahoinvointia vai migreenistä johtuvaa. Mutta oikeesti pääsi jo itku, kun oon monta päivää maannu sen mahataudin takia ja sitte tää migreeni päälle! Alaselkä ja lantio niin kipeet makaamisesta ettei yölläkään tuu nukkumisesta mitään. On se nyt perhana. :( Toivottavasti mun sairastelut on nyt vähäks aikaa tässä, ihan pelkästä pahoinvoinnistakin on tarpeeksi harmia. Vali vali.

Takaisin