Yleistä höpinää

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Agnés
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä keskeytynyt keskenmeno :sad001 Niin kovasti odotettu pieni oli lopettanut kasvunsa rv 6. Suru on suunnaton. Lääkkeellinen tyhjennyt edessä tällä viikolla. Tseppiä kaikille, toivottavasti teillä pysyy pienet matkassa.

Kamomilla, voimia :( kauheeta kun näitä uutisia on täällä tullut jo muutama. Vaikka ei muita tunnekaan niin tekee silti tosi pahaa. Ja sitä alkaa miettimään että oonko mä seuraava.

Kamalaa, todella. Näitä uutisia on ihan liikaa jo, tuntuu niin pahalta teidän puolesta. Voimia Kamomilla ja mies.

Jotenkin odotan jo sitä, että se vauva olisi mun sylissä. En jotenkin osaa rentoutua ennen sitä. :oops: takaraivossa painaa se viimekesäinen painajainen ja edessä oleva synnytys.

Esikoisen synnytys oli ihan kamala. Olin valvonu kaks vuorokautta ja sit, ku se oli syntymässä ni mut jätettiin miehen kanssa kahdestaan. Sanottiin oven raosta, et alottele itse. Miten alottaa, ku on vaan tarve ponnistaa mut ei osaa tehdä sitä. Mulla oli vielä niin hyvät kipulääkkeet et ei ollu ihan täyttä tuntumaa. Sitten ku olin tehny 45 min töitä itsestäni ni tuli paikalle ja sano etten oo saanu sitä tulemaan oikein. No jännä juttu.. Onneksi se lopulta synty maailmaan ja rakkaalla kaikki hyvin. :dummy1::)

Niin ja olin käyny pelkopolilla. Ei auttanu mua. Yritän sinne nytkin mutta en luota.
Mita ihmetta???? Kai valitit tosta?? Eihan noin voi kenellekaan tehda, varsinkaan ensisynnyttajalle!!

Voimia Kamomilla, yhdyn muihin, etta liikaa jo naita uutisia taalla. Mulla on jotenkin sellanen olo, etta en ole kovin luottavainen. En nyt varsinaisesti oelkaa, mutta en osaa iloitakkaan. Meilla kylla menee parisuhteessa niin huonosti, etta sekin varmaan vaikuttaa.

Synnytysta, joa tama siihen etenee, odotan kylla innolla. Oon taas alkanut miettimaan, etta josko sita talla kertaa luomuna.. :D niinkun viimeksi piti. Synnytyksen jalkeen kylla vannoin, etta epiduraalia heti. Toisaalta ei mun synnytys kestanyt kun 5.5 tuntia, supistukset oli kylla luokkaa helvetti heti.

Kamomilla isot rutistukset teille ❤ Pala tulee kurkkuun näistä uutisista!

Voi eiii kamomilla, hirmusti jaksamista :Heartred
Oon niin pahoillani.

Mulla alko kans aamu järkytyksellä kun olin vuotanut yöllä verta... sitte sitä tuli joka vessareissulla lisää. Pääsin onneks heti neuvolaan ja ultrattiin. Syke näkyi ja pieni vastas 9+5 mitä pitikin. Huh❤
Sen jälkeen vuosi joku 4h ihan verta ja tuli pieniä mustia klönttejä, muttei siteeseen asti. Aina pyyhkiessä vaan.... nyt muuttunut ruskeeks luojan kiitos ja vähentynyt! Toivon niin et loppuu nyt tää vuoto ja kaikki hyvin!!! Nuo vuodot säikyttää niin paljon...ja kun kaks km takana....

Voi Kamomilla, hurjasti voimia :-( <3
Ja mimmy tsemppiä myös sulle, toivottavasti vuoto loppuu pian ja ihanaa että pääsit heti neuvolaan tsekkaan että kaikki kunnossa <3

Voi kamomilla :Heartpink niin iso rutistus ja jaksamista. Noi on aina niin kamalia uutisia. :sorry:

Mimmylle kanssa tsemppiä ja toivotaan, että vuoto loppuu. :Heartpink hyvä, että pääsit heti ultraan se helpottaa mieltä.

Meillä täällä ei ole ultraa tollei saatavilla. :sad001 meillä on mentävä sairaalaan ja sinne on matkaa.

Aubrey, joo kävin mä siitä sanomassa ja kertomassa. Mulle vaan sanottiin, että onpa kurjaa ja ikävää. Se hoitaja on jo jäänyt eläkkeelle eikä ole enää töissä. :confused: mikä vastaus tuo on?? Niin ja siellä oli kamala kiire silloin. Mutta ei sitä hoitajaa kiinnostanut olla siinnä. Se yritti koko ajan saada siihen jonkun toisen. :sorry: Nyt siellä on kuulemma samanlaista meininkiä.. :nailbiting: hieman hirvittää.. Tänään tuli onneksi aika pelkopolille hoitajalle ja lääkärille. :happy: ihanaa... Jospa siellä käynti auttaisi ja saisin taas uskoa tulevaan.
Sitten kävin esikoiselta yhdessä ultrassa ja siellä lääkärin vastaanotolla se lääkäri alkoi kysellä mun peloista(ajatteli olevansa avuksi). No kerroin et pelkään kuollakseni piikkejä ja sitä synnytystä. Se sit rupesi esittelee ihan kuvan ja neulojen kera miten ja minne ne laitetaan. Rupesin itkee ihan hysteerisenä ja menin ihan paniikkiin. Sieltä toisesta huoneesta tuli hoitaja ja mun äiti joka oli mukana ni ne sano sille lääkärille, et nyt lopeta. Se ei meinannu eka lopettaa mut kai tajus et meni liian pitkälle. Äitikin oli, ettei koskaan oo nähny mua noin peloissaan/hysteerisenä. :sad001 no olin ennen sitä käyny pelkopolilla ja ne oli saanu luotuu muhun uskoa synnyttää alakautta ja nyt oli kaikki romuna. Ei ku alusta. :sorry: no se lääkäri sai sanomista.
Synnytyksessä sain piikkejä mutta niitä ei ruettu esittelee ja mulle ei niitä näytetty. Kerrottiin vaan, et laitetaan tälläinen ja peitin silmäni. Tippaa varten laitettiin emla. :grin en halua nähdä niitä, enkä tehdä numeroa niist. Ne laitetaan jos on pakko ja se siitä. :)

Kaikesta huolimatta sain syliini sen ihanan rakkaan :Heartpink

Anteeksi jos jollekkin tuli tästä kertomuksesta jotain. :oops:

Itelläkin piikki kammo. Sinänsä huvittavaa kun mulla muutama lävistys ja tatuointi sekä pisteenä i:n päälle oon lähihoitaja ;) no ittee ei häiritse neulat jos saan toisia pistää mutta en pysty itseeni pistään ja kun mua pistetään niin käännän pään pois. Siinä mielessä epi oli helppo kun ei tarvinnu kun kääntää selkä anestesia lääkärille joka laittosen. Sen jälkeen sinne jäi se putki nii ei tarvinnu uudestaan pistää.

Itelläkin piikki kammo. Sinänsä huvittavaa kun mulla muutama lävistys ja tatuointi sekä pisteenä i:n päälle oon lähihoitaja ;) no ittee ei häiritse neulat jos saan toisia pistää mutta en pysty itseeni pistään ja kun mua pistetään niin käännän pään pois. Siinä mielessä epi oli helppo kun ei tarvinnu kun kääntää selkä anestesia lääkärille joka
laittosen. Sen jälkeen sinne jäi se putki nii ei tarvinnu uudestaan pistää.

Sama täällä.. Olen itse hoitaja ja muutama lävistys löytyy. Ne on kyllä otettu sillon teininä, ku piti olla kova:hilarious: hahahha... Jos neulat osottaa mua ni juoksen mieluummin karkuun jos mahdollista tai jätän ottamatta. :hilarious: pakko yrittää sit kestää ku on pakko pistää mut jos mahdollista ni emla. :p mulle laitettiin tonne alas jotain edellisessä synnytyksessä, mutta oli epiduraali ja siitä ei tehty numeroo ni hyvin meni. :joyful:

Muokattu viimeksi:
Viime viikolla oli vähän sitä veren vuotoa ja pyysin silloin päästä virtsatulehdustesteihin kun esikoisen odotusajan oli koko ajan tulehdusta. Antibiooteilla saatiin siistittyä näytteet raja-arvoihin, mutta koko ajan siellä se tulehdus kyti. Tosi ärsyttävää kun nyt on varmaan sama edessä :sad001 Mulla on siis ilmeisesti koko ajan tulehdusta, mutta se on oireeton, joten ei normaalia elämää haittaa. Vaan sitten kun oon raskaana, niin tulehdus on tietenkin riskitekijä raskaudelle. Onneksi tää nyt tälleen heti alussa ilmeni, niin ei pääse tulehdus valloilleen :shifty:

Voimia Kamomillalle suuressa surussa <3

Itse pelkään jos menee kesken, vajaa vuosi sitten sain keskeytyneen keskenmenon rv9 (huomattiin ultrassa), eikä oireita ollut siinä raskaudessa muuta kuin rinnat kipeät. Nyt ei ole niitäkään oireita. Mua pelottaa todella :( Pääsiäisen jälkeen jos pääsisi ultraan.. Toivottavasti sinne asti pääsen ja kaikki olisi hyvin. Viikkoja nyt 6+1... Useampi keskenmeno takana, mutta onnekseni myös niitä onnistuneita enemmän <3

Takaisin