Täällä keskeytynyt keskenmeno
Niin kovasti odotettu pieni oli lopettanut kasvunsa rv 6. Suru on suunnaton. Lääkkeellinen tyhjennyt edessä tällä viikolla. Tseppiä kaikille, toivottavasti teillä pysyy pienet matkassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mita ihmetta???? Kai valitit tosta?? Eihan noin voi kenellekaan tehda, varsinkaan ensisynnyttajalle!!Jotenkin odotan jo sitä, että se vauva olisi mun sylissä. En jotenkin osaa rentoutua ennen sitä.takaraivossa painaa se viimekesäinen painajainen ja edessä oleva synnytys.
Esikoisen synnytys oli ihan kamala. Olin valvonu kaks vuorokautta ja sit, ku se oli syntymässä ni mut jätettiin miehen kanssa kahdestaan. Sanottiin oven raosta, et alottele itse. Miten alottaa, ku on vaan tarve ponnistaa mut ei osaa tehdä sitä. Mulla oli vielä niin hyvät kipulääkkeet et ei ollu ihan täyttä tuntumaa. Sitten ku olin tehny 45 min töitä itsestäni ni tuli paikalle ja sano etten oo saanu sitä tulemaan oikein. No jännä juttu.. Onneksi se lopulta synty maailmaan ja rakkaalla kaikki hyvin.:)
Niin ja olin käyny pelkopolilla. Ei auttanu mua. Yritän sinne nytkin mutta en luota.

niin iso rutistus ja jaksamista. Noi on aina niin kamalia uutisia.
hyvä, että pääsit heti ultraan se helpottaa mieltä.
Nyt siellä on kuulemma samanlaista meininkiä..
hieman hirvittää.. Tänään tuli onneksi aika pelkopolille hoitajalle ja lääkärille.
ihanaa... Jospa siellä käynti auttaisi ja saisin taas uskoa tulevaan.
no se lääkäri sai sanomista. 
Itelläkin piikki kammo. Sinänsä huvittavaa kun mulla muutama lävistys ja tatuointi sekä pisteenä i:n päälle oon lähihoitajano ittee ei häiritse neulat jos saan toisia pistää mutta en pysty itseeni pistään ja kun mua pistetään niin käännän pään pois. Siinä mielessä epi oli helppo kun ei tarvinnu kun kääntää selkä anestesia lääkärille joka
laittosen. Sen jälkeen sinne jäi se putki nii ei tarvinnu uudestaan pistää.
hahahha... Jos neulat osottaa mua ni juoksen mieluummin karkuun jos mahdollista tai jätän ottamatta.
pakko yrittää sit kestää ku on pakko pistää mut jos mahdollista ni emla.