Yleinen keskustelu

Minä kävin varhaisultrassa myös melko aikaisin, rv 6+5. Silloin oli pakko saada vahvistus, kun epäilin kohdunulkoista. Mutta varhaisultran ja nt-ultran välillä on nyt tosiaan vierähtänyt kauan ja välillä olen ollut ihan hermoraunio 🙈 Onneksi odotus on pian ohi ja ylihuomenna heti aamusta ultraan. Toivon niin kovasti, että kaikki olisi hyvin 🤞🏼

@Aureelia onneksi tässä vaiheessa hyvät uutiset alkaa olla todennäköisempiä kuin huonot. 😊 Tai niin mä oon nyt useamman päivän katastrofi ajatusten jälkeen päättänyt. Huomenna voi kyllä olla että itken, jännittää niin paljon. Tsemppiä vielä viimeiset hetket ennen seuraavaa etappia! 🤞

Saanko kysyä miks sulla on noin usein ultra? Ymmärrän toki jos et halua jakaa asiaa
Ivf-taustasta johtuen oli tuo julkisen varhaisultra ja nyt tämä toinen on ihan omakustanteinen varmistus, jolle ei ole sen suurempaa syytä kuin oma epävarmuus mikä pitkälti kumpuaa hoitotaustasta.

Joo on kyllä hankala identifioitua raskaana olevaksi. Ehkä se sitten viimeistään kun hauva alkaa liikkua. Siksi varmaan onkin hankala kaikki suosituksia noudattaa kun en pysty ymmärtämään että olen raskaana.

Joo on kyllä hankala identifioitua raskaana olevaksi. Ehkä se sitten viimeistään kun hauva alkaa liikkua. Siksi varmaan onkin hankala kaikki suosituksia noudattaa kun en pysty ymmärtämään että olen raskaana.
Minä olen kyllä löytänyt jo kaikki stressin aiheet ruokavaliosta, eli tuleeko jostain kuitenkin toksoplasmoosit tai listerioosi ja noudatan siksi ihan ylitarkasti kaikkia. Vaikkapa ulkona syöminen ei ole yhtään kivaa kun ei esim voi tietää miten kasvikset on huuhdottu 😅

Takaisin