Yleinen keskustelu

En nyt tiedä miten mun kannattas laskea viikot, kun menkkojen perusteella tänään olis 4+0, mutta ovulaatiotesti näytti 2.6. illalla positiivista sekä 3.6 aamulla posia. Neuvola ilmeisesti laskee aina menkkojen mukaan? Oliskohan se järkevää vaan sit mennä sen mukaa nyt ultraan asti..

Voimia @Iltatähtikö ja @Evannu :red-heart:

Heippa hei.

Täällä pakastealkion siirrosta raskautunut. Testipäivä oli 12.6. ja viikot näyttivät 1-2 ja early testi suht vahvaa viivaa. Tänään testailin ja viikot näyttivät 2-3. Nyt pitäisi olla 5+1.

Tämä on ensimmäinen kerta, kun raskauduin lapsettomuushoitojen aikana, jotka aloitettu 6/24, yritys kuitenkin aloitettu jo 10/23, joten todella uuden edessä ollaan. Toivotaan vain, että pikkuinen olisi kyydissä. Varhaisultra varattu 3.7. ja neuvola 8.7.

@pienitimantti Miulta ainakin tänään kysyttiin pelkästään edellisten menkkojen alkupäivä kun neuvolaan soittelin. Kierron pituudestahan miulla ei oo mitään hajua, mut laski et nyt ois 4+5. Samaa miulla näyttää preglife mihin jätin asetuksiin oletuksena olleen kierron pituuden 28 päivää. Ovisplussakin miulla olis ollu tiedossa, mutta eivät tarvinneet sitä päivää.

Lisään vielä et ei tuo arvio miulla ainakaan varmaan paljoa heitä, eilen ClearBluen viikkotesti näytti 2-3 😊

täällä myös kyllä kemiallisen tai km pelko kovasti läsnä. Oon varannut varhaisultran 29.6 7+ jotain ja huomenna olisi hcg mittaus. Eipä tuo yksittäinen hcg kerro mitään mutta tietää mitä se ollut aiemmassa raskaudessa josko se mieltä rauhoittaisi. Ultraakaan ei vaikuta aikaistaa jos ei sykettä löydy 7+ niin tietää ettei toivoa sitten ole.

@Rutq samaistun. Toistaiseksi pitää kuitenkin vain luottaa, että kaikki järjestyy. Mut miten nää päivät ennen varhaisultraa tuntuu vaan kokoajan toinen toistaan pidemmiltä? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

@Rutq mie oon menossa varhaisultraankin asenteella et mennään toteamaan et ei oo sykettä 🫣 kai sitä yrittää sillä suojella itseään ettei odota liikaa?

Takaisin