Ei ole, nyt oli eka kierto cyclogest dpo3-12. Pitääkin ottaa luget puheeksi gynen kanssa, kun sinne taas pian talsin. Kiitos vinkistäOnko sulla luget käytössä?
Mulla luget toi kauan kaivatun pysyvän plussan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei ole, nyt oli eka kierto cyclogest dpo3-12. Pitääkin ottaa luget puheeksi gynen kanssa, kun sinne taas pian talsin. Kiitos vinkistäOnko sulla luget käytössä?
Mulla luget toi kauan kaivatun pysyvän plussan![]()

Sama täällä.@Rutq mie oon menossa varhaisultraankin asenteella et mennään toteamaan et ei oo sykettäkai sitä yrittää sillä suojella itseään ettei odota liikaa?
Vähän sama@Rutq mie oon menossa varhaisultraankin asenteella et mennään toteamaan et ei oo sykettäkai sitä yrittää sillä suojella itseään ettei odota liikaa?
Me saatiin helposti varhaisultraan aika, kun tosiaan tuohon hoitoprosessiin se kuuluu. Mut olen kyl kuullut tuon hankaluuden..Miuta harmittaa niin kovin että täällä päin on tosi huonot mahdollisuudet varhaisultraan. Tai mahdollisuudet on varmaan hyvät jos raaskii useamman satasen siitä maksaa. Voi olla että meillä eletään jännityksessä ensimmäiseen neuvolan ultraan saakka![]()
Paljon onnea teille, ootte ihan mielettömän pitkän matkan jo käyneetHeippa hei.
Täällä pakastealkion siirrosta raskautunut. Testipäivä oli 12.6. ja viikot näyttivät 1-2 ja early testi suht vahvaa viivaa. Tänään testailin ja viikot näyttivät 2-3. Nyt pitäisi olla 5+1.
Tämä on ensimmäinen kerta, kun raskauduin lapsettomuushoitojen aikana, jotka aloitettu 6/24, yritys kuitenkin aloitettu jo 10/23, joten todella uuden edessä ollaan. Toivotaan vain, että pikkuinen olisi kyydissä. Varhaisultra varattu 3.7. ja neuvola 8.7.