Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Musta sen pitäisi näyttää tuota 3+ viikkoa just suunnilleen tosta 5+ viikosta eteenpäin. Mulla edellisessä raskaudessa oon saanut 5+2 päivänä digiin 3+Varmaan ma ostan vielä sellaisen viikkonäytöllisen. Koskahan sen pitäisi näyttää sit sitä 3+? Kun eilen oli se 2-3 ja tänään pitäis olla 5+0
Mä haluisin kanssa et tää syntys tammikuun alussa. Mul on yksi lapsi joka syntynyt ihan joulukuun lopussa ja on ihan eri tasolla verrattuna vuoden alussa syntyneisiin ikäryhmässään. Mutta sehän siinä onkin, kun on lähes vuoden ikäero. Kyllähän se jossain kohti tasaantuu kun ikää tulee lisää mut koulumaailman alussa erot voi olla huimia.Mä haluaisin, että syntyisi vasta tammikuun puolella. Mutta kuopus käynnistettiin 38+0 kun mulla raskausdiabetes ja vauva kasvoi isona syntyikin sitten käynnistyspäivänä ja painoi yli 4,8kg. Mietin vain tyhmästi koulun aloitusta yms jos syntyy jo tämän vuoden puolella.
Tämä on mietityttänyt minuakin, koska LA on 31.12. Mun mies on syntynyt loppuvuodesta itse ja hän toivoo juuri koulun takia että tämä syntyisi tammikuun puolella.Mä haluisin kanssa et tää syntys tammikuun alussa. Mul on yksi lapsi joka syntynyt ihan joulukuun lopussa ja on ihan eri tasolla verrattuna vuoden alussa syntyneisiin ikäryhmässään. Mutta sehän siinä onkin, kun on lähes vuoden ikäero. Kyllähän se jossain kohti tasaantuu kun ikää tulee lisää mut koulumaailman alussa erot voi olla huimia.
Mul kanssa käynnistettiin edellinen viikko ennen la mut vaik tässä tehtäisiin sama, viikko ennen niin silti pitäisi sattua vielä tammikuun puolelle syntymäpäivä
Musta jotenkin kiva olla ainoo ku tietää@Wendaliba Miten voit pitää sitä vielä salassa?Mä kerroin heti toisesta testistä. Yllätys oli onneksi suuri
![]()
Meilläkin mies syntynyt loppuvuodesta ja esim. just urheilujoukkueiden yms kannalta olisi hyvä jos syntyisi alkuvuodesta ja just tärkeimpänä se koulu.Tämä on mietityttänyt minuakin, koska LA on 31.12. Mun mies on syntynyt loppuvuodesta itse ja hän toivoo juuri koulun takia että tämä syntyisi tammikuun puolella.
Joo, esikoinen tuli aikaisin (käynnistetty) ja kuopus myöhässä, niin nyt saa jännittää että miten menee tällä kertaa@Tipu. Ehkä se selvii sit matkan varrella et kumman vuoden puolelle menee.Ois inhottavaa olla epätietoisuudessa loppuun asti. Toivotaan et saat neuvolasta lisätietoo
![]()
Nykyään kyllä aika tarkasti näkevät ja pystyvät arvioimaan kokoa.Mulla on yks käynnistetty kun eka oli nii iso ja se oli ihan turha käynnistys kun toinen oli niin pikkanen 3550g ja 50cm
Mulla on jo nimetkin mietinnässäEi yhtään tietoa, enkä osaa nimiäkää miettiä kun tää on nii outoo![]()
Nii... Elleivät vähennä käyntejä, niin että missaavat jotain oleellista. Synnytystapa-arviossa meni koon arvaus ihan pieleen ja eka synty 2vko yli ja oli iso. Sen jälkee eivät halunneet samaa virhettäNykyään kyllä aika tarkasti näkevät ja pystyvät arvioimaan kokoa.