Yleinen keskustelu

Tervetuloa kaikille uusille mukaan :red-heart:

@Unelma27 , itsekin olen ollut oireiden vähäisyydestä huolestunut, mutta yrittänyt olla tarkkailematta koko ajan. Vaikka huomaankin kyllä että tulee kokeiltua päivässä useasti onko tissit edelleen kipeät :tears: Puolisoni totesi hyvin "Toistaiseksi olemme raskaana ja kaikki on hyvin kunnes toisin todetaan".
Ihanasti sanottu!! 😍

Moikka!

Varovaisesti tuun kanssa tänne katseleen, eilen sain ekan haamun testiin ja tänään toisen. Dpo 8-9 nyt menossa.
Itselle tämä ois 3. Lapsi, miehelle ensimmäinen.
Aiemmat lapset on 2010 ja 2014 syntyneitä, ja itse olen 38v.
Ajattelin että, menis aikaa että raskaudun mutta, toisesta normaalikierrosta jos nyt onnistui,niin olen kyllä ihmeissäni mutta, onnellinen. Jotenkin vielä vaikea uskoa noita testejä.
Oireita kyllä ollut ja jotenkin vaan sellainen olo että, olen raskaana.

Flow:n mukaan laskettuaika olisi 16.tammikuuta.

Tulen vielä kertomaan tietysti jos nämä viivat tuosta vahvenee❤️
Tervetuloa mukaan! Toivon sulle viivojen vahvistumista!!! 😍🙏❤️

@nurkkis ihanat puolison kommentit :smiling face with heart-eyes: Mulla on nyt jotenkin sama fiilis, eli kaikki on hyvin, kunnes toisin todistetaan, mikä tuntuu jopa kummalta ja ehkä uhkarohkealtakin keskenmenon jälkeen. Mutta edellisessä raskaudessa ei ehtinyt siitä missään vaiheessa oikeastaan iloita, vaan huolet alkoivat lähes saman tien. Niin ehkä tästä on hyvä yrittää nauttia siihen asti kun voi, vaikka kaikki ei lopulta menisikään hyvin. Toki mulla silti tulee välillä sellaisia pelon tumtemuksiakin

Minäkin pääsen liittymään tänne, kun vappupäivänä tein positiivisen testin. Nyt olisi niinku dpo n.10 eli 3+3 tänään ja varovaisen innostunut fiilis.

Mulle (29v) ja miehelle (32v) tämä olisi eka lapsi ja alettiin tossa muutama viikko sitten miettiä että pitäiskö nyt vaan jahkaamisen jälkeen alkaa yrittää. Tärppäs sitten heti, vaikka oltiin jostain syystä henkisesti varauduttu 3-6kk yrittämiseen. Että ihan vielä ei ole tässä pää mukana, mutta olen kyllä vähän paniikissa että mitä jos menisi kesken. Viivat ovat kyllä vahvistuneet ekasta päivästä kun oon nyt joka päivä tehnyt aamulla testin. Natural cycles sanoo että laskettu aika olisi 15. tammikuuta, joten tosi ajoissa kyllä sain plussan testiin.

Täältä myös varovaisesti huutelen. Vappuaattona sain erittäin haalean posin ja toistaiseksi viivat vahvistuneet. Viikkoja olisi siis vasta 3+5 sovelluksen mukaan. Meillä tärppäs toisesta yrityskierrosta mutta pelkään että menee kesken eikä oikeen uskalla iloita. Mut yritän muistutella itelleni et nauttisin nyt tästä ku kaikki on hyvin. Oireina väsymys, pahoinvointi jos syöntiväli venyy ja menkkamaiset kivut/kramppailut mahassa ja selässä. Lapsi ois tooodella toivottu.🤞🏼🤞🏼

Päivitin tonne varhaisultra keskusteluun tilannetta. Kävin lääkärissä kystan takia ja vaikee oli mitää nähä ku viikot 4+3. Kysta ei ollu kasvanu. Kävin labrassa ja arvot oli 681 U/l. Keskiviikkona uuestaa, nii näkyy, et nouseeko vai heitteleekö ja siitä kai päättelevät onko kohdun ulkonen. Ite mietin voiko olla useempi, kun kaks epämäärästä kohtaa näky kohdussa ja HCG oli noin korkee. Oisko kokemuksia asiasta?

Kiva, että hypit täälläkin 😍 Mäkin olin aiemmin joulukuisten kanssa keskustelemassa kun täällä oli hiljasempaa. Ja todennäköistä on että syntyminen tapahtuu kuitenkin joulukuun puolella. 👍☺️

Mulla ensimmäisen la on ollu tammikuussa ja toisten la kesällä, mutta nyt se menee vaa muutaman viikon ylite tammikuun. Luulen et molemmat on mahollisia 😅👍

Oi enpä ajatellutkaan että synnytyshän voi tulla jo joulukuussa. Kun olin jälkitarkastuksessa viime synnytyksen jälkeen niin sanoivat että katsotaan tilanne seuraavassa raskaudessa, että suunnitellaanko keisarinleikkaus aiemman repeämän takia 😮 sehän voisi hyvinkin olla silloin tämän vuoden puolella!

Oi enpä ajatellutkaan että synnytyshän voi tulla jo joulukuussa. Kun olin jälkitarkastuksessa viime synnytyksen jälkeen niin sanoivat että katsotaan tilanne seuraavassa raskaudessa, että suunnitellaanko keisarinleikkaus aiemman repeämän takia 😮 sehän voisi hyvinkin olla silloin tämän vuoden puolella!
Tuntuu kyl kummalliselta kun ei tiedä onko syntymävuosi 2026 vai 2027 😵‍💫

Ei niin kiva aloitus mutta teen silti jos joku muu jakaa samoja ajatuksia.

Täällä plussattu ja miesystävä ilmoitti että mentävä keskeytykseen. Tämä raskaus sai alkunsa niin että molemmat oltiin tietoisia ovulaatiosta ja mahdollisesta riskistä.

Itse olen raskauden jatkamisen kannalla mutta toisen painostaminen tuntuu pahalta. Hetkittäin jään itselleni kiinni ajatuksesta että jos keskeytän kun toinen niin vahvasti sen kannalla. Toisaalta taas en koe mitään syytä keskeytykseen, paitsi tietenkin sen että todennäköisesti olen yksin lapsen kanssa jos isä jatkaa samalla ajatuslinjalla pitkäänkin.Toivon että tämä olisi häneltä vain alun shokkia mutta pahalta näyttää. Ollaan seurusteltu puoli vuotta ja molemmilla lapsia edellisestä liitosta. Eli vanhemmuus ei olisi "uutta"

Enpä ollut itsekkään jotenkin ajatellut tuota vuosiasiaa 🤔 Toisaalta esikoinen kyllä ainakin syntyi aika hyvin ajallaan, lasketun päivän iltana käynnistyi synnytys ja syntyi 2 päivää myöhemmin. Mulla olisi nyt laskettu kai 7. päivä, niin pitäisi tulla yli viikon etuajassa, että menisi joulukuun puolelle 🤔 Saas nähdä

Täällä plussattu ja miesystävä ilmoitti että mentävä keskeytykseen. Tämä raskaus sai alkunsa niin että molemmat oltiin tietoisia ovulaatiosta ja mahdollisesta riskistä.

Itse olen raskauden jatkamisen kannalla mutta toisen painostaminen tuntuu pahalta. Hetkittäin jään itselleni kiinni ajatuksesta että jos keskeytän kun toinen niin vahvasti sen kannalla. Toisaalta taas en koe mitään syytä keskeytykseen, paitsi tietenkin sen että todennäköisesti olen yksin lapsen kanssa jos isä jatkaa samalla ajatuslinjalla pitkäänkin.Toivon että tämä olisi häneltä vain alun shokkia mutta pahalta näyttää. Ollaan seurusteltu puoli vuotta ja molemmilla lapsia edellisestä liitosta. Eli vanhemmuus ei olisi "uutta"
Voi miten raskas tilanne, kovasti tsemppiä ❤️

Tosi ikävä tilanne, kun et saa tukea tässä tilanteessa kun tarvitsisit 😢❤️ Toivottavasti hän alkaa ajatella asiaa 🙏❤️ Voimahalaukset sulle!

Takaisin