Vähän niinkuin varotoimenpiteenä sitten.Nii... Elleivät vähennä käyntejä, niin että missaavat jotain oleellista. Synnytystapa-arviossa meni koon arvaus ihan pieleen ja eka synty 2vko yli ja oli iso. Sen jälkee eivät halunneet samaa virhettä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vähän niinkuin varotoimenpiteenä sitten.Nii... Elleivät vähennä käyntejä, niin että missaavat jotain oleellista. Synnytystapa-arviossa meni koon arvaus ihan pieleen ja eka synty 2vko yli ja oli iso. Sen jälkee eivät halunneet samaa virhettä
No niinpäNo jopas sattui... Yleensähän sitä tarvii tavaroita just, kun ne laittaa pois.![]()
Kiitos! Jos ajattelet sellaista oppikirjan kuvaa kohdusta, niin herttamallinen on käytännössä sydämen mallinen kohtu, eli se yläosa on vähän ikäänkuin painunut ”kasaan” siitä keskeltä.@Amha Tervetuloa mukaanTestien tekeminen on kyllä jotenki hyvä tapa pitää pää kasassa
En viitsi vaan ite enää testailla, ettei ne ala näyttää vahvojen viivojen jälkeen jotain muuta. Sit alkaisin sitä stressata. Mutta jotainhan se on keksittävä että tuntuis todelliselta tää
Kerroit että sulla on herttamallinen kohtu, mitä se tarkottaa?
Me tihrustettiin miehen kanssa jo DPO9 testiä yhdessä, onneksi mulla enemmän mielikuvitusta kun hänellä.@Wendaliba Miten voit pitää sitä vielä salassa?Mä kerroin heti toisesta testistä. Yllätys oli onneksi suuri
![]()
Okei, niinhän se nimikin kertoiKiitos! Jos ajattelet sellaista oppikirjan kuvaa kohdusta, niin herttamallinen on käytännössä sydämen mallinen kohtu, eli se yläosa on vähän ikäänkuin painunut ”kasaan” siitä keskeltä.
Saadaan varmaan 25 vuoden pakkaukset. Ainakin näitten edellisten kanssa uus laatikko tullut vasta keväällä jakoon.Ootteko käyneet kattomassa äitiyspakkausta? En pidä 2026 vuoden laatikon desingista. 2025 laatikko olis ihana![]()
Nyt 481, kohta pärähtää!412 joEi enää paljo!
Enää muutama! 496Nyt 481, kohta pärähtää!
Mä en löytänyt mistään sen 26 vuoden laatikon kuviaOotteko käyneet kattomassa äitiyspakkausta? En pidä 2026 vuoden laatikon desingista. 2025 laatikko olis ihana![]()
Ei vissiin ole vielä julkaistu: https://kaksplus.fi/raskaus/tallainen-on-aitiyspakkaus-2026/Mä en löytänyt mistään sen 26 vuoden laatikon kuvia