Neljä viikkoa olisi kyllä aika paha odotus! Toivottavasti on enemmänkin tuo reilu viikko tosiaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pregifessä, vaatii et sovellus on suomeksi (mulla oli aluksi International, kun mies ei suomalainen)@JouluRose mistä ton Preglifen koodin saa? Mun mielestä toinen kolmannes alkaa, kun alkaa 14. raskausviikko eli siis kun viikkoja on 13+0![]()
Meidän näytteet sata-alueella lähti tyksiin tutkittavaksi, mutta kätilö lupaili että ihan max 2vk menee vastauksissa.
Menikö sulla siis pe-ti, että sai tulokset vai kävitkö jo aiemmin?Meidän näytteet sata-alueella lähti tyksiin tutkittavaksi, mutta kätilö lupaili että ihan max 2vk menee vastauksissa.
Menikö sulla siis pe-ti, että sai tulokset vai kävitkö jo aiemmin?![]()
Tulikin tosi nopsaan vastauksetKävin tiistaina labrassa satasairaalalla ja näyte ollut perillä tyksissä keskiviikkona. Eli 5 arkipäivää meni kaikenkaikkiaan![]()
Itse, kun ensimmäiset (eli puolet) vaatteet jäi pieniksi, nii suosiolla suoraan raskausvaatteita, vaikka vähän isoja viel mahan kohdalta. Samalla, kun ei kiristä yhtään vatsan seudulta, nii pikkumaha on saanut ihan rauhassa pömpöttää. Rintaliivitkin meni uusiksi ja ostin pari "välikausi" rintaliiviä. Koko kasvanut mukavasti kolmella koolla.Turvotus alkaa olla ihan naurettavaa. Ja ehkä tässä on jo alkavaa mahaakin mukana? Reilu kk sitten ostin oikein hyvin päälle mahtuvat uudet kuorihousut, ja tänään ne sai oikein kiskomalla kiskoa jalkaan.Miten tässä kohtaa enää löytää mitään päällepantavaa!