Yleinen keskustelu

@Anppamoi joo hampaiden harjauksesta on tullut ihan kamalaa, en pysty edes soittelemaan sitä, koska sitten kun se yökötys alkaa, siihen ei auta mikään 🫠

Missä vaiheessa ekat hankinnat vauvalle? Täällä just toka kolmannes alkanut, mutta vielä jotenkin epätodellinen olo ja huoli, että sujuuko kaikki nyt varmasti ok 😅 en tiedä koska sitä sitten uskaltaa jotain hankkia!

Salaisiin just kirjottelinkin että eilen tein ekat hankinnat eli ostin vaippoja. 😆 Kyllä kai sitä pikkuhiljaa uskaltaa, mulla nyt joo vähän eri kun periaatteessa ei puutu ku vaan uusi kaukalo ja vaipat.

Missä vaiheessa ekat hankinnat vauvalle? Täällä just toka kolmannes alkanut, mutta vielä jotenkin epätodellinen olo ja huoli, että sujuuko kaikki nyt varmasti ok 😅 en tiedä koska sitä sitten uskaltaa jotain hankkia!
Mä oon aikaisemmissa raskauksissa alkanut tehdä hankintoja rakenneultran jälkeen. Nyt oon tilannut Sebralta semmosen 3 in 1 unipesän jo, kun siinä oli toimitus 8-10vkoa eli tulis just rakenneultran aikoihin 😄 En sinällään pelkää tehdä aiemmin ostoksia tai ajattele, että jos kaikki ei menekään hyvin tms., mutta jotenkin toi rakenneultra on ollut itselle sellanen juttu, että sen jälkeen alkaa tavaroiden haaliminen.

Takaisin