Yleinen keskustelu

@JouluRose mistä ton Preglifen koodin saa? Mun mielestä toinen kolmannes alkaa, kun alkaa 14. raskausviikko eli siis kun viikkoja on 13+0😊
Pregifessä, vaatii et sovellus on suomeksi (mulla oli aluksi International, kun mies ei suomalainen)
ja sit sieltä if-raskauden tuki vakuutus, löytyy tarjouksista. Täyttää tiedot niin saa koodit. Ja markkinointia varten ne noi tiedot haluaa ja soittelevat sitten perään 😅

Turvotus alkaa olla ihan naurettavaa. Ja ehkä tässä on jo alkavaa mahaakin mukana? Reilu kk sitten ostin oikein hyvin päälle mahtuvat uudet kuorihousut, ja tänään ne sai oikein kiskomalla kiskoa jalkaan. 😵‍💫 Miten tässä kohtaa enää löytää mitään päällepantavaa!

Turvotus alkaa olla ihan naurettavaa. Ja ehkä tässä on jo alkavaa mahaakin mukana? Reilu kk sitten ostin oikein hyvin päälle mahtuvat uudet kuorihousut, ja tänään ne sai oikein kiskomalla kiskoa jalkaan. 😵‍💫 Miten tässä kohtaa enää löytää mitään päällepantavaa!
Itse, kun ensimmäiset (eli puolet) vaatteet jäi pieniksi, nii suosiolla suoraan raskausvaatteita, vaikka vähän isoja viel mahan kohdalta. Samalla, kun ei kiristä yhtään vatsan seudulta, nii pikkumaha on saanut ihan rauhassa pömpöttää. Rintaliivitkin meni uusiksi ja ostin pari "välikausi" rintaliiviä. Koko kasvanut mukavasti kolmella koolla.

Olen sanonut kumppanille suoraan, että raskausajan vaatteet menevät yhteistililtä, niin minun ei ole tarvinnut stressata rahan kulumista. Molemmathan ollaan osasyyllisiä, että koko vaatekaappi menee uusiksi. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Onko kellään kokemuksia lentokone matkasta 1-4h raskausaikana? 😊Neuvolassa lääkäri sanoi että voin huoletta lentää toisella kolmanneksella, kun normaali raskaus ja perus terve, Finnairin lennot. Silti jotenkin normaalia enemmän jännittää jossain määrin. Tukisukkia ohjeisti neuvolasta hankkimaan. Niistäkin saa antaa hyviä merkki vinkkejä? 😊

Takaisin