• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä Sunnuntai 08.3. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Yleinen keskustelu

Mä en koskaan varaa neuvolaa ennen varhaisultraa, ei tarvii sinne sit soittaa ja perua jos on km.
Mä varasin jo neuvolan, syteen tai saveen. Meillä onneksi Keusotella saa peruttua neuvolan myös netissä, ettei tarvi erikseen soittaa. Näin tein myös tuossa kkm, kun neuvolakäynti vaihtuikin tyhjennyspillereihin 😞

Mä varaan kanssa neuvolan vasta varhaisultran jälkeen.

Nyt oon iloinen, että digitestiin tuli tänään 3 +. 8 päivää sitten virallisena pas-testipäivänä tuli se 1-2, eli hyppäs viikot siinäkin kohdalleen, joten nyt voinee testien osalta alkaa lopetella (hetkeksi).
Samoin ilahdutti, että yhtäkkiä koronan jälkeen alkoikin hajuaisti palailla, joku kolme päivää meni täysin hajupimennossa ja sekin olo tuntui ahdistavalta. Niin ihana haistaa etäisesti kahvin tuoksu, vaikken sitä ees oikeastaan juo.

Mä varaan kanssa neuvolan vasta varhaisultran jälkeen.

Nyt oon iloinen, että digitestiin tuli tänään 3 +. 8 päivää sitten virallisena pas-testipäivänä tuli se 1-2, eli hyppäs viikot siinäkin kohdalleen, joten nyt voinee testien osalta alkaa lopetella (hetkeksi).
Samoin ilahdutti, että yhtäkkiä koronan jälkeen alkoikin hajuaisti palailla, joku kolme päivää meni täysin hajupimennossa ja sekin olo tuntui ahdistavalta. Niin ihana haistaa etäisesti kahvin tuoksu, vaikken sitä ees oikeastaan juo.
Mulla vielä testi rumba jatkuu ihan pakostikkin koska oon vielä niin alussa tän kanssa.. vasta perjantaina virallinen testipäivä edessä🙈

Mä ajattelin ensi viikon puolella tehdä tuon viikkonäytöllisen testin, jos saisin 3+ myös näkymään.

Varasin neuvolan jo plussauspäivänä 😁, kun sen voi tehdä meillä sähköisesti. Mulle olikin tarjolla raskauden keston perusteella vain pari eri aikaa, joista sitten valikoin parhaan. Teen sellaista työtä, josta ei ole aina yhtä helppoa olla poissa (no, mistäpä olisi) niin itseä helpotti ajatus siitä, että sai kartoittaa vaihtoehdot heti ja ihme kyllä, jälkikäteen selvisi että puolisokin pääsee töiden puolesta mukaan. ❤️ Otin tarjolla olevista ajoista aikaisimman, niin toivon että sitten pääsisi varaamaan myös np-ultraa käynnin jälkeen ”ajoissa”. 🙏

Asia, jota sen sijaan olen jännittänyt, on ollut ensi viikolle jo paljon aikaisemmin varaamamme lapsettomuuslääkärin ensikäynnin peruminen. Mutta eilen tein senkin! 💪

Takaisin