Mä en koskaan varaa neuvolaa ennen varhaisultraa, ei tarvii sinne sit soittaa ja perua jos on km.Samaistun niiiiiin vahvasti! Mä en oo edes uskaltanut varata nyt neuvolaakaan, kun jotenkin niin epätodellinen olo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en koskaan varaa neuvolaa ennen varhaisultraa, ei tarvii sinne sit soittaa ja perua jos on km.Samaistun niiiiiin vahvasti! Mä en oo edes uskaltanut varata nyt neuvolaakaan, kun jotenkin niin epätodellinen olo
Mä en koskaan varaa neuvolaa ennen varhaisultraa, ei tarvii sinne sit soittaa ja perua jos on km.

Mä varasin jo neuvolan, syteen tai saveen. Meillä onneksi Keusotella saa peruttua neuvolan myös netissä, ettei tarvi erikseen soittaa. Näin tein myös tuossa kkm, kun neuvolakäynti vaihtuikin tyhjennyspillereihinMä en koskaan varaa neuvolaa ennen varhaisultraa, ei tarvii sinne sit soittaa ja perua jos on km.
Juu no sit soittaisin neuvolaa ehkä joskus rv 7-9Mä taas en aio sinne varhaisultraan mennä lainkaan, joten...![]()
Mulla vielä testi rumba jatkuu ihan pakostikkin koska oon vielä niin alussa tän kanssa.. vasta perjantaina virallinen testipäivä edessäMä varaan kanssa neuvolan vasta varhaisultran jälkeen.
Nyt oon iloinen, että digitestiin tuli tänään 3 +. 8 päivää sitten virallisena pas-testipäivänä tuli se 1-2, eli hyppäs viikot siinäkin kohdalleen, joten nyt voinee testien osalta alkaa lopetella (hetkeksi).
Samoin ilahdutti, että yhtäkkiä koronan jälkeen alkoikin hajuaisti palailla, joku kolme päivää meni täysin hajupimennossa ja sekin olo tuntui ahdistavalta. Niin ihana haistaa etäisesti kahvin tuoksu, vaikken sitä ees oikeastaan juo.
Sama meillä! Esikoinen 2016 ja kuopus 2017. Jännittää miten lapset reagoi aikanaan kun kerrotaan uudesta tulokkaastaMeilläkin tulee isolla ikäerolla, 2017 syntynyt on aiemmin![]()