• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä Sunnuntai 08.3. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Yleinen keskustelu

Ja hei. Ohi aiheen mutta tämän viestin myötä mulla 30/30. Nyt odottelemaan ja vielä pommittelemaan että saadaan koko ryhmään viestejä tarpeeksi 🥳
Näkeekö oman viestimäärän jostain? :smiling-eyes: Pahoittelut, jos tämä on jossakin infoteksteissä kirjoitettu ja minulla mennyt ohi…

Uusi iltatähden odottaja täältä varovaisesti ilmoittautuu joukkoon 👋🏼 mulla olisi pitänyt kk-vuodon alkaa viimeistään tiistaina, mutta eipäs alkanutkaan ja keskiviikkoaamuna tein selvästi positiivisen raskaustestin (halusin ensin varmistua, että voin hyvällä mielin juoda lomaviiniä 😅). Olen jo 41-vuotias ja olemme puolisoni kanssa yrittäneet iltatähteä 2 vuoden ajan. Vuosi sitten on 3 kierrossa kokeiltu apuna Terolutia, mutta nyt ei enää siis pitkään aikaan. Periaatteena meillä on ollut, että lapsettomuushoitoihin ei lähdetä kun lapsia jo on, mutta hyvin on tiedostettu ja seurattu mm. ovulaation ajankohtaa.

Ensimmäisen positiivisen raskaustestin tein 12/2024, se päättyi keskenmenoon joskus viikolla 8. Jo tyhjennysmenkkoa seuraavasta kierrosta alkoi Terolut-tuella seuraava raskaus heti keväällä, muta se päättyi keskeytyneeseen km:oon 5/25. Koska raskautta ei yli puoleen vuoteen kuulunut, itse heitin pyyhkeen kehään monta kuukautta sitten mutta puoliso on jaksanut olla vielä selvästi toiveikkaampi. Tottakai km-riski on edelleen karttuneista ikävuosista johtuen todella iso, mutta yritetään olla nyt rauhallisin mielin päivä kerrallaan. Yksi reissu on varattuna ulkomaille lokakuulle, jonka järjestelyt täytyy muuttaa tai koko homma perua, jos raskaus etenee. Yritän pystyä olemaan ajattelematta sitä siihen asti, että ollaan käyty nt-ultra ja NIPT valmistunut. Varovaisen onnellisia siis ollaan 🥰

Omassa profiilissa näkyy kokonaisviestimäärä, en tiedä näkeekö jostain ryhmittäin 🤔
Kun klikkaa yläreunasta omaa kuvaa ja ”Viestihistoria”, niin tulee näkyviin kaikki itse kirjoitetut viestit! Tuolta oli helppo laskea :) Tämän jälkeen ilmeisesti vielä 8 viestiä puuttuu minulta :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

En taida uskaltautua salaiseen ryhmään ennen varhaisultraa. 😬 Vai tietääkö joku, saako sen marraskuiset 2026 -tagin tarvittaessa oman nimen vierestä pois?

Tämä alku on kyllä yhtä oireiden kyttäilyä ja epäluuloisuutta, olisi kiva pystyä hetkeksi ottamaan rennosti. 😅

En taida uskaltautua salaiseen ryhmään ennen varhaisultraa. 😬 Vai tietääkö joku, saako sen marraskuiset 2026 -tagin tarvittaessa oman nimen vierestä pois?

Tämä alku on kyllä yhtä oireiden kyttäilyä ja epäluuloisuutta, olisi kiva pystyä hetkeksi ottamaan rennosti. 😅
Itseasiassa tosi hyvä kysymys. Tää on kyllä nii ahdistavaa odottaa ultria, kun kyttää kokoajan jokaista rasahdusta😅

Ilmoittaa vaan ylläpitäjälle että haluaa ryhmästä pois. Itse oon noihin liittynyt aina ja kun on todettu kkm niin oon pyytänyt poistoa ryhmästä ja samalla lähtee se ryhmän nimi pois.

Omassa profiilissa näkyy kokonaisviestimäärä, en tiedä näkeekö jostain ryhmittäin 🤔
Totta muuten! Piti vissiin olla 30 viestiä ko. Ryhmään eli tänne marraskuisiin. Mulle toki helppoa kun vain täällä pyörinyt kun vasta aloitin foorumilla. Mutta jos on vaikka muissakin keskusteluryhmissä ollut mukana niin jostain asetuksista pääsee ehkä tarkistamaan 🤔

On jotenki uskomatonta et ite miettii just et voinko ladata raskaus sovelluksen tai voinko kirjottaa jo tänne tai voinko laskee lasketun ajan. Ihanku niiden jättämättä tekeminen helpottaisi yhtää sitä että jos joku meneekään mönkään. Esikoisen kohdalla sillon 6 vuotta sit pelkäsin koko raskaus ajan ja jätin kaikki hankinnat viimeiseen ja en uskaltanu yhtää iloita. Nyt jotenki yritän uskaltaa elää just tätä hetkeä raskaana olevana ennen ku toisin todistetaan. Huom YRITÄN 🙈😍

Hei ja onnea!💕 Toivottavasti kaikki menisi oikein hyvin. ❤️

Juuri ajattelin, että kyselisin täällä, josko on muita isohkoja ikäeroja tulossa - teillä Cami on ainakin melkein yhtä iso kuin meillä. Meidän esikoinen on syntynyt loppuvuodesta 2019 eli ensi syksynä olisi vauva ja ekaluokkalainen, jos kaikki vain menee hyvin. Kaveripiirissä ei ole näin isoja ikäeroja sisaruksilla. 😁
Meille tämä neljäs on ns. iltatähti, koska sisarukset on vauvan syntyessä 7, 9 ja 15 vee 😀 eli koulussa kaikki ja itse saa keskittyä vauvaan❤️

On jotenki uskomatonta et ite miettii just et voinko ladata raskaus sovelluksen tai voinko kirjottaa jo tänne tai voinko laskee lasketun ajan. Ihanku niiden jättämättä tekeminen helpottaisi yhtää sitä että jos joku meneekään mönkään. Esikoisen kohdalla sillon 6 vuotta sit pelkäsin koko raskaus ajan ja jätin kaikki hankinnat viimeiseen ja en uskaltanu yhtää iloita. Nyt jotenki yritän uskaltaa elää just tätä hetkeä raskaana olevana ennen ku toisin todistetaan. Huom YRITÄN 🙈😍
Mulla just sama! Koko esikoisen raskausajan ja vielä syntymän jälkeenkin pelkäsin, että jotenkin jinxaan jonkun menemään mönkään. Olin supervarovainen kaikessa ja just kaikki hankinnat vaikka viime hetkellä. Nyt ajattelin, että tällä kertaa uskaltaisin ottaa väjön rennommin ja etenkin iloita tästä raskausajasta.

Mutta nyt kävi niin, että sain lähes heti plussan perään koronan. Ensimmäinen korona mulla ja sen piti sitten tulla just nyt jostain. Tautien suhteen oon kyllä edelleen yrittänyt olla supervarovainen, mutta jostain se nyt tuli. Ja nyt oonkin sitten tosi peloissaan siitä, että tää vaikuttaa raskauteen. Koska pas-raskaus, polin kautta tulee varhaisultra, yritin sitäkin aikaistaa, mutta ei onnistunut. Nyt piinaavat kaksi ja puoli viikkoa odottamista.

Takaisin