Yleinen keskustelu

Mäkin oon ollu vähä koukussa tänne ja miettiny oonko ainoo joka hirveesti oottaa uusia viestejä. 😂

En kerkee pitkästi kirjottaa nyt mut lyhyesti sanottuna muutti 100% elämän esikoisen syntymä siitä hetkestä lähtien ku synty. Ei oo siitä palautunu yhtään entiseen vaan kierrokset lisääntyny joka toinen vuosi ku syntyny 3 lasta 2v ikäeroilla. 😂 Ja nyt ois vielä neljäs tulossa… nyt onneks jopa 2,5v ikäero ni tuntuu paljon helpommalta.

Lyhyesti sanottuna rehellisesti oma aika erittäin kortilla, yöunet kyseenalaosia ja riidellään siitä kumpi tekee enemmän tms 😅 on hetkiä ku aivan hermot loppu ja sit hetkiä ku miettii et onpa ihanaa. Mut loppupeleissä vuodet meneeki aika nopee ohi vaikka päivät tuntuu välillä epätoivosen hitailtq. Ja hyvät rutiinit ym on välillä helpommin sanottu ku tehty jos on uupunu. Eikä ookaan se ideaalivanhempi kaikessa mitä luuli ennenku game alko oikeesti. 😆 saa tehä työtä että saa omasta lapsuudesra tulleet mallit (anteeks imetän ni kirjotusvirheitä ja paine päästä tekee ees joku jouluruoka ku tääl on nyt nii hektistä yksin lasten kaa..) pois jne… terapiaa suosittelen 😂 mut on myös toki ihanaa mut rehellisesti sanottuna mun mielestä AIVAN eri elämää ku vapaan ihmisen jolla ei lapsia! Mut kai tää helpottaa myös ku ei oo enää iha pieniä…
Ihanan elämänmakuinen kirjoitus ❤️
Raskasta ja ihanaa 😍

Voin samaistua @Florette 😂 Rutiinit oli hieman helpompia esikoisen kanssa, nyt kolmen alle 5veen kanssa elämä on yhtä kaaosta, jotenkin saan ateriarytmit ja uniajat pidettyä koossa ja suurinpiirtein samoina aikoina 😂
Keskimmäisellä paha uhma päällä ja välilä se saa kyseenalaistamaan jaksamista neljännen kanssa, kun nytkin tuntuu että meitä aikuisia on liian vähän. Yritän kuitenkin ajatella että 9kk päästä uhmaikä saattaa vähän helpottaa ja onhan tässä aikaa muutenkin valmistautua. Meillä menee arki miehenkaa suunnilleen yhteen, hän osallistuu paljon, välillä melkeen enemmän kun minä (koska alkuraskauden jääääätävä väsymys) mutta välillä riidellään just tuosta että kumpi tekee mitäkin tai kummalla oli hankalampi yö takana tms 😄

Mäkin oon ollu vähä koukussa tänne ja miettiny oonko ainoo joka hirveesti oottaa uusia viestejä. 😂
Et oo ainut. Välillä mietin pitäisikö yrittää rajoittaa ettei ihan höyrähtäisi, mutta toisaalta vertaistuki on ihana asia. Ja eipä näistä näin alkuraskauden aikana ihan koko aikaa kehtaa läheisillekään höyrytä - läheisimmällä ystävälläni on paljon meitä pidempi lapsettomuus takana ja muutenkin kuormittava elämäntilanne, joten haluan odottaa oikeaa hetkeä omien hyvien uutisten kertomiseen.

Laitanpa tämän kuvan nyt vaikka tähän ketjuun. Hiukan harmittaa ettei uskalleta vielä kertoa läheisille. Vaikka he saisivat meidän tavoin näin tämän joulun parhaan lahjan.
Mullaki tavallaan tekis mieli kertoo mut kuitenki joku vielä mielessä jarruttelee… onhan tää niin ilonen asia kerrottavaks 😍

Takaisin