Yleinen keskustelu

Onko täällä muita, jotka haluaisivat pitää vauvan sukupuolen yllätyksenä syntymään asti? Olen ennen aina ajatellut että tottakai haluan tietää, mutta nyt mieli on kääntynyt siihen suuntaan ettei otettaisi selvää etukäteen
Sama homma, oon aina ajatellut et pitäisin salaisuutena itsellekin, mutta tiedän että oon myös niin malttamaton, että kun tilaisuus tarjoutuu niin haluan kuitenkin tietää🤣
Me kahdesta ekasta kysyttiin etukäteen, kolmannesta ei haluttu tietää ja olihan se jännää vasta synnytyksessä itse huomata kumpi sieltä syntyi. 🥹❤️ En tästä neljännestäkään halua etukäteen tietää, jotenkin se, oma havainto siinä syntymän hetkellä oli niin taianomainen kun sai itse poimia lapsen syliin(synnytin veteen) ja näki kuka siellä olikaan. 🥹❤️

Tuleeko teille koskaan sellasta (ohimenevää) oloa että mitä IHMETTÄ mun sisällä kasvaa vauva. Melkeen jopa klaustrofobinen tunne vois tulla siitä. Että täällä kasvaa jotain enkä voi vaikuttaa siihen eikä tästä oo mitään muuta ulospääsyä ku synnyttää se! Miten outoa että ihmisen sisällä kasvaa lapsi?! Pienestä siemenestä isoksi vauvaksi?? Ja sitten se vielä synnytetään tuolta alhaalta ulos 😵 jos en tietäis että ihmiset kehittyy ja syntyy niin ni en ikinä uskois sitä. Eikä kukaan muukaan. Se luokiteltais varmasti joko taikauskoks tai salaliittoteoriaks. 😂 Mutta se on TOTTA. Miten outoa ja ihmeellistä. Ja ihanaa toisaalta. 😍 Musta on kaikista jännittävintä että saadaan taas yks uus versio mun ja miehen yhdistelmästä. 🤩 Tää on vähän niinku Kinder-muna! Rakastan yllätyksiä ja tää on kivoin yllätys ikinä. Ja saa taas nimetä vauvan 🥹 kaikki ihanat jutut. Toivottavasti kaikki menee hyvin. ❤️

Mä oon jotenki ihan sekaisin 😂 Tein äsken testin taas ja olihan se melkein yhtä vahva ku kontrolliviiva, viikot kuukautisten mukaan 4+5. Mutta nyt aloin sit miehen kans miettii, että ovulaatio oli muuten muutamaa päivää tavallista aiemmin, kp11, eli silloinhan raskaus ois jo 5+1?! Onkohan siitä mitään haittaa enää tässä vaiheessa jos tuo luteaalivaihe on jäänyt lyhyehköksi? Kuitenkin vahvasti raskaana ollaan 😅

Tuleeko teille koskaan sellasta (ohimenevää) oloa että mitä IHMETTÄ mun sisällä kasvaa vauva. Melkeen jopa klaustrofobinen tunne vois tulla siitä. Että täällä kasvaa jotain enkä voi vaikuttaa siihen eikä tästä oo mitään muuta ulospääsyä ku synnyttää se! Miten outoa että ihmisen sisällä kasvaa lapsi?! Pienestä siemenestä isoksi vauvaksi?? Ja sitten se vielä synnytetään tuolta alhaalta ulos 😵 jos en tietäis että ihmiset kehittyy ja syntyy niin ni en ikinä uskois sitä. Eikä kukaan muukaan. Se luokiteltais varmasti joko taikauskoks tai salaliittoteoriaks. 😂 Mutta se on TOTTA. Miten outoa ja ihmeellistä. Ja ihanaa toisaalta. 😍 Musta on kaikista jännittävintä että saadaan taas yks uus versio mun ja miehen yhdistelmästä. 🤩 Tää on vähän niinku Kinder-muna! Rakastan yllätyksiä ja tää on kivoin yllätys ikinä. Ja saa taas nimetä vauvan 🥹 kaikki ihanat jutut. Toivottavasti kaikki menee hyvin. ❤️
Muutaman kerran tullu semmonen fiilis, et apua pärjätäänkö, osaanko mä, jos oonkin ihan hirvee äiti. 😅

Takaisin