Yleinen keskustelu

Auttakaa kokeneemmat, että miksi flo antaa 5+2 mutta kun käytin eri laskureita netissä niin antoi vasta 4+2 😅 mun viime menkat oli siis 4.11.. miten näitä lasketaan 😂 t. Ummikko
En kans keksi muuta, kun että kierron pituus tai ovulaation ajankohta ilmoitettu tai arvioitu. Mulla flo ja preglife antaa saman ja netissä laskettuna päivän vähemmän.😊

En kans keksi muuta, kun että kierron pituus tai ovulaation ajankohta ilmoitettu tai arvioitu. Mulla flo ja preglife antaa saman ja netissä laskettuna päivän vähemmän.😊
En tajua, kokeilin useammalla, ja nimenomaan kiertopäivät huomioiden. Ainoastaan Aavan laskuri vastaa flota. Mulla tosin oli aika myöhäinen ovis, vasta kp20, joten johtuuko se siitä, että ne laskee eri tavoin?😅 Kalenteria laskemalla itsekin pääsen rv5 puolelle🫣 Mietin vaan, että enkö mä tajua jotain😅😂
Ajattelin varata varhaisultran tosiaan joulun jälkeen, jolloin flon mukaan ois rv8, joten jos viikolla heittäisi oikeasti jostain syystä niin pitäisi kuitenkin jo syke kuulua 🥹. Täällä ei tosiaan pääse neuvolan kautta vasta kuin rv12 tienoilla ja sinne ei pää kestä odottaa 😅

Onko täällä muita, jotka haluaisivat pitää vauvan sukupuolen yllätyksenä syntymään asti? Olen ennen aina ajatellut että tottakai haluan tietää, mutta nyt mieli on kääntynyt siihen suuntaan ettei otettaisi selvää etukäteen

Mä haluaisin kovasti pitää sukupuolen salaisuutena mutta oon niin malttamaton että en kyllä kykene 🤣

Mulla on tänään se ensikäynti puheluna, vähän jännittää kun ei oo mitään tietoa millä viikoilla oon ja miten sen sit selvittää 😂 Ja sit jostain syystä jännittää että mitä siellä sanotaan kun lyhyen ajan sisään uus lapsi, iloinen asiahan se on, joku outo ajatus vaan että mitä siitä ajatellaan 🤣

Onko täällä muita, jotka haluaisivat pitää vauvan sukupuolen yllätyksenä syntymään asti? Olen ennen aina ajatellut että tottakai haluan tietää, mutta nyt mieli on kääntynyt siihen suuntaan ettei otettaisi selvää etukäteen
Me haluttaisiin tietää vasta synnytyksen jälkeen. Katotaan, oon kans niin malttamaton salaisuuksien kanssa.🙈

Mä haluaisin kovasti pitää sukupuolen salaisuutena mutta oon niin malttamaton että en kyllä kykene 🤣

Mulla on tänään se ensikäynti puheluna, vähän jännittää kun ei oo mitään tietoa millä viikoilla oon ja miten sen sit selvittää 😂 Ja sit jostain syystä jännittää että mitä siellä sanotaan kun lyhyen ajan sisään uus lapsi, iloinen asiahan se on, joku outo ajatus vaan että mitä siitä ajatellaan 🤣
Meillä nähtäväst syntyny noi -23 ja -24

Mulla kans -23 (syyskuussa) ja -24 (lokakuussa) syntyneet ja nyt tä elokuinen on mulle kolmas. Mut sillon ku -24 syntyi niin ne sanoi jälkitarkastuksessa, että siitä vaikka heti tekemään kolmatta 🤣 kun ei ole terveydellisiä esteitä.
Sulla toki jo tämä neljäs lapsi, mutta eikös lapset ole aina iloisia asioita niinkuin mainitsit! ❤️

Meillä nähtäväst syntyny noi -23 ja -24

Mulla kans -23 (syyskuussa) ja -24 (lokakuussa) syntyneet ja nyt tä elokuinen on mulle kolmas. Mut sillon ku -24 syntyi niin ne sanoi jälkitarkastuksessa, että siitä vaikka heti tekemään kolmatta 🤣 kun ei ole terveydellisiä esteitä.
Sulla toki jo tämä neljäs lapsi, mutta eikös lapset ole aina iloisia asioita niinkuin mainitsit! ❤️
Hyvin meni puhelu, mulla on siis kaikki sektioita mutta viimesimmän kohdalla annettiin 1vuosi toipumisaikaa, ja nyt se on kulunut 😁

Pääsen ilmeisesti varhaisultraan julkiselle kun raskauden viikkoja ei voi päätellä

No nyt arvioivat että olisi 5+1 ja niillä mennään 😄😄 Mietin vaan että jos onkin vähemmän viikkoja ja kun nt-ultra tulee niin jos onkin ns liian vähän niin voiko siinä sitten ottaa tarvittavia mittoja 🤔

Me haluttaisiin tietää vasta synnytyksen jälkeen. Katotaan, oon kans niin malttamaton salaisuuksien kanssa.🙈
Sama homma, oon aina ajatellut et pitäisin salaisuutena itsellekin, mutta tiedän että oon myös niin malttamaton, että kun tilaisuus tarjoutuu niin haluan kuitenkin tietää🤣

Mä oon ennen ollut sitä mieltä etten halua tietää sukupuolta etukäteen, mutta oon vähän kelkkaa nyt kyllä kääntänyt 😅 Eihän sillä sukupuolella merkitystä oikeasti ole, mutta kiva silti sitten jotenkin ehkä fiilistellä.

Keskustelin viikoistani vielä chatgptn kanssa kun ärsytti etten ymmärrä 🤣 sen mukaan ovulaationi oli tosiaan myöhäinen, ja viikot heittää laskureissakin. Ovulaation ajankohta huomioiden olisi siis vasta 4+4, kun äpit näyttää jo 5+3. Varasin varhaisultran tänään, ja toivon, että siellä saadaan jotain selkoa lisää oikeisiin viikkoisiin😊 Ja toki myös varmuus kaikkeen 🫣😅

Takaisin