Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tyks alueella on kans toi NIPT kaikille, täs pari vuotta kaiketi olluHelsinkiläisille on tarjottu tän vuoden maaliskuusta alkaen NIPT kaikille ja se jatkuu tästä eteenpäin. Valitettavasti jos on muualta HUS-alueeltan niin ei saa automaattisesti, en osaa sanoa kuuluisiko hoitopolkulaisille vaikkei olisikaan helsinkiläinen.
Kyllä mun mielestä pitäisi jo tuossa vaiheessa näkyä. Siinä testissä taitaa olla että hedelmöittymisestä 3 viikon kuluttua oletettu tulos on 3+, ja raskausviikoissa se on just se rv 5. Itse ajattelin tehdä jo ensi viikolla digin ja odotan saavani 3+ myös, vaikka silloin vasta rv 4+5."Uskaltaisko" tehä jo cb viikkonäyttö testin kun haluun et siihen tulis 3+.
Nyt on siis menkoista laskettuna 5+1, mut oletetusta hedelmöittymisestä 5+3. Et jos tekisin huomenna aamupissasta voiskohan jo näyttää 3+?![]()
Okei! No kaipa sitä uskaltaa jo tehäKyllä mun mielestä pitäisi jo tuossa vaiheessa näkyä. Siinä testissä taitaa olla että hedelmöittymisestä 3 viikon kuluttua oletettu tulos on 3+, ja raskausviikoissa se on just se rv 5. Itse ajattelin tehdä jo ensi viikolla digin ja odotan saavani 3+ myös, vaikka silloin vasta rv 4+5.![]()
Eiköhän se jossain kohtii tuu kaikkialle isoihin paikkakuntiin, uskois ainakin!Onpa hieno etu tuo NIPT. Saisi tulla muuallekin Suomeen.![]()
"Uskaltaisko" tehä jo cb viikkonäyttö testin kun haluun et siihen tulis 3+.
Nyt on siis menkoista laskettuna 5+1, mut oletetusta hedelmöittymisestä 5+3. Et jos tekisin huomenna aamupissasta voiskohan jo näyttää 3+?![]()
Tyks alueella on kans toi NIPT kaikille, täs pari vuotta kaiketi ollu![]()
Mä teinkin just äsken ton viikko näytön ja 3+ tuli 5+2 viikoilla.@Pantis en kyllä yhtään tiedä miten hCG arvo näkyy veressä vs. virtsassa, että menevätkö ihan yksi yhteen.
Mä olen myös pihdannut viikkodigin tekemistä kun en halua nähdä sitä 1-2 viikkoaMut nyt varmaan näkyisi jo 2-3 viikkoa, kun torstaina hCG 250 - eli eilen sen 500. Mikäs se oli se raja tuohon 2-3 viikkoa? 3 viikkoa että saisi näkymään täytyy odottaa melkein 6+0 asti näillä hCG arvoilla
@Malttamaton145 voi vitsi miten jännää sun puolesta! Pääsette näkemään että pieni on oikeassa paikassa. Hurjasti tsemppiä huomiselle![]()
Mä oon saanut esikoisesta +3 vasta 6+3, koska myöhäinen ovis eli vasta kp17-19 yleensä. Vielä esim 5+6 tuli 2-3 eli itse en pitäisi noita viikkoja mitenkään tärkeänä vaan lähinnä oviksesta/hedelmöittymisestä se +3vk ja mielellään päivän pari yli. Ajattelin kun hirveästi puhutaan vain +5 viikoista jolloin suurella osalla näkyy niin sehän on täysin riippuvainen oviksen ajankohdasta"Uskaltaisko" tehä jo cb viikkonäyttö testin kun haluun et siihen tulis 3+.