Yleinen keskustelu

@Pantis joo näin jostain luinkin, harmi etten asu Helsingissä 😆 Täytyy mennä omalla rahalla sitten - ei muuta kuin samaan konkurssiin tän kaiken muun kanssa 😂 mut on se sen arvoinen ❤️

"Uskaltaisko" tehä jo cb viikkonäyttö testin kun haluun et siihen tulis 3+.
Nyt on siis menkoista laskettuna 5+1, mut oletetusta hedelmöittymisestä 5+3. Et jos tekisin huomenna aamupissasta voiskohan jo näyttää 3+? 🤔

Helsinkiläisille on tarjottu tän vuoden maaliskuusta alkaen NIPT kaikille ja se jatkuu tästä eteenpäin. Valitettavasti jos on muualta HUS-alueeltan niin ei saa automaattisesti, en osaa sanoa kuuluisiko hoitopolkulaisille vaikkei olisikaan helsinkiläinen.
Tyks alueella on kans toi NIPT kaikille, täs pari vuotta kaiketi ollu👍🏻🤔

Nyt on siis menkoista laskettuna 5+1, mut oletetusta hedelmöittymisestä 5+3. Et jos tekisin huomenna aamupissasta voiskohan jo näyttää 3+? 🤔
Kyllä mun mielestä pitäisi jo tuossa vaiheessa näkyä. Siinä testissä taitaa olla että hedelmöittymisestä 3 viikon kuluttua oletettu tulos on 3+, ja raskausviikoissa se on just se rv 5. Itse ajattelin tehdä jo ensi viikolla digin ja odotan saavani 3+ myös, vaikka silloin vasta rv 4+5. 😁

Kyllä mun mielestä pitäisi jo tuossa vaiheessa näkyä. Siinä testissä taitaa olla että hedelmöittymisestä 3 viikon kuluttua oletettu tulos on 3+, ja raskausviikoissa se on just se rv 5. Itse ajattelin tehdä jo ensi viikolla digin ja odotan saavani 3+ myös, vaikka silloin vasta rv 4+5. 😁
Okei! No kaipa sitä uskaltaa jo tehä🤭

Mä pohdin tätä myös huomiselle aamulle, kun tulee 5+0 täyteen, ja torstaina oli iltapäivällä verikokeessa hcg 1500. Eli jos olisi tuplaantunut kahdessa vuorokaudessa niin tänään olisi iltapäivästä veressä hcg 3000, ja lunttasin että 3+ pitäisi tulla kun virtsassa hcg on joku yli 2700. Eli uskaltaisikohan luottaa, että virtsassakin se olisi nyt jo noussut tarvittavan korkealle. Vai stressaannunko jos se jää huomenna 2-3 viikkoon 🫣

Piti ihan tarkistaa, niin esimerkiksi viime raskaudessa sain viikkodigiin 3+ tuloksen dpo 22. Esikoisen raskaudessa se on ollut aikalailla samaan aikaan. Eli juurikin se kolmisen viikkoa oviksesta 😁 Mulla nyt dpo 17, joten tämä vaan vahvisti sitä että teen sen viikkodigin ensi viikolla.

Täällä alkaa hieman jännittää jo huominen, onneksi tälle päivälle on tekemistä niin saa ajatuksia muualle. 😬

Testit on toki tosi kirkuvia plussia, mutta silti huolettaa jos ei olekaan oikeassa paikassa tms. Sykettä en silti odota näkeväni, mutta toki pienesti toivon että olihan se kiva. Mutta oon yrittänyt asennoitua ettei sitä välttämättä vielä näy enkä sitten sen vuoksi stressaisi.

@Pantis en kyllä yhtään tiedä miten hCG arvo näkyy veressä vs. virtsassa, että menevätkö ihan yksi yhteen.

Mä olen myös pihdannut viikkodigin tekemistä kun en halua nähdä sitä 1-2 viikkoa 😅 Mut nyt varmaan näkyisi jo 2-3 viikkoa, kun torstaina hCG 250 - eli eilen sen 500. Mikäs se oli se raja tuohon 2-3 viikkoa? 3 viikkoa että saisi näkymään täytyy odottaa melkein 6+0 asti näillä hCG arvoilla 😅

@Malttamaton145 voi vitsi miten jännää sun puolesta! Pääsette näkemään että pieni on oikeassa paikassa. Hurjasti tsemppiä huomiselle ❤️❤️

@Pantis en kyllä yhtään tiedä miten hCG arvo näkyy veressä vs. virtsassa, että menevätkö ihan yksi yhteen.

Mä olen myös pihdannut viikkodigin tekemistä kun en halua nähdä sitä 1-2 viikkoa 😅 Mut nyt varmaan näkyisi jo 2-3 viikkoa, kun torstaina hCG 250 - eli eilen sen 500. Mikäs se oli se raja tuohon 2-3 viikkoa? 3 viikkoa että saisi näkymään täytyy odottaa melkein 6+0 asti näillä hCG arvoilla 😅

@Malttamaton145 voi vitsi miten jännää sun puolesta! Pääsette näkemään että pieni on oikeassa paikassa. Hurjasti tsemppiä huomiselle ❤️❤️
Mä teinkin just äsken ton viikko näytön ja 3+ tuli 5+2 viikoilla. 😊 Toki en oo käyny nois hCG mittauksis, mut laskin siitä hedelmöityksestä olis yli 3vk ja kysyinkin täältä et usklataisko jo tehä👀

Mä oon saanut esikoisesta +3 vasta 6+3, koska myöhäinen ovis eli vasta kp17-19 yleensä. Vielä esim 5+6 tuli 2-3 eli itse en pitäisi noita viikkoja mitenkään tärkeänä vaan lähinnä oviksesta/hedelmöittymisestä se +3vk ja mielellään päivän pari yli. Ajattelin kun hirveästi puhutaan vain +5 viikoista jolloin suurella osalla näkyy niin sehän on täysin riippuvainen oviksen ajankohdasta ☺️

Takaisin