Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Ootteko jo saaneet aikoja nt-ultraan? MĂ€ sain just omani tammikuulle đŸ€— Odotuksessa helpottaa vĂ€hĂ€n se, ettĂ€ tĂ€mĂ€n viikon varhaisultrassa kĂ€tilö jo vĂ€hĂ€n tsekkaili turvotusta ja sanoi, ettĂ€ kaikki nĂ€yttÀÀ sen suhteen hyvĂ€ltĂ€. Tietty tyyppi on vielĂ€ niin pieni ettei vielĂ€ voi kunnolla sanoa, mutta kuitenkin. Ekan neuvolakĂ€ynnin jĂ€lkeen tÀÀ homma alkaa tuntua kummasti todellisemmalta!

Hetki sitten sain ajan nt-ultraan ja sattui just sopivasti 23 pĂ€ivĂ€lle, niin pÀÀsee sitten jouluna kertomaan lĂ€heisille.😍 Toki muutamille ollaan jo uskallettu kertoa, kun on niin hyvin varhaisultrissa mennyt. KyllĂ€ tĂ€hĂ€n on nyt jo alkanut luottamaan, kun alan jo tunte kohdunkin nousevan. Se jotenkin konkretisoi myös hyvin tĂ€tĂ€ raskautta. MillĂ€ viikoilla muut on alkanut tuntea kohdun nousevan?

Hetki sitten sain ajan nt-ultraan ja sattui just sopivasti 23 pĂ€ivĂ€lle, niin pÀÀsee sitten jouluna kertomaan lĂ€heisille.😍 Toki muutamille ollaan jo uskallettu kertoa, kun on niin hyvin varhaisultrissa mennyt. KyllĂ€ tĂ€hĂ€n on nyt jo alkanut luottamaan, kun alan jo tunte kohdunkin nousevan. Se jotenkin konkretisoi myös hyvin tĂ€tĂ€ raskautta. MillĂ€ viikoilla muut on alkanut tuntea kohdun nousevan?
MiltĂ€s semmosen pitĂ€isi tuntua? 😁

Onpas ihan tĂ€ydellinen ajoitus 😍 MĂ€ en ihan tiedĂ€ miltĂ€ kohdun nouseminen tuntuu, ei ehkĂ€ itsellĂ€ vielĂ€ ajankohtaista, mut nyt 9+4 huomaan kyllĂ€ ettĂ€ iltaa kohden turvotusta esiintyy hyvin selvĂ€sti!

MiltĂ€s semmosen pitĂ€isi tuntua? 😁
Se on tossa hĂ€pyluun ylĂ€puolella tommonen kova ja pyöree. Hiukan vaikee nĂ€illĂ€kÀÀn viikoilla (10+4) vielĂ€ tuntea, mut pikkasen on alkanu pilkistĂ€mÀÀn sieltĂ€.đŸ€”

Mutta sitten uusi teema: onko teillÀ jo paino noussut? Minulla on kiloja tullut kaksi kiloa, viikot 7+0. Housuissa olen jo siirtynyt löysempiin ja uusia alkkareita pitÀÀ kohta ostaa. Eli onko vain lÀski lisÀÀntynyt... Mutta maha on ihan pallona. Eilen katselin, ettÀ kohta kyllÀ alkaa ihmiset katsella, ettÀ olenko pieniin pÀin. NÀillÀ viikoilla!
7+2 eikĂ€ ole paino noussut, mutta olen todella tarkka painostani. Jos en ole, se lĂ€htee heti nousemaan, olin raskaana tai en 😂 viime raskaudessa tuli 17kg ja lapsi syntyi 3 viikkoa etuajassa 🙈

Se on tossa hĂ€pyluun ylĂ€puolella tommonen kova ja pyöree. Hiukan vaikee nĂ€illĂ€kÀÀn viikoilla (10+4) vielĂ€ tuntea, mut pikkasen on alkanu pilkistĂ€mÀÀn sieltĂ€.đŸ€”
Okei :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: En kyllÀ voi tunnustaa huomanneeni mitÀÀn suoranaisia muutoksia vielÀ. Mut en oo ehkÀ niin syvÀllisesti tunnustellutkaan.

Mutta sitten uusi teema: onko teillÀ jo paino noussut? Minulla on kiloja tullut kaksi kiloa, viikot 7+0. Housuissa olen jo siirtynyt löysempiin ja uusia alkkareita pitÀÀ kohta ostaa. Eli onko vain lÀski lisÀÀntynyt... Mutta maha on ihan pallona. Eilen katselin, ettÀ kohta kyllÀ alkaa ihmiset katsella, ettÀ olenko pieniin pÀin. NÀillÀ viikoilla!
Mulla ei ole paino vielĂ€ noussut ja samat vaatteet mahtuu edelleen, nyt rv 9+3. Mulla alkoi edellisessĂ€kin raskaudessa paino nousta vasta ehkĂ€ keskiraskaudessa kunnolla ja sit tulikin sitten 15 kg, joista 5 kg jĂ€i pysyvĂ€sti. YritĂ€n tĂ€ssĂ€ raskaudessa katsoa painoa vĂ€hĂ€n tarkemmin. Mulle tulee tod nĂ€k radi taas, tosin mulla oli ongelma paastosokeri eikĂ€ herkut juuri vaikuttaneet sokereihin muuten. 😅

Takaisin