Kali
Kommentoinnin ninja
On mies onneksi jo vähän paremmalla tuulella asian suhteen. Ainakin oli jo viime viikolla menossa varhais ultraan kun viime viikolla sen varasin.Nyt pääsin ketjun loppuun lukemaan.Onko lähes kaikki jo siellä salaisella puolella? Mä en oo vielä uskaltautunut itseäni listaan lisäämään, odotan ensi viikkoon. Neuvolatouhun katsoin hyvinvointialueen sovelluksesta ja näköjään näytti olevan puhelinajat varattavissa, toki oli niin harvakseltaan ja huonoihin aikoihin töiden puolesta, että meni parin viikon päähän se. Esikoisen odotusaikana viitisen vuotta sitten neuvolassa katsottiin ultralla ensikäynnillä. Saapa nähdä, onko sitä palvelua enää tarjolla.
@Evea Höh, onko vatsa kovalla vai muuten vain kerää ilmaa? Mulla veti joka toinen päivä vatsaa jumiin dpo3 eteenpäin jonnekin dpo12 tienoille, mut sen jälkeen on onneksi toiminut ihan ok. Auttaisiko kuitulisä jo tässä vaiheessa, esim. Pegorion?
@Kali Mitäs mies nyt tänä päivänä tuumailee? Kurjaa, jos on ollut niin varovainen ja sitä myöten ei niin mukana jutussa. Eikö se siitä ajan kanssa.Hyvillä viikoilla olet jo kuitenkin.
@Minne Kyllä mä kans mietin, että kuinkahan moni laskee 1+1, kun aikalailla jo masu pullottaa... Ei ole niin mahdottoman hyvin naamioivia juhlavempia asuja, mutta kokeilin eilen, että kun on musta mekko ja päällä neulejakku, niin kyllä se aika hyvin ehkä verhoutuu.. Jos joku kehtaa kysyä, että oletkos paksuna, niin voin sitten esittää loukkaantunutta.![]()
Eikä kaikki siellä salaisella puolella taida vielä olla? On meitä siellä muutamia kyllä jo.