Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paleleeko muut? Mulla alkoi tää jo ennen plussaa ja oon aivan jäässä nyt myös
Päivisin, viime viikolla palelu iski vasta yöllä 🥶 Viime yönä heräsin monta kertaa siihen et oon jäässä ja makkarissa oli 24 astetta 😂 Mulla on aiemmissa raskauksissa ollut sama.
Mua ehkä vähän paleelee lähinnä iltaisin mutta enemmän oon huomannut että mun kädet on ihan jäätävän kylmät välillä 🥶 Ja tiedän että kädet kylmät kun mies sanoi kun koskin häneen toisella kädellä ja kysyi miten mulla niin kylmä käsi. 😅

Ja sen oon huomannu että herään paljon herkemmin ääniin. Kuten kun mies lähtee töihin, niin heränny nyt monena päivänä kun ulko-ovi menee kiinni.

Paleleeko muut? Mulla alkoi tää jo ennen plussaa ja oon aivan jäässä nyt myös
Päivisin, viime viikolla palelu iski vasta yöllä 🥶 Viime yönä heräsin monta kertaa siihen et oon jäässä ja makkarissa oli 24 astetta 😂 Mulla on aiemmissa raskauksissa ollut sama.
Palelee toivottomasti. Iltaisin etenkin.

Mä oon nyt ollut syvällä katumuksessa siitä että tuli kerrottua, vaikka eilen mulla oli jollain kehollisella tasolla luottavaisin fiilis mitä mulla on tässä viimeisen 2,5 viikon aikana ollutkaan.

Lähdetään tänään työpäivän jälkeen reissuun mikä on ihan kiva, niin ei varmaan ehdi ihan joka sekunti miettiä vauva-aiheita. Toivottavasti pysyy oireetkin näin hillittyinä.

Ollaan jo yli puolen välin salaista ryhmää varten, mikä on aika hyvä, joskin vielä ihan hirmuisesti heinäkuisia odottajia täällä ei ole!

Olen ilmeisesti todella negatiivisella päällä, huomaan kyllä itsekkin kun kommentoin kaikkea negatiiviseen sävyyn. Ja nyt tarkoitan kun katsottiin tv:tä niin löydän näemmä kaikesta jotain huonoa. 😬 Mies taisi ilmeisesti vähän ärsyyntyä kun kommentoi vaan silleen että tuntui että ärsyttää häntä. No en nyt voi mitään... Typeriä mainoksia, typeriä uutisia ja typeriä ohjelmia vaan kaikki tuntui olevan tänään. 🤣
Mulla oli samanlainen päivä eilen! Kaikki ärsytti ja oli huonosti. Varmaan vaikutti se aamuinen testi tuloskin.

Mulla oli samanlainen päivä eilen! Kaikki ärsytti ja oli huonosti. Varmaan vaikutti se aamuinen testi tuloskin.
Mulla kyllä nyt jälkikäteen tajunneena varmaan tuo ärsytys oli ensimmäinen oire raskaudesta. 😂 Koska viime viikonlopun olin todella ärsyyntyneenä ja eilen sen tajusin kun ärsytti taas että joo tämä varmaan oli ensimmäinen merkki sittenkin että jotain tapahtunut. Hyvä jälkikäteen tajuta!

Huomasin saman tosta viestimäärästä, ja huomasin myös että mulla ainakin nyt jo salaiseen ryhmään olevat viestit täynnä... 🙈 Tullut itse liikaakin varmaan täällä kirjoteltua... 🤣 No ei voi mitään...

Kerroin eilen miehelle vauvasta veljensä avulla🤭 laitoin lapsen leikkimään olkkariin missä mies oli, meni liki 1,5h et huomas ja se oli sen takia ku sanoin sille että lue se paita🤣🤦🏼‍♀️ oli vaa että taasko oot raskaana ja sit tokas et onpa ruma paita🤣🤣

Liitteet

• Screenshot_20251031_101251_Gallery.jpg
    Screenshot_20251031_101251_Gallery.jpg
    129.2 KB · Katsottu: 35
Kerroin eilen miehelle vauvasta veljensä avulla🤭 laitoin lapsen leikkimään olkkariin missä mies oli, meni liki 1,5h et huomas ja se oli sen takia ku sanoin sille että lue se paita🤣🤦🏼‍♀️ oli vaa että taasko oot raskaana ja sit tokas et onpa ruma paita🤣🤣
Paljon ihanampi tapa kertoa kyllä kun mun.. Mä tein digitestin maanantaina jossa luki raskaana ja maattiin sängyssä illalla ja lätkäsin vaan sen testin miehen syliin. 🤣 Sit vaan huokaisi ja sanoi että en kai nyt taas noin aikaisin testannut. Toki ajatellut sitä reaktiota paljon ja luulen vaan että ei uskalla tai uskaltanut luottaa vielä kun menetyksiä. Joka tapauksessa on nyt jo vähän paremmalla mielellä tästä. 😆

Paljon ihanampi tapa kertoa kyllä kun mun.. Mä tein digitestin maanantaina jossa luki raskaana ja maattiin sängyssä illalla ja lätkäsin vaan sen testin miehen syliin. 🤣 Sit vaan huokaisi ja sanoi että en kai nyt taas noin aikaisin testannut. Toki ajatellut sitä reaktiota paljon ja luulen vaan että ei uskalla tai uskaltanut luottaa vielä kun menetyksiä. Joka tapauksessa on nyt jo vähän paremmalla mielellä tästä. 😆
Haha😂 Ite toisen lapsen kohdalla tein kans vaan sillai että laitoin raskaustestin johki laatikkoon ja annoin sen miehelle ja sit se vaa naurahti ja onnitteli❤🤭

Onko kenellekään tulossa mitään pikkujouluja? Tai muita tilaisuuksia, missä ei haluaisi vielä raskautta tuoda ilmi. 🙂

Itsellä on ensi viikonloppuna työpaikan ravintolaillallinen. Mutta ajattelin mennä turvallisesti autolla paikan päälle. 😉

Onko kenellekään tulossa mitään pikkujouluja? Tai muita tilaisuuksia, missä ei haluaisi vielä raskautta tuoda ilmi. 🙂

Itsellä on ensi viikonloppuna työpaikan ravintolaillallinen. Mutta ajattelin mennä turvallisesti autolla paikan päälle. 😉
Mulla on tänään🫣 no kukaan ei epäile ku en yleensäkään paljoa juo. Niin aattelin sujuvasti näytellä juovani ja anna vaivihkaa miehelle tai kaadan vessasssa pois😅

Meillä mies on tänään kai pikkujouluissa. Sanon kai koska en ole varma että onko pikkujoulut vai jotkut muun sen työpaikan juhlat. Kaipa ne pikkujoulut tähän aikaan vuodesta on... 🙈 Mua ei edes pyydetty mukaan. Tosin käsitin että vaan firman työntekijöille. No sinänsä en olisi edes halunnut lähteä, en edes vaikka en olisi raskaana. 😅

Huvittavaa vaan että mies päivittelee sieltä miten siellä menee, pari kuvaakin tullut. Pelkkiä miehiä näyttää olevan siellä töissä. 😂

Mutta sinänsä mitään tilaisuuksia ei ole tulossa, ainakaan sellaisia missä tarjottaisiin alkoholia jotka eivät siis tiedä ja ei myöskään kenenkään kanssa jotka voisivat tarjota alkoholia jotka ei tietäisi jo tästä. Koska kerroin isoäidilleni, isälleni ja äidilleni jo. Isä ei vaan ollut sisäistänyt asiaa koska sanoin jotain tänään hänelle kun puhuttiin puhelimessa että se on siis varmaa?? Sanoin vain että juu on ainakin aika varmaa. 🤣

En tiiä meniköhän kesken, alkoi särkee vähä sillai menkkajomotuksena alaselkää ja kohtunseutua ja sit menin vessaa niin oli tullu semmosta rusehtavaa vuotoa 🥺
Vielä ei oo tullu lisää, mut tuntuu siltä et tulis vielä lisää.

En tiiä meniköhän kesken, alkoi särkee vähä sillai menkkajomotuksena alaselkää ja kohtunseutua ja sit menin vessaa niin oli tullu semmosta rusehtavaa vuotoa 🥺
Toivotaan, että on vaan alkuraskauteen kuuluvaa kipua ja vuotoa ❤️ ne molemmat on tosi normaaleja, vaikka tottakai huolestuttavia 💔

Toivottavasti oli vain yksittäinen vuoto ja ei olisi menossa/mennyt kesken. 😭 Ainakin kipujen suhteen luulisi voivan olla normaalia kun itsellä samanlaisia kipuiluja varsinkin selässä.

Takaisin