Ja toinen asia, näkeekö täältä jossain et kuinka monta viestiä on tähän ketjuun kirjoittanut? Haluisin sinne salaiseenryhmään jo 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuon hakutoiminnon kautta voi etsiä omat viestit kesäkuiset ketjusta.Ja toinen asia, näkeekö täältä jossain et kuinka monta viestiä on tähän ketjuun kirjoittanut? Haluisin sinne salaiseenryhmään jo![]()
Kiitos!Tuon hakutoiminnon kautta voi etsiä omat viestit kesäkuiset ketjusta.
Tarkemmat ohjeet lukee tuolla adminin kiinnitetyissä ohjeissa :)
Sain ekan plussan yöllä, kun en sit malttanu odottaa testaamista aamuun. Piti sitten jotenkin saada unta, kun toinen jo nukkuu, eikä viitsi herättää. Sitten aamulla jätin digitestin näkyvilleEn tiiä onko täällä ollut jo keskustelua, mutta miten kerroitte kumppanille plussasta?
Mä vaan tylsästi menin herättämään hänet testin kanssa viiden aikaan aamullaoli toki ihan iloinen herätyksestä.

Okei ku laitoin jo eilen pyyntöä mut ehkä on ruuhkaaJoo hiljasta on vielä. Tänne vielä kirjotellaan kun suurin osa tällä puolella vielä.
Tuolla yleisessä ryhmässä oli adminin viesti ettei tänään 13.10. lisätä salaisiin ryhmiin ketään jäseniä. Muuten ne lisäyspäivät oli muistaakseni ma, ke ja pe.Okei ku laitoin jo eilen pyyntöä mut ehkä on ruuhkaa![]()
Mä meinasin tehdä just näin et vasta varhaisultran jälkeen soitan neuvolaan! Mulla varattuna vu oletetulle rv 7+1Täällä taisi jossain olla keskustelua neuvolan varaamisesta. Ovatko kaikki jo varanneet? Mulla ei ole mitään haluja soittaa sinne, kun aikojen peruminen tuntu viimeksi niin ikävältä. Nyt 5+5 ja varhaisultra olisi 7+5. Onko tosi huono idea odottaa varhaisultran jälkeiseen aikaan? Varmasti sanovat että olisi pitänyt soittaa aiemmin aikojen takia. Haluaisin kuitenkin varmistua, että tuolla oikeasti kasvaa jotain. Terkuin ”yhä täysin oireeton”.![]()
Mulla ens viikolla vu 7+4 ja soitan sen jälkeen vasta neuvola-aikaa.Täällä taisi jossain olla keskustelua neuvolan varaamisesta. Ovatko kaikki jo varanneet? Mulla ei ole mitään haluja soittaa sinne, kun aikojen peruminen tuntu viimeksi niin ikävältä. Nyt 5+5 ja varhaisultra olisi 7+5. Onko tosi huono idea odottaa varhaisultran jälkeiseen aikaan? Varmasti sanovat että olisi pitänyt soittaa aiemmin aikojen takia. Haluaisin kuitenkin varmistua, että tuolla oikeasti kasvaa jotain. Terkuin ”yhä täysin oireeton”.![]()
Testin tulos tuli itselle vähän yllätyksenä, joten menin kädet täristen makkariin ja varsin vakavana sanoin että tuu kattomaan. Mies luuli että kotona putki räjähtänyt tai jotain muuta kamalaa sattunutEn tiiä onko täällä ollut jo keskustelua, mutta miten kerroitte kumppanille plussasta?
Mä vaan tylsästi menin herättämään hänet testin kanssa viiden aikaan aamullaoli toki ihan iloinen herätyksestä.
Kun näytin niin mies oli niin hämmentynyt että halus varmistuksen asiaan toisella testillä. Selitin sitten että nuo testit ei juuri näytä vääriä plussia. Ei siinä, tehtiin kuitenkin illalla uusiksi, ja clearblue näytti 2-3 viikkoa hedelmöityksestä!