Heipä hei! Minäkin liityn joukkoon mukaan. Eilen tein positiivisen testin ja tänään hienosti vahvistunut. Olisi varmasti näkynyt jo päivän pari aiemmin testissä, mutta en yhtään uskonut plussaan. Oli täysin oireetonta ja ovulaatiokin liian aikaisin jo kp8, niin mahdollisuuksien piti olla lähes olemattomat tässä kierrossa plussata. Testin tein, että voisin lopettaa progetuen, mutta pitääkin nyt jatkaa sitä vielä kuukauden verran. Progetuki käytössä keskenmenneiden raskauksien takia.
Mä varasin jo neuvolan ja varhaisultran. Ne on netistä niin helppo varata ja ajat oli jo tosi vähissä, niin hyvä oli olla nopsa. Yhtä helposti ne sit peruuttaa, jos tarve (ja kolme kertaa oonkin ne joutunu perumaan). Neuvolan järjestelmään jouduin laittaa ihan väärän menkkapäivän ton aikaisen oviksen takia. Muuten olisi heidän laskureilla laskettu aika viikon pielessä.

Oviksen mukaan laskettu siis 12.1. Mä kyl hartaasti toivon, että tämä ottaisi vähän etumatkaa kasvussa ja saisin laskettua 3pv eteenpäin, jotta saisin paremmat vahempainpäivärahat. Esikoinen harppo yhteensä viikon eteenpäin kasvussa, mutta toka oli joka ultrassa aina samankokoinen (viikkohin nähden). Eli saa nähdä miten käy.
Tulee syntymään etuajassa sektion takia. Todennäköisesti tammikuun puolella, mutta mahdollista syntyä myös joulukuun puolella. Jännä nähdä joutuuko itse tekemään päätöksen lapsen syntymävuodesta

Mutta kyllä silti kannattaa täällä tammikuisissa olla, vaikka olisikin mahdollista tai todennäköistä syntyä joulu- tai helmikuun puolella. Nää ryhmät menee sen lasketun mukaan, että on sit ultrat sun muut raskauden vaiheet kaikilla suunnilleen samassa. Lapset syntyy sit millon syntyy ja ei sit ookaan enää niin tarkkaa sillä kuukaudella. Ja voin kertoa, että näissä ryhmissä on paljon kivempaa olla niiden ekojen kuin vikojen joukossa lasketun suhteen. Esikoisesta sain olla ekan päivän lasketulla ja tuntu aina siltä, et on niin pitkällä, kun jotkut tuli parhaimmillaan 4vk perästä päin. Tokasta jouduin sit kituuttelee siellä joukon häntäpäässä ja tuntu, et ne muut on niin pitkällä ja omat viikot ei kulu millään.
Toivottavasti saadaan kiva joukko kasaan tänne tammikuisiin.