Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi eiTänään kontrolliultrassa todettiin, ettei raskauspussiin ole ilmestynyt sikiötäTuulimuna se siis oli. Lähete tehtiin naistenpolille ja sinne pääsen ehkä vasta 1,5 viikon päästä, pääsiäinenkin todennäköisesti hidastaa. Inhottavaa kun pahoinvointi ja kaikki on tässä vielä läsnä.
Hyvää odotusta kaikille![]()
Voi ei, kurja juttu.Tänään kontrolliultrassa todettiin, ettei raskauspussiin ole ilmestynyt sikiötäTuulimuna se siis oli. Lähete tehtiin naistenpolille ja sinne pääsen ehkä vasta 1,5 viikon päästä, pääsiäinenkin todennäköisesti hidastaa. Inhottavaa kun pahoinvointi ja kaikki on tässä vielä läsnä.
Oon pahoillani @SolinaTänään kontrolliultrassa todettiin, ettei raskauspussiin ole ilmestynyt sikiötäTuulimuna se siis oli. Lähete tehtiin naistenpolille ja sinne pääsen ehkä vasta 1,5 viikon päästä, pääsiäinenkin todennäköisesti hidastaa. Inhottavaa kun pahoinvointi ja kaikki on tässä vielä läsnä.
Tänään kontrolliultrassa todettiin, ettei raskauspussiin ole ilmestynyt sikiötäTuulimuna se siis oli. Lähete tehtiin naistenpolille ja sinne pääsen ehkä vasta 1,5 viikon päästä, pääsiäinenkin todennäköisesti hidastaa. Inhottavaa kun pahoinvointi ja kaikki on tässä vielä läsnä.
Ei ole jatkunut. Kaikki vaikuttais olevan hyvin onneksiVoihan se olla kiinnitymisvuotoa. Onko vielä jatkunut?
Mä oon treenannut salilla aika normaalisti mitä nyt vähän vähentänyt painoja. Oon myös jättänyt suoraa vatsaan kohdistuvat liikkeet vähemmälle ihan varmuuden vuoksi.Onko täällä urheilevia odottajia? Mä oon pistänyt treenit jäihin nyt 2 viikoksi (viime viikolla olin niin väsynyt että en jaksanut, ja tällä viikolla en ole uskaltanut kun oli niin pahoja selkä ja vatsakipuja). Uskaltaako treenata normaalisti? Eikai treenistä haittaa voi olla?