Yleinen keskustelu

Ostin pussillisen metrilakuja muutama päivä sitten, kun oli testit vielä negaa ja ajattelin ettei tästä kierrosta mitään tullut. No en sentään kaikkia ehtinyt syödä, täytyy varmaan heittää loput pois. Varasin ajan myös kulmien laminointiin, mutta ei ilmeisesti ole suositeltavaa sekään. :No Evil Monkey:

Mä ostin 800 g lakuja hieman ennen kuin plussasin. Ja plussan jälkeen söin ne muutamassa päivässä ja ajattelin että koska raskaus on niin alussa (rv 4 alku) niin ei vaikuta vielä negatiivisesti 😅

Söin myös muutaman lakun ensimmäisten haaleiden plussien jälkeen kun olin varma kemiallisesta. Kaikesta sitä saakin huonon omatunnon aikaiseksi. 😑 Ei siitä varmaan oikeasti mitään harmia ollut.

Söin myös muutaman lakun ensimmäisten haaleiden plussien jälkeen kun olin varma kemiallisesta. Kaikesta sitä saakin huonon omatunnon aikaiseksi. 😑 Ei siitä varmaan oikeasti mitään harmia ollut.
En usko että oli haittaa. Suurin haitta on kai odottajan verenpaineet sekä aivojen kehitys. Käsittääkseni näin varhain ei vielä aivot kehity joten ajattelisin ettei vielä haitannut 🤔

Onko täällä muita siitepölyallergioista kärsiviä? Ootteko uskaltaneet käyttää jotain allergialääkettä vai miten pärjäätte? 🤧

Mäkin ostin ison rasian sukulakuja just ennen plussaamista! Oon kyllä muutamia syönyt edelleen, kun on niin alussa että periaatteessa en edes tietäisi vielä. Oon edellisen synnytyksen jälkeen vetäny lakua aina kun pystyn, kun viimeksi oli ihan suunnaton pregnancy craving pandan täytelakuihin 😆 nyt jää sekin hupi sitten taas.

Mäkin oon kaapista juonut vielä viimeisiä energiajuomia pois 🤭 Tosiaan alkio on vielä parisen viikkoa kai ruskuaispussinsa varassa ennen kuin istukka alkaa toimia.

Mulla käynyt nyt tällainen outo juttu: koirani on hyvin ripustautuvainen minuun. Nyt viikkoja mulla 4+6 ja sinä päivänä kun tein hailakan plussan, (juurikin pahoinvoinnin takia tein sen etukäteen) koira alkoi matkapahoivoida autossa. Koiralla ikää 6vuotta ja ikinä ennen ei ole matkapahoinvoinut. Nyt sama toistunut kaikkina päivinä mitä jouduttu autolla ajamaan ja siihen koiran läähätykseen ja ulinaan kun lisää sen, että itse olen hyvin lähellä yökätä myös, niin mieheni ehdotti, että voisko koira eläytyä ja aistia mun tilan? Vasta käytiin eläinlääkärillä ja muutoin terveen ja normaalin oloinen koira. Outoa... onko kukaan teistä kuullut että koira aistisi raskauden ja myötäeläisi pahoinvointia?

Yksi vanha työkaveri kertoi, että hänen saksanpaimenkoiransa tiesi raskaudesta jo ennen kuin tämä työkaveri itse :) Oli jo ennestään suojelevainen (muristen vihaisesti miehille), mutta raskauden havaittuaan oli sitä vielä enemmän ja koki myös naiset uhkaksi emännälleen. Kai se myötäeläminenkin on mahdollista.

Oon nyt pc:n testeillä seuraillut viivoja viime päivät. Aattelin jo että ei tääkään suju kun lähikaupasta kyseiset testit loppu. Vaan pengoinpa vielä kaapin ja löysin sieltä avaamattoman paketin.🤩 Joskus näköjään kyllä kannattaa hamstrata kaapin perälle sitä sun tätä.🤣

Ensimmäiset lisäykset on näköjään tehty salaiselle puolelle ja porukkaa alkaa sinne siirtymään. Itekin taisin just saada ehdot täyteen ja laitoin liittymispyyntöä. Pitää käydä täälläkin kuitenkin sit kurkkimassa ketjuja ja osallistumassa keskusteluun niin kaikki muutkin saa viestimäärät täyteen ja halukkaat salaiselle puolelle mukaan 😊

Takaisin