Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dpo11 (ehkä, ei tikutettu) herkkään testiin haalea viiva.Kuuinka aikasessa vaiheessa ootte saanu raskaustestistä plussan?
TsemppiäTänään varhaisultra, jännittää![]()
Tässä raskaudessa oli 3+5.Kuuinka aikasessa vaiheessa ootte saanu raskaustestistä plussan?
Voi harmi että meni näin vaikka pääasia että kaikki kuitenkin vaikuttaisi olevan hyvinItse kävin varhaisultrassa ja siellä todettiin viikkojen olevan oletettua varhaisemmassa vaiheessa, minkä itse olin kyllä aavistanutkin. Kun viikot oli niin vähäisiä, ei vielä näkynyt sykettä, mutta muuten kaikki vaikutti olevan hyvin, oli oikeassa paikassa, eikä mitään huolestuttavaa ilmennyt ja vastasi kuulemma viikkojaNyt vaan odotellaan vähän jännittyneenä että miten etenee
![]()
KiitosToivotaan parasta Solina![]()
No niinpäVoi harmi että meni näin vaikka pääasia että kaikki kuitenkin vaikuttaisi olevan hyvin![]()
itsellä vielä kolme viikkoa odottelua et pääsee varhaisultraan. Otin sen tarkoituksella vkolle 8+5, mut nyt kun vähän ärsyttää odotella
![]()
Voi harmiUltrassa näkyi raskauspussi, mut muuta ei näkynyt. Kontrolli varattiin ensi viikolle. Eli joko ovis oli sit vaan ollu myöhemmin tai sit kyseessä on tuulimuna![]()
Voi miten ihanaaKävin torstaina varhaisultrassa, tuolloin piti olla menkoista laskettuna 6+0, mutta olikin ultran mukaan 6+2 ja siellä sikiö näkyi sekä syke![]()
Ihana uutinenKävin torstaina varhaisultrassa, tuolloin piti olla menkoista laskettuna 6+0, mutta olikin ultran mukaan 6+2 ja siellä sikiö näkyi sekä syke![]()
Soitin joitain päiviä plussan jälkeen, varmasti voi tehdä niin kuin itsestä parhaalta tuntuuMilloin soititte/meinaatte soittaa neuvolaan?
Itse ajattelin soitella vasta varhaisultran (7+0 - 7+3) jälkeen jos siellä kaikki ok. Meillä varhainen keskenmeno takana ja mulla ikää 39, niin kyllä pelko menettämisestä on läsnä joka päivä ajatuksissa. Nyt sitten eilen netistä luin että tossahan on neuvolakäynti ihan lähellä, että pitäisikö sinne aika kuitenkin varata aiemmin..en vaan henkisesti kestä, jos varhaisultran jälkeen pitää aikoja alkaa perumaan.
meillä esikoinen jo kohta 8v niin eipä ole enää muistikuvia siitä että milloin nuo neuvolat oli![]()
Hyvinvointialueiden äitiysneuvolasivulla on yleensä ohje milloin soittaa. Meidän hva:lla luki, että voi soittaa kun huomaa olevansa raskaana, joten soitin viime viikolla ja sain ajan viikolle 8+2.Milloin soititte/meinaatte soittaa neuvolaan?
Itse ajattelin soitella vasta varhaisultran (7+0 - 7+3) jälkeen jos siellä kaikki ok. Meillä varhainen keskenmeno takana ja mulla ikää 39, niin kyllä pelko menettämisestä on läsnä joka päivä ajatuksissa. Nyt sitten eilen netistä luin että tossahan on neuvolakäynti ihan lähellä, että pitäisikö sinne aika kuitenkin varata aiemmin..en vaan henkisesti kestä, jos varhaisultran jälkeen pitää aikoja alkaa perumaan.
meillä esikoinen jo kohta 8v niin eipä ole enää muistikuvia siitä että milloin nuo neuvolat oli![]()