Yleinen keskustelu

Täällä oireettomuus vieläkin vaivaa. En mene varhaisultraan, mutta yritän saada sen neuvolan kautta (joskus olen tässä onnistunut ja joskus en).
Onneksi oireettomuuskin on usein täysin normaalia ja kaikki reagoi niin yksilöllisesti ☺️

Mille päiville muut on varannu varhaisultraa? Ite varasin 6+0 mut pohdin nyt onko liian aikaisin 🤔
Itse menen myös varhaisultraan aikaisin, n. viikolla 6+3, sillä haluan saada mahdollisimman aikaisin varmuuden siitä, että on oikeassa paikassa ja toki sillä riskillä, että sydänäänet ei vielä kuulu😌😊

Minäkin liityn joukkoon, plussasin neljä päivää sitten. Nyt ilmeisemmin menossa 4+4 ja vatsalla tuntuu menkkavihlontaa.. eilen tuli pyyhkiessä hennon vaaleanpunaista paperiin, toivittavasti ei enteile mitään pahaa.😳

Minäkin liityn joukkoon, plussasin neljä päivää sitten. Nyt ilmeisemmin menossa 4+4 ja vatsalla tuntuu menkkavihlontaa.. eilen tuli pyyhkiessä hennon vaaleanpunaista paperiin, toivittavasti ei enteile mitään pahaa.😳
Voihan se olla kiinnitymisvuotoa. Onko vielä jatkunut?

Oletteko varanneet ensimmäistä neuvolakäyntiä? Milloin soititte ja mille viikolle saitte? Soitin tänään (5+2) mutta neuvolasta sanottiin, että on liian aikaista, soita ensi viikolla. Yleisohje on ymmärtääkseni soittaa heti kun plussaa, mutta täällä yritetään varmaan säästää niin, että aikaisimmat keskenmenot saadaan karsittua ennen kuin aikaa annetaan? Tai en keksi mistä muusta johtuisi.

Oletteko varanneet ensimmäistä neuvolakäyntiä? Milloin soititte ja mille viikolle saitte? Soitin tänään (5+2) mutta neuvolasta sanottiin, että on liian aikaista, soita ensi viikolla. Yleisohje on ymmärtääkseni soittaa heti kun plussaa, mutta täällä yritetään varmaan säästää niin, että aikaisimmat keskenmenot saadaan karsittua ennen kuin aikaa annetaan? Tai en keksi mistä muusta johtuisi.
Täälläkin on ohjeistuksena soittaa heti kun plussaa, mutta en ole soittanut. Outoa ettei voinut silti antaa sulle aikaa vaikka muutaman viikon päähän.

Mulle soittaa nyt torstaina neuvolasta oma terveydenhoitaja ja tekee puhelimessa jonkinlaisen alkukartoituskyselyn. Yritin siis varata aikaa Varhan sovelluksen chatin kautta maanantaina ja sain sitten tuon ajan. Saa nähdä milloin sitten varsinainen ensimmäinen käynti on. Mulla nyt 5+1-2.. näyttää vähän eri laskettua aikaa eri laskureiden kans.

Itse soitin muistaakseni n. 5+3 ja minulle varattiin jo ensimmäinen käynti aika aikaiseen vaiheeseen, mutta ymmärsin, että heillä oli huonosti aikoja tarjolla, joten jos aikaa ei olisi jo varannut, olisi se mennyt liian pitkälle. :Smiling Face With Smiling Eyes:
Aika harmillista jos tuosta syystä säästetään, kun keskenmenoonkin liittyen pitäisi tarvittaessa saada neuvolasta tukea ja ihan jatkoakin ajatellen, jos keskenmenoja tulisi useita, mutta voi hyvin olla syynä. :Smirking Face:

Mille päiville muut on varannu varhaisultraa? Ite varasin 6+0 mut pohdin nyt onko liian aikaisin 🤔
Aiemmissa raskauksissa oon käyny ekoissa ultrissa rv 7, kun niin on suositeltu. Nyt mulla on ylihuomenna rv 6+5 varattuna ultra, kun seuraavalle viikolle ei ollu sopivia aikoja. Aattelen et toi rv 6+5 on kuitenki suht lähellä rv 7 ni menkööt 😅 Mutta sanoisin kans et rv 6+0 voi olla liian aikaisin.

Muokattu viimeksi:
Mulla on tasan viikon päästä varhaisultra lapsettomuuspolilla👋🏼 silloin pitäisi olla 6+4 eli toivottavasti ei liian aikaisin. Neuvolaan en ajatellut soittaa, kuin vasta ultran jälkeen.

Mulla on nyt kuitenkin huomenna varh.uä. Huomenna on 6+0, eli raskausviikko 7. Voi olla liian aikaista tai ei, en kestä tätä ootteluu kun yksi tuulimuna takana, josta oireet ja kaikki ja sit selvis vasta kunnallisen uä:ssa viikolla 12 ettei siellä koskaan ketään ollutkaan 🥺 Kuopuksesta käytiin varhaisuä:ssa 5+6 ja silloin näkyi ja kuului jo sykkeetkin, joten sen varjolla oon luottavainen 😊

Mulla on nyt kuitenkin huomenna varh.uä. Huomenna on 6+0, eli raskausviikko 7. Voi olla liian aikaista tai ei, en kestä tätä ootteluu kun yksi tuulimuna takana, josta oireet ja kaikki ja sit selvis vasta kunnallisen uä:ssa viikolla 12 ettei siellä koskaan ketään ollutkaan 🥺 Kuopuksesta käytiin varhaisuä:ssa 5+6 ja silloin näkyi ja kuului jo sykkeetkin, joten sen varjolla oon luottavainen 😊
Ei vitsi, varmasti kamala kokemus, että rv 12 vasta saanut tietää tuulimunasta 😔
Kerro sit miten ultrassa meni!

Varasin nyt malttamattomana itsekin ultran 6+0 kun en jaksa odottaa 7+3 asti. Välissä ei ollut sopivia päiviä. Toivottavasti meillä molemmilla kuuluu jo syke ja kaikki on hyvin. ❤️

Takaisin