Mulla oli tänään noin puolen tunnin ajan todella kova kipu aivan vasemmalla nivusessa. Se ei juurikaan varoitellut tulostaan, sellaisia ohimeneviä lieviä kipuja on ollut noin viikon ajan (alkoivat silloin ihan yhtäkkiä todella pitkän hiihtolenkin jälkeen, joka oli sujunut täysin normaalisti). Olin tänään etätöissä kotona (onneksi), sillä mulle tuli päälle ihan tuskan hiki ja jouduin makoilemaan pitkään sohvalla. Sitten se hiljalleen helpotti ja koko loppupäivä on ollut niin kuin mitään ei olisi ollutkaan.
Olin siinä kivun aikana aivan varma, että nyt on kohdunulkoinen ja munanjohdin repeää. Mutta kun oon vieläkin ihan normaalivointinen, niin ei kai se sitä ollut sitten. Säikäytti vain, kun olisi ollut hirveä säätö lähteä päivystykseen.
Raskausoireita mulla kyllä sinänsä on, että nyt alkoi pari päivää sitten selvä rintojen arkuus (siitä kyselinkin teiltä aiemmin ja mulla taisi alkaa just samoilla viikolla kuin useimmilla siinä 6. raskausviikon täyttyessä).
Ihana nähdä, että täällä on muitakin vanhempia odottajia! Tuntuu, että tulen olemaan omassa ystäväpiirissäni aivan outolintu, kun kaikkien lapset on jo koululaisia eikä tietääkseni kukaan suunnittele enempää.