Yleinen keskustelu

Täällä taas kun ei tee mitään mieli ja yritän pakottaa itteeni syömään, mutta etoo kaikki ja tulee paha olo😄

Nytten alko muuten vähän pelottaa ku rinnat olleet super kipeät ja kosketusarat ja tänään herätessä ei minkäänlaisia tuntemuksia rinnoissa😳 onko kellään käynyt näin?
Täällä sama rintojen suhteen – alusta alkaen voimakkaita tuntemuksia ensin rinnoissa, sitten nänneissä, mutta nyt tällä viikolla alkoi ensin hiipumaan ja nyt tänään 6+6 ei oikeastaan enää mitään tuntemuksia! 😬 Miten muilla?

muok// Esikoisesta oon kirjannut rintojen tuntemusten loppuneen viimeistään 8+0 mennessä, eli voisi kyllä selittyä sillä! 🙏🏼

Muokattu viimeksi:
Nytten alko muuten vähän pelottaa ku rinnat olleet super kipeät ja kosketusarat ja tänään herätessä ei minkäänlaisia tuntemuksia rinnoissa😳 onko kellään käynyt näin?
Hep! Mulla oli jo ennen plussaa ihan hirveen turvoksissa, kipeät ja arat ja nyt muutama päivä sit yhtäkkiä alkanu hellittää.
Tänää ei taas tunnu missää ja pystyy koskemaan ja laittamaan rinulit jopa päälle.
Omalla tavalla vähän huolettaa, vaikka järki yrittää päässä myös sanoa ettei tää tarkota mitään.

Mulla vaihdellut erittäin paljon alkuraskauksissa rinnoissa olevat tuntemukset. Viime alkuraskaudessa pari vuotta sitten en huomannut mitään kipeytymistä, joissain alkuraskauksissa on ollut alussa, mutta parissa viikossa helpottunut, toisissa hieman pidempään kestänyt. Siitä en kyllä olisi huolissaan!

Täällä kans rintojen kipu on hiipunut! Olivatkohan ehkä viikon verran kipeät? Nyt enää hyvin vähän arat, pinkeyttä ei oo enää yhtään. Meitähän onkin useampi täällä samassa tilanteessa! Mä jotenkin vähän jopa harmistuin tän oireen katoamisesta, kun se on tuntunu jotenkin niin... luotettavalta 😅

Moikka, onks täällä muita jotka on kipeenä?
Oon ihan sika huolissani kun oon jossain kauheessa räkätaudissa ja viikkoja vasta 5+?
Ja ei vielä mitään huomattavia raskausoireitakaan! 😓
En tiiä mitä tällä haen tällä viestillä, ehkä jotain vertaistukea..
Joo täällä kans kuumeflunssatautia ☹️

Moikka, onks täällä muita jotka on kipeenä?
Oon ihan sika huolissani kun oon jossain kauheessa räkätaudissa ja viikkoja vasta 5+?
Ja ei vielä mitään huomattavia raskausoireitakaan! 😓
En tiiä mitä tällä haen tällä viestillä, ehkä jotain vertaistukea..

Minäkin sairastuin 1.5 vkoa sitten, lapsen tauti tarttui minuunkin. Edelleen on yskää, mutta sen verran viime viikosta toivuin, että olen pystynyt jo vähän liikkumaan. Näillehän ei mitään voi ja kun sairastaa, tulee vasta-aineita ja vauva hyötyy niistä sitten syntymänsä jälkeen. En ole siis ollut huolissani, eikä sinunkaan tarvitse 🤗 keskimmäistä odottaessani sairastin noron, se oli kyllä kaameaa. Mutta ei tullut vauvalle mitään ongelmia siitäkään.

Mitä te ajattelette hiusten värjäämisestä raskaana ollessa? Mulla olisi todellakin tarve sille, mutta pohdin, että onko järkevää...

Uusi odottaja täällä moi! Aika epäuskoiset fiilikset vielä, mutta pikkuhiljaa alkaa tieto mennä perille 😍 Lasketusta ajasta ei oo tietoa, kun en muistanu kuukautisia merkata ylös. Vähän tekisi mieli tehdä viikkonäytöllinen testi, mutta eipä taida kovin tarkkaa tietoa antaa sekään.

Alan olee ihan loppu näihin raskausoireisiin ja nyt on vasta 8+3 😭 toisaalta helpottaa tietää et kaikki todennäköisesti hyvin ku oireita on mut tän pahoinvoinnin mielellää luovuttaisin jo pois. Sentää rintojen kipu on alkanu hellittää.
Onko jollain ollut aiemmin käytössä kotidoppleria? Millä viikoilla aikaisintaan saitte sykkeen kuulumaan? Esikoisesta muistan käyttäneeni mut ei mitään muistikuvaa milloin ekan kerran sain jotain kuulumaan. Google sanoo et ehkä viikolla 12 vois kuulla 😅

Alan olee ihan loppu näihin raskausoireisiin ja nyt on vasta 8+3 😭 toisaalta helpottaa tietää et kaikki todennäköisesti hyvin ku oireita on mut tän pahoinvoinnin mielellää luovuttaisin jo pois. Sentää rintojen kipu on alkanu hellittää.

Sama täällä ja tuntuu että nää vaan pahenee. 🙄 Mulla oli esikoisen raskaudessa tosi vaikea olla hajujen kanssa, ja niin on nytkin. Kaikki hajustehajut oksettaa ja yökkäyttää omia shampoita ja saippuoita myöten. Mies ja lapsikin haisee mun mielestä tällä hetkellä kamalilta ja haistan itsenikin jotenkin häiritsevästi koko ajan. 🙄

Mies ja lapsikin haisee mun mielestä tällä hetkellä kamalilta ja haistan itsenikin jotenkin häiritsevästi koko ajan. 🙄
Tämä 😔 pienempi lapsi ei sentäs haise, muuta kun silloin kun on tehnyt kakan. Ja se kakkavaipan vaihtaminen 🤢🤢

Onko jollain ollut aiemmin käytössä kotidoppleria? Millä viikoilla aikaisintaan saitte sykkeen kuulumaan? Esikoisesta muistan käyttäneeni mut ei mitään muistikuvaa milloin ekan kerran sain jotain kuulumaan. Google sanoo et ehkä viikolla 12 vois kuulla 😅
Piti kahtoa oikein edellisestä vauva ryhmästä. Niin sydän äänet on kuulunut 8+4 - 9+3 välillä.

Mulla on aiemmissa raskauksissa ollu doppler ja siinä rv 9-10 saanu ekan kerran äänet kuuluviin.
Tänää 8+6 ja oon kokeillu löytyiskö, mutta vielä en oo saanu kuuluviin.

Sama täällä ja tuntuu että nää vaan pahenee. 🙄 Mulla oli esikoisen raskaudessa tosi vaikea olla hajujen kanssa, ja niin on nytkin. Kaikki hajustehajut oksettaa ja yökkäyttää omia shampoita ja saippuoita myöten. Mies ja lapsikin haisee mun mielestä tällä hetkellä kamalilta ja haistan itsenikin jotenkin häiritsevästi koko ajan. 🙄
Mulla hei tää sama. Kaikki haisee koko ajan iha hirveesti 🤢 ja just toi et haistan itteni jotenki enemmän. Mielenkiinnolla ens viikosta harkkaan kun siellä niitä hajuja vasta tulee olemaankin…

Ite oon myös saanu sydänäänet kuulumaan siinä 9. viikon tuntumassa useimmiten, mutta viimeksi sain vasta viikolla 11! Vaikka ei ollu vatsarasvaa enempää kuin ennenkään ja istukkakin oli takana...

Huojentavaa kuulla, että muillakin on nuo rinta tuntemukset hävinneet. Eli voi olla normaalia 😄

Itse luopuisin myös tästä pahasta olosta ja olsentelusta😳 kaikki hajut häiritsevät ja mieskin haisee pahalle välillä.😄

Takaisin