Yleinen keskustelu

Täälläkin aika tuntuu matelevan 😅 Varhaisultraa odotellessa, en oikein uskalla ajatella raskautta pidemmälle ennen kuin on ultrassa käyty tarkastamassa tilanne. Vielä loppuviikkoon pitää malttaa odottaa 😄

Täällä ei doppleria ole ollut, en jotenkin usko että osaisin sitä käyttää ja sit panikoisin turhaan 😅 jotenkin on selvitty ilman.

Mutta tää turvotus! Ai kauhee, mulla on vyötärö hävinnyt, miten jo nyt?? Ja maha pullottaa kuin oltaisiin jo 2. kolmanneksella. Kyllä mietin miten pysyy piilossa töissä, sit vielä pitää pahoinvointiin napostella jatkuvaan 🫣

Olen himoinnut semmosia perinteisiä eukalyptuskarkkeja, ai halleluja kun just niitä ekan sain suuhun. Helpottaa etomiseen, kun ovat niin raikkaita.

Huvittaa mikä kaikki myös etoo. Purkka edes ajatuksena oksettaa, tosi vahvoja etomisia tuli kaupassa karkkihyllyn ohi mennessä, kun siinä oli löllöjä hedelmäkarkkeja. Muutenkaan makea ei kutsu. Leipä suolakurkulla on taivaallista 😍 ja jääkaappikylmät meloninpalat.

Mitä ruokahimoja teillä on?

Täällä ei doppleria ole ollut, en jotenkin usko että osaisin sitä käyttää ja sit panikoisin turhaan 😅 jotenkin on selvitty ilman.

Mutta tää turvotus! Ai kauhee, mulla on vyötärö hävinnyt, miten jo nyt?? Ja maha pullottaa kuin oltaisiin jo 2. kolmanneksella. Kyllä mietin miten pysyy piilossa töissä, sit vielä pitää pahoinvointiin napostella jatkuvaan 🫣

Olen himoinnut semmosia perinteisiä eukalyptuskarkkeja, ai halleluja kun just niitä ekan sain suuhun. Helpottaa etomiseen, kun ovat niin raikkaita.

Huvittaa mikä kaikki myös etoo. Purkka edes ajatuksena oksettaa, tosi vahvoja etomisia tuli kaupassa karkkihyllyn ohi mennessä, kun siinä oli löllöjä hedelmäkarkkeja. Muutenkaan makea ei kutsu. Leipä suolakurkulla on taivaallista 😍 ja jääkaappikylmät meloninpalat.

Mitä ruokahimoja teillä on?
Pitää varmaan itsekkin kokeilla noita eukalyptuskarkkeja jos auttaisivat tähän pahaan oloon. Onko teillä muilla mikä auttanut etovaan oloon tai pahoinvointiin? ☺️

Oijoi, pakko käydä kaupasta hakemassa eukalyptyskarkkeja heti huomenna. Tuli pakottava tarve päästä kokeilemaan, josko niistä olisi apua 😄 Mulla tän pahoinvoinnin lisäksi on semmoinen jatkuva paha maku suussa, niin noi vois olla pelastus.

Mandariinit on ollut mulla sellainen hyvä naposteltava, mikä auttaa hetkeksi pahaan oloon. Tuoreita marjoja tekisi kovasti mieli, harmi kun kotimaisia saa vielä melko pitkään odotella. Erityisesti tuoreet makeat mansikat olisi nyt herkkua!

Pitää varmaan itsekkin kokeilla noita eukalyptuskarkkeja jos auttaisivat tähän pahaan oloon. Onko teillä muilla mikä auttanut etovaan oloon tai pahoinvointiin? ☺️
Kauranäkkäri maistuu just nyt teen kanssa.. ja tuorepuristettua appelsiinimehua himoitsen!

Nyt tarttee alkaa itsekin täällä kirjotteleen enemmän, jotta pääsee salaiselle puolelle.

VArhaisultrasta nyt viikko ja seuraava kontrolli varhaisultra tasan vk päästä. Aika matelee. Vastasi viimeksi vasta 6+1 ja koska siellä oli kaksi sykettä, varattiin uusi aika. Onneksi, olisin muuten kyllä varannut yksityiseltä ajan. Keskenmenon ja hoitojen jälkeen pelottaa se keskenmenl ihan älyttömästi.

Nyt tarttee alkaa itsekin täällä kirjotteleen enemmän, jotta pääsee salaiselle puolelle.

VArhaisultrasta nyt viikko ja seuraava kontrolli varhaisultra tasan vk päästä. Aika matelee. Vastasi viimeksi vasta 6+1 ja koska siellä oli kaksi sykettä, varattiin uusi aika. Onneksi, olisin muuten kyllä varannut yksityiseltä ajan. Keskenmenon ja hoitojen jälkeen pelottaa se keskenmenl ihan älyttömästi.
Siis vau kaksi sykettä😍 Toivotaan, että tämä toinen ultra tuo mielenrauhaa. Ymmärrän myös tuon hoitojen jälkeen, että pelottaa keskenmeno. Toivotaan vaan parasta ja että kaikki menee hyvin 🥰

Täällä ainoa mikä ei tuo pahaa oloa on ollut hapankorppu, mutta pelkästään sillä ei elä nii on ollut pakko syödä muutakin😄
Täällä kans on hapankorppua kulunut 😅 mulla sellainen erikoinen, että ei tee ajatuksen tasolla eikä visuaalisesti mitään mieli ja kaikki vaikuttaa/näyttää vähän ällöltä, mutta pystyn syömään kuitenkin suht normaalisti. Ja syömisen jälkeen ihan ok normaali olo. Pakko myöskin syödä jotain 2-3h välein ettei heti ala huimaamaan ja sit myös tulisi kehno olo. Otin tähän aamuun kaurapuuroa ja pakkasesta viime kesän mansikoita. Katoin sitä lautasta sillein että hyi minkä näköistä ja alkoi etomaan mutta siitä sitten vaan päättäväisesti syömään ja olikin hyvää. Muistelisin ekasta myös että oli samaa ettei varsinaisesti mitään ruokaa tehnyt mieli mutta silti pystyi syömään 😂

Täällä kans on hapankorppua kulunut 😅 mulla sellainen erikoinen, että ei tee ajatuksen tasolla eikä visuaalisesti mitään mieli ja kaikki vaikuttaa/näyttää vähän ällöltä, mutta pystyn syömään kuitenkin suht normaalisti. Ja syömisen jälkeen ihan ok normaali olo. Pakko myöskin syödä jotain 2-3h välein ettei heti ala huimaamaan ja sit myös tulisi kehno olo. Otin tähän aamuun kaurapuuroa ja pakkasesta viime kesän mansikoita. Katoin sitä lautasta sillein että hyi minkä näköistä ja alkoi etomaan mutta siitä sitten vaan päättäväisesti syömään ja olikin hyvää. Muistelisin ekasta myös että oli samaa ettei varsinaisesti mitään ruokaa tehnyt mieli mutta silti pystyi syömään 😂
Joo täällä vähän sama!

Moikka, onks täällä muita jotka on kipeenä?
Oon ihan sika huolissani kun oon jossain kauheessa räkätaudissa ja viikkoja vasta 5+?
Ja ei vielä mitään huomattavia raskausoireitakaan! 😓
En tiiä mitä tällä haen tällä viestillä, ehkä jotain vertaistukea..
Mullakin oli jonkun sortin flunssa noin parin viikon ajan ennen plussaa ja sen jälkeen. Raskausoireet ollut täällä varsin vähäisiä, pääosin sellaisia, etten ole tajunnut niiden olevan raskausoireita. Pahoinvointi/etova olo mulla alkoi vasta 6+. Joku muukin täällä aikaisemmin taisi mainita olevansa kipeänä. Eli posin kautta vaan. lepoa ja kuntoutumista :Heartred Tsemppiä sulle tervehtymiseen ja tähän ainaiseen alkuraskauden huolehtimiseen! :Hugging Face:

Täällä myös! Ja tosiaan jos en syö jtn 2-3h välein alkaa etomaan 🤔 joten syön pieniä annoksia useammin päivässä ja liikun mahdollisimman paljon ulkona :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Moikka, onks täällä muita jotka on kipeenä?
Oon ihan sika huolissani kun oon jossain kauheessa räkätaudissa ja viikkoja vasta 5+?
Ja ei vielä mitään huomattavia raskausoireitakaan! 😓
En tiiä mitä tällä haen tällä viestillä, ehkä jotain vertaistukea..
Joo täällä myös räkätauti. Vissiin alentaa tää raskaus immuniteettia ja raskaus pahentaa flunssa oireita. 🤷🏼‍♂️🤦🏼‍♀️

Täällä myös! Ja tosiaan jos en syö jtn 2-3h välein alkaa etomaan 🤔 joten syön pieniä annoksia useammin päivässä ja liikun mahdollisimman paljon ulkona :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Täällä taas kun ei tee mitään mieli ja yritän pakottaa itteeni syömään, mutta etoo kaikki ja tulee paha olo😄

Nytten alko muuten vähän pelottaa ku rinnat olleet super kipeät ja kosketusarat ja tänään herätessä ei minkäänlaisia tuntemuksia rinnoissa😳 onko kellään käynyt näin?

Takaisin