Mä toiseen ryhmään kerroinkin jo tästä muta kirjoitetaan tähän vielä.
Plussasin tuoresiirrosta ja kävin yhdessä HCG mittauksessa virallisena testipäivänä pe 28.2. siitä seuraavaksi se katsottiin ma 3.3 ja näissä HCG nousu oli aika normaali. Saman viikon keskiviikkona mulla loppui oireet kun seinää ja myös r-testi ole vaaleampi kun aiemmin (varmaan laimeampi virtsa

eikä saisi verrata). Kävin sit torstaina mittauttaa HCGn yksityisellä, ja tulos oli vain puolet siitä mitä sen pitäisi olla (jos siis oppikirjan mukaan et tuplaantuu joka toinen/kolmas päivä) ja tää vastattiin perjantaina. Tästä tietysti tuli heti ajatus et tää tulee keskeytymään tai on kohdunulkoinen.
Soitin siitä sit seuraavana maanantaina polille ja päädyttiin siirtää varhaisuä tulevalle ke, jolloin viikkoja olisi 5+5. Tuolla voi:lla sit sanottiin et sopii keskeytyneeseen keskenmenoo, kun ei näy sikiökaikua ja ontelo pieni raskausviikkoihin nähden. Sovittiin tyhjennys nyt menneellä vklp:lle, minkä peruin sit torstaina ja pyysin et odotettaisiin vielä viikko sekä tehtäisiin yksi ultraääni, etten mä jää jossittelee tätä asiaa tulevaisuudessa. Sit koska eka uä oli jo poissulkenut kohdunulkoisen, ni ei tarvinnut sitä pelätä ja samalla toisaalta toivo et no kerta se on jo keskeytynyt ni ehkä luonto hoitaa ja vuoto alkaa itsekseen.
Tänään oli sit se toinen uä ja mentiin sinne ihan vaan sille ajatuksella et ne nyt vaan sanoo se samat sanat et ne on pahoillaan mut kyllä tää on kesken mennyt ja nyt vklp sit tehdään lääkkeelli en tyhjennys, MUTTA
Siellä olikin syke ja sikiö mikä vastasi 7+0, nyt on menossa 6+5. Ja selkeä syke olikin

Tähän johti varmasti moni asia, eli nää omat pelot ja huolet sekä tarve testailla + niiden vähäisten oireiden selvittely. Sinänsä olisin toivonut jo sen ekan uän jälkeen et olisivat tarjonneet sitä toista automaattisesti, eikö suoraan varattu aikaa tyhjennykseen, mut oon iloinen et ne kuitenkin kuunteli ja suostu toiseen ultraan. Toisaalta mietin et jos en ois yrittänyt kuunnella mun kehoa niin paljoa ja epäillä, et oisko tätä tapahtumaa käyny jos oIisin vaa kiltisti odottanut siihen alkuperäiseen varhaisultraan, mikä ois ensi viikolla ollut. Mut toisaalta se mun huoli ja stressi kaikesta kohdunulkoisesta keskeytyneeseen voitti
Nyt on kyl niin jyrän ja mankelin alle jäänyt fiilis kun täs on viikon surru keskenmenoa, mitä ei nyt olekkaan. Semmoiset ristiriitaiset fiilikset mut myös hyvin onnellinen ja iloinen

Teksti varmaan yhtä sekava ku fiilikset