Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mä tein siskon vauvalle justiinsa alize Puffy langasta voltin ja oli helppo ja nopee! Ajattelin et tekisin esikoiselle ja tulevalle vauvalle myös sormivirkaten viltitTein aikanaan veljentytölle vauvapeiton ja olen miettinyt tekisikö nyt omallekin esikoiselle. Tällä hetkellä on tosin työn alla torkkupeitto omalle äidille![]()
Rohkenin viimein soittaa neuvolaan. Sain ajan kolmen viikon päähän eli rv 8+5. Mille viikoille muilla on aika? Olisi "omalle" terkalle mennyt vielä pidemmälle, mutta sain ajan toiselle. Aika ruuhkaista tuntuu olevan. Kysyin myös pääsyä kunnalliseen varhaisultraan ja huomenna selviää tuleeko bumerangina takaisin vai saanko ajan.![]()
Tääl on kans samoilla viikoilla neuvolaRohkenin viimein soittaa neuvolaan. Sain ajan kolmen viikon päähän eli rv 8+5. Mille viikoille muilla on aika? Olisi "omalle" terkalle mennyt vielä pidemmälle, mutta sain ajan toiselle. Aika ruuhkaista tuntuu olevan. Kysyin myös pääsyä kunnalliseen varhaisultraan ja huomenna selviää tuleeko bumerangina takaisin vai saanko ajan.![]()
Mulla on 8+1. Luin että HUSilla on nyt niin haastavaa saada nt-ultra-aikaa että kannattaa olla neuvola niin aikaisin kun mahdollista että pääsee heti varaileenRohkenin viimein soittaa neuvolaan. Sain ajan kolmen viikon päähän eli rv 8+5. Mille viikoille muilla on aika? Olisi "omalle" terkalle mennyt vielä pidemmälle, mutta sain ajan toiselle. Aika ruuhkaista tuntuu olevan. Kysyin myös pääsyä kunnalliseen varhaisultraan ja huomenna selviää tuleeko bumerangina takaisin vai saanko ajan.![]()
Ite opettelin neuloon vasta kun esikoinen oli vauva. Oli aikaa ja piti olla iltamyöhällä hiljaa.Mä en osaa tehdä oikein mitään käsitöitäTykkäisin kyllä tosi paljon, jos jaksaisin opetella!
Oho aijaa, koskeekohan toi koko HUS aluetta vai Helsinkiä vaan..Mulla on 8+1. Luin että HUSilla on nyt niin haastavaa saada nt-ultra-aikaa että kannattaa olla neuvola niin aikaisin kun mahdollista että pääsee heti varaileentänään täytin jo esitietolomakkeen, tuntu yhä siltä että huijaan jotenkin.
Voi itse asiassa olla että koskee lähinnä Helsinkiä! Toki ei siitä haittaakaan oo jos ajoissa varaa, eikös koko alueella pysty tekeen varaukset ja tarvittaessa perumiset Maisan kautta ettei tarvi soitella?Oho aijaa, koskeekohan toi koko HUS aluetta vai Helsinkiä vaan..oon joka raskaudessa soittanu neuvolaan vasta varhaisultran jälkeen, mut pitäisköhän nyt vähän aiemmin. Asutaan siis HUS alueella mut ei pk-seudulla.