Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onkohan se sama kuin "fetal fraction"? Mulla se oli aika korkea, mutta periaatteessa hyvä, koska se parantaa testin tarkkuutta, jos dna:ta on paljon. En jaksa stressata, miksi se oli minusta huomattavan korkea.Ja hei saitteko te niptissä kävijät tietää tuota cff dna määrää?
Ei saatu tietää muuta kuin että NIPT tulokset normaalit ja meillä sai julkisen puolen testissä myös halutessaan tietää sukupuolikromosomitJa hei saitteko te niptissä kävijät tietää tuota cff dna määrää?
Meilläkin vain, että normaali tulos mutta ei saanut tietää sukupuolta. Kauheasti vaihtelee käytänteet eri paikoissa.Ei saatu tietää muuta kuin että NIPT tulokset normaalit ja meillä sai julkisen puolen testissä myös halutessaan tietää sukupuolikromosomit![]()
Täällä vähän sama, en ole kuin muutaman pikkuruisen vaatteen uskaltanut ostaa. Jotenkin sitä rakenneultraa pitää tietynlaisena rajapyykkinä. Tosin eilinen ultra antoi samoja vastauksia mitä rakenneultra aiemmissa ja joku sovelluskin kehotti jo tarvikkeiden hankkimiseenMulla on menossa 14+6. Välillä luulen tuntevani joitain pieniä tökkäisyjä mutta en ole varma niistä. Kovasti odotan, että vauvan liikkeet alkaisi tuntua. Mulla oli sokerirasitustesti 1,5 viikkoa sitten. Arvot oli tosi hyvät mutta joudun sukurasituksen takia käymään vielä uudessa testissä puolivälin jälkeen. Testin jälkeen pahoinvointi ja väsymys on helpottanu mutta tänään piti käydä taas yökkäilemässä. Vauva protestoi raskaan työviikon takia ilmeisesti. Pieni kumpu näkyy jo vatsallaEkat 3-4 kuukautta on menneet aika hujauksessa mutta syyskuuhun tuntuu olevan ihan ikuisuus aikaa. Ei olla tehty mitään hankintojakaan vielä. Ehkä rakenneultra toukokuussa saa raskauden tuntumaan todellisemmalta, niin saisi aikaiseksi alkaa hankkimaan vaunuja ja muuta.
Mulla oli kanssa sokerirasitus viime viikolla samasta syystä, että äidillä tyypin 2 diabetes. Meni tosiaan läpi ja toiseenkin rasitukseen pitää sitten myöhemmin mennä.Sokerirasitus oli eilen ja yön aikana oli kantaan tullu tulokset. Ilman lausuntoa, mutta vertasin Fimlabin viitearvoihin ja pitäisi olla ihan ok.
Onko muilla sukurasitus vaikuttanut siihen, että pitäisi toiseen kertaan käydä? Mulla on äidillä ja tädillä ja edesmenneellä papalla tyypin2 diabetes tbl hoitoisena. Eihän se paha rasti kyllä ollut, mutta aina vaatii töiden osalta esim järjestelyjä.
Raskaus+ sovelluksessa kaikkein optisimmat kokoarviot ja heittää tosi paljon muihin sovelluksiin. Mietin että se on Philipsin sponsoroima tms. Voiko olla, että jenkeissä erilaiset kokoarviot väestölläOnko muilla useita raskaussovelluksia ja huomanneet, että pikkasen heittää kokoarviot?En hirveämmin enää edes lue sieltä niitä tekstejä tai muuten käytä niitä, mutta käyn hedelmät tarkastamassa, kun tulee viikko täyteen ja sitten luetaan aina siitä Vauvan odotus -oppaasta se itse teksti. Vois melkein jonkun sovelluksen jo poistaa, mutta eipä ne tilaa vie. Ja ei siis haittaa, ettei ole tarkkaa kokoa tiedossa ja toki ne on arvioita ja eri asia onko viikon alussa vai lopussa, keskiarvo, pää-perä- vai kokomitta jne. Mutta oon vaan kiinnittänyt huomiota!
Tässä siis tän rv 18 satoa (aina ei ilmaistu onko koko pituus vai pää-peramitta, mutta jos on mainittu erikseen niin tässä koko pituus):
Vauvan odotus: n. 17cm, paino n. 180g. Hedelmä: -
Libero: n. 20cm, paino n. 250g. Hedelmä: -
Preglife: n. 18cm, paino viikon alussa n.125g ja lopussa 160g. Hedelmä: granaattiomena
Raskaus+: 20,4cm, paino 181g. Hedelmä: kookospähkinä
Eli vauvelini on 17-20,4cm ja painaa 125-250g.![]()
Niin en just tiiä, että mistä nuo kokoarviot on sovelluksiin otettu, että miksi ne heittää niin paljonRaskaus+ sovelluksessa kaikkein optisimmat kokoarviot ja heittää tosi paljon muihin sovelluksiin. Mietin että se on Philipsin sponsoroima tms. Voiko olla, että jenkeissä erilaiset kokoarviot väestölläIhmettelin näitä eroja nimittäin kanssa!
Itsellä ainakin sukurasitteen takia tarvinnut käydä sokerirasituksessa kahteen otteeseen raskauden aikana, ja molemmissa raskauksissa. Vaikka arvot ollu aina priimaa.Sokerirasitus oli eilen ja yön aikana oli kantaan tullu tulokset. Ilman lausuntoa, mutta vertasin Fimlabin viitearvoihin ja pitäisi olla ihan ok.
Onko muilla sukurasitus vaikuttanut siihen, että pitäisi toiseen kertaan käydä? Mulla on äidillä ja tädillä ja edesmenneellä papalla tyypin2 diabetes tbl hoitoisena. Eihän se paha rasti kyllä ollut, mutta aina vaatii töiden osalta esim järjestelyjä.