Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oho oli näköjään lähteny viesti ennen aikojaan.. Mut nii meillä on NT-ultra tulossa vasta 16.1. Vähän tuntuu hassulta välillä kun la on niin loppukuusta niin tuntuu et kaikkien muiden raskaudet on tosi paljon pidemmällä ja me taaperretaan täällä perässä😁

Muokattu viimeksi:
Oho oli näköjään lähteny viesti ennen aikojaan.. Mut nii meillä on NT-ultra tulossa vasta 16.1. Vähän tuntuu hassulta välillä kun la on niin loppukuusta niin tuntuu et kaikkien muiden raskaudet on tosi paljon pidemmällä ja me taaperretaan täällä perässä😁
Ymmärrän hyvin, meilläkin on NT-ultra 17.1. ja siis LA vasta 31.7. joten todellakin odottavan aika on pitkä.. Eiköhän tuo mene yli kun esikoinen kyseessä? Tosin jos radi ja isokokoinen lapsi niin eivät kyllä kovin pitkälle anna mennä, olen niin pienikokoinen itse. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Samat fiilikset – tuntuu, että kaikilla muilla on jo NT-ultra takana ja he ovat siirtyneet toiseen kolmannekseen ja siihen liittyvän helpotukseen :)
Meillä on NT-ultra 10.1, mutta LA myös loppukuussa (28.7)

Muokattu viimeksi:
Meillä vasta 14.1 ja la 19.7 🙈 Ens viikolla tosin jo onneksi 🙏🏼

10.1 meillä oli NT-ultra ja kaikki on onneksi kunnossa :folded: Nyt on 90 % varmaa että kaksoset ovat identtisiä.

Minulla oli paniikki aivan pinnassa kun lääkäri oli luonteeltaan melko hiljainen ja koko ajan mielessä pyöri ajatus - löytääkö hän jotain huolestuttavaa? Mutta onneksi kaikki on juuri niin kuin pitääkin olla.

Seuraava ultraääni on viikolla 16 ja sen jälkeen joka toinen viikko. Mitään hätää ei siis ole, mutta kaksosraskauden takia seuranta on tiukempaa.

10.1 meillä oli NT-ultra ja kaikki on onneksi kunnossa :folded: Nyt on 90 % varmaa että kaksoset ovat identtisiä.

Minulla oli paniikki aivan pinnassa kun lääkäri oli luonteeltaan melko hiljainen ja koko ajan mielessä pyöri ajatus - löytääkö hän jotain huolestuttavaa? Mutta onneksi kaikki on juuri niin kuin pitääkin olla.

Seuraava ultraääni on viikolla 16 ja sen jälkeen joka toinen viikko. Mitään hätää ei siis ole, mutta kaksosraskauden takia seuranta on tiukempaa.
Paljon onnea kaksosista 😍 aika hienoa, että pystytään jo tässä vaiheessa näkemään, että ovat identtiset!

Meillä on muuten samana päivänä laskettu aika (28.7). Täällä vielä jännitetään huomista nt-ultraa🙏

Paljon onnea kaksosista 😍 aika hienoa, että pystytään jo tässä vaiheessa näkemään, että ovat identtiset!

Meillä on muuten samana päivänä laskettu aika (28.7). Täällä vielä jännitetään huomista nt-ultraa🙏
Halusin toivottaa tsemppiä kun huomasin että tämä on eilinen viesti – toivottavasti kaikki meni hyvin :Smiling Face With Smiling Eyes:

Meni hyvin, kiitos 🥰 kaikki oli kunnossa. Siellä hän kovasti jo liikuskeli. Odotan kyllä innolla, että alkaa liikkeet tuntua!

Olin miettinyt kotidoppleria, mutta taaksepäin kallistuva kohtu ja istukka edessä, joten oman mielenrauhan takia taidan jättää hankkimatta😄

Moikkamoi, mä oon uusi täällä. :Smiling Face With Smiling Eyes: Oon taustaillut jo aika kauan, mutta nyt vasta uskalsin kirjoitella kun me saatiin niptin tulokset myös ja kaikki oli ok siinä :smiling face with heart-eyes: Mun iän takia ollaan pelattu aika varman päälle ennenkuin kenellekään mitään ollaan edes sanottu. Meinasin ensin olla elokuisissa, mutta nt-ultran jälkeen la siirtyikin heinäkuun puolelle. Kirjoittelen varmaan täällä yksikseni niin kauan, että pääsen sinne salaiselle puolelle. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Tervetuloa 😊 kirjoittele kaikkialle, niin pyritään vastaamaan, ettei tarvi yksin keskustella. Onko raskaus sujunut hyvin?

Tervetuloa 😊 kirjoittele kaikkialle, niin pyritään vastaamaan, ettei tarvi yksin keskustella. Onko raskaus sujunut hyvin?
Kiitos kysymästä, on sujunut yllättävän hyvin. Aluksi ei ollut edes kummempaa pahoinvointia, joten siksi oli aika epätodellinen fiilis kaikesta ennen ensimmäistä ultraa ja on toki vieläkin aika epätodellista. Väsymystä ei ole enää ja on aika tarmokaskin olo :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Eka raskaus niin kaikki on uutta ja ihmeellistä.

Mullakin on eka. Oonkin koko ajan kysymässä kaikilta onko niillä samoja juttuja, kun kaikki epäilyttää 😆 oon menossa 17+5. Viime viikolla alko hatjoitussupistukset, jotka mietitytti ja nyt odottelen liikkeitä. Luulen, että jotkut tuntemukset on ollu jo liikkeitä, mutta en ole varma. Tämä on kyllä tosi jännää 😁

Mulla on vasta 14+6 nyt, ihan heinäkuun loppuun menee la. Vielä saa tovin varmaan odotella niitä liikkeitäkin, että jotain tuntee. Sanoin miehelle, että voisin käydä ultrassa vaikka joka viikko :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ainakin siihen asti, että alkaa tuntea jotain.

Takaisin